|
|
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:16 | |
| @Chi, maar Frostie x Minnow dan :'D |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:16 | |
| Oké, slechtste nieuws in tijden gehad. Ik haat m'n moeder. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:17 | |
| - Sparrowpaw schreef:
- @Chi, maar Frostie x Minnow dan :'D
Problems, problems. Hij's eigg nog verliefd op Wonder ook en zij was eerst weggelopen, hij bijna vermoord door een vos, moet ik doorgaan..? x'D @Ravenpaw', awh, wat is er?
Laatst aangepast door Littlestream op ma 21 apr 2014 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:17 | |
| 'Ten 10en afsluiten hé morgen is het school' -.- Wrijf het er nog eens extra in wil je... Urgh mn avond en nacht is verpest. Tenzij jullie lui me er weer bovenop kunnen helpen strx xd |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:18 | |
| - Littlestream schreef:
- Sparrowpaw schreef:
Problems, problems. Hij's eigg nog verliefd op Wonder ook en zij was eerst weggelopen, hij bijna vermoord door een vos, moet ik doorgaan..? x'D After the storm comes a rainbow :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:19 | |
| - Sparrowpaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Sparrowpaw schreef:
Problems, problems. Hij's eigg nog verliefd op Wonder ook en zij was eerst weggelopen, hij bijna vermoord door een vos, moet ik doorgaan..? x'D After the storm comes a rainbow :3 En een pot vol goud~ Ik ga gwn toch nog anime kijken, k slaap morgen wel in de bus. :') |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:20 | |
| @CHRISS:: WHUT HAPPENED?????????????????????????????????????????????????? D: |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:20 | |
| @Chi; Mijn chars zijn niet veel beter hoor x'D Losty was happy, but look at her now. Icy en Lion hebben zo hun ups and downs :') Nighty is een wrak en de rest heeft geen idee van liefde xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:25 | |
| YO mensen, eerste die een vrouwelijke kat noemt die pluizig kan zijn, teken ik als m'n chibi. :'D |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:25 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:26 | |
| |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:28 | |
| Ik had gister niet de hele dag moeten simsen :') Heb een zware post achterstand, en deze week veel belangrijke toetsen *oeps* Naja, daarna vakantie, dan kan ik ook veel inhalen :')
|
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:31 | |
| Hmm, ik zit zwaar te twijfelen of ik mijn oude eerste account weer actief moet maken :c |
|
| |
»Quinty« 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:31 | |
| Nu eerst wat drinken beneden, daarna verder posten :') Daan is te snel, jeez xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:34 | |
| - Heatherkit' schreef:
- Ik had gister niet de hele dag moeten simsen :') Heb een zware post achterstand, en deze week veel belangrijke toetsen *oeps* Naja, daarna vakantie, dan kan ik ook veel inhalen :')
Jouw os. Another <3 ~ |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:37 | |
| - Paletree schreef:
- Nu eerst wat drinken beneden, daarna verder posten :') Daan is te snel, jeez xD
Haha :'D ben lekker op dreef xp Je ziet 't hoe snel ik post als ik wc een dagje heb moeten missen, laat staan als ik binnenkort twee weken wegben D: |
|
| |
Bo~ 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:37 | |
| - Littlestream schreef:
- Heatherkit' schreef:
- Ik had gister niet de hele dag moeten simsen :') Heb een zware post achterstand, en deze week veel belangrijke toetsen *oeps* Naja, daarna vakantie, dan kan ik ook veel inhalen :')
Jouw os. Another <3 ~ Jaaah <3 Ik <333 I love Another <3 Het is de eerste anime die ik helemaal heb kunnen afkijken :'D - spoiler als je Another nog niet hebt afgezien!:
Verwachtte jij dat die tante de 'another' was? o.o
|
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:39 | |
| Fuu dacht ik ff mn langste bericht ever te maken kom ik nog niet aan 2000 woorden (da's langste bericht ever) Nu ja. Mijn plicht zit er hier op. Dan nu ff verdiepen op het posten en morgen dan de dag des doods beleven D:
Laatst aangepast door Slenderpaw op ma 21 apr 2014 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:39 | |
| Okay, bye mensjes, tot zaterdag of woensdag met geluk xD Veel plezier op school mijn lieve mede Belgjes, hopelijk slepen jullie je er doorheen! ;3
Bye! ^^ |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:40 | |
| Auw D: Nagel afgebeten en hij scheurde door D: Nu pijn in m'n vinger and it is bleeding D: Anyway, eventjes wat drinken beneden :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|