Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Amberpaw,
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 DPKsfdL
Annemeike
88

CAT'S PROFILE
Amberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:42

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:42

@Babs ik heb gereageerd op het topic van Dawn x Poppy
@Leafstorm dat had ik vanmiddag nog xd

--
Spam party hiero op skype xD
Moet ik nog ergens reageren? Heb nu tijd.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw

Honeydew schreef:
Hmm, ik zit zwaar te twijfelen of ik mijn oude eerste account weer actief moet maken :c

Ik merk nog steeds dat ik een account actief houden het leukst vind, maar je moet t zelf weten Wink Zolang je Honeydew maar actief houdt :'D

Als het goed is gaat Maaike zo de krant bij de announcements plaatsen Very Happy Het heeft me bloed, zweet en tranen (nja eigenlijk heel veel typwerk, PB's en tijd) gekost, en het ziet er niet mega professioneel uit omdat ik het programma dat ik gebruikte nog niet kende, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op :3
Paletree
Member
»Quinty«
20
Actief

CAT'S PROFILE
Paletree
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:44

@Daan; Ik ga door tot 10u, daarna ga ik wss nog wat gamen voordat ik naar bed toe ga :')
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:46

Hmm ik twijfel of ik binnenkort nog een oud acc van me nieuw leven zou inblazen.. Dan wil ik eerst even Spider en Ezo weer actief krijgen..
Doubts doubts should I do it ?
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:47

Hii c; Sorry voor mijn afwezigheid! :'c
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:48

Nimblepaw schreef:
Honeydew schreef:
Hmm, ik zit zwaar te twijfelen of ik mijn oude eerste account weer actief moet maken :c

Ik merk nog steeds dat ik een account actief houden het leukst vind, maar je moet t zelf weten Wink Zolang je Honeydew maar actief houdt :'D

Als het goed is gaat Maaike zo de krant bij de announcements plaatsen Very Happy Het heeft me bloed, zweet en tranen (nja eigenlijk heel veel typwerk, PB's en tijd) gekost, en het ziet er niet mega professioneel uit omdat ik het programma dat ik gebruikte nog niet kende, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op :3

Ik vind hem een best wel leuke geschiedenis hebben eigenlijk. :') En hij heeft Laliq (weeet je nog? mister snor? oooouwe tijden omg) als avatar dus hij is echt 'mijn' kat. :')

Ik ben zo benieuwd naar de krant ^^
Timberlake
Member
331
Actief

CAT'S PROFILE
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:48

Ik heb twee koppeltjes die wel bij elkaar blijven xD behalve als Flo & Chi iets evils gaan doen D: Hawkie zou t nooit aan kunnen als zn bloemetje bij m weg zou gaan ;__________;
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:54

Muziek staat toch zo luid maar toch heb ik dat rotgevoel... Geesh ik moet ook altijd huilen als school weer begint. Zit die depressie dan echt dieper dan iemand ooit zal weten.
Amberpaw,
Member
Annemeike
88

CAT'S PROFILE
Amberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:55

Assie, tell me xD waar was een tijdje geleden? *is dement
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:56

Heb ik net die tekening van Icyrose af. Gaat Q weg :') I'll rrrremember this Q >> x'D
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:58

Annemeike;; op AW ?? Tenzij ik het op de verkeerde heb. Kan ook ;s
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 22:00

Honeydew schreef:
Nimblepaw schreef:
Honeydew schreef:

Ik vind hem een best wel leuke geschiedenis hebben eigenlijk. :') En hij heeft Laliq (weeet je nog? mister snor? oooouwe tijden omg) als avatar dus hij is echt 'mijn' kat. :')

OMGZZZZZ LALIQ. Leeft die goede oude knorremans nog? Very Happy 

Btw, mega drama bij ons topic o.0
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 22:03

Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icyrose_by_be_arts-d7ffg7y

Done :'D
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 22:04

Nimblepaw schreef:
Honeydew schreef:
Nimblepaw schreef:
Honeydew schreef:

OMGZZZZZ LALIQ. Leeft die goede oude knorremans nog? Very Happy 

Btw, mega drama bij ons topic o.0

JA TUURLIJK he's alive and well <33 Hij wordt dit jaar 8 ^^
oh wait ik ga even kiekn~~
Leafstorm
StarClan
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 22:04

Wel, heb maar even een pleister gepakt x'D

@Babs, omg o.o *jalous* x'D
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep

*Kijkt op klok*
Shuut ik moet af sluiten ;/ En nu de muziek me een beetje bijeen houd moet ik afsluiten..
C' ya guys.. In pieces ;p
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 22:12

AWW BABS DIE TEKENING IS ZO CUUUUTE!~
je moet vaker die stijl doen!
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 22:14

Icy schreef:
AWW BABS DIE TEKENING IS ZO CUUUUTE!~
je moet vaker die stijl doen!
+1
Timberlake
Member
331
Actief

CAT'S PROFILE
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 22:15

Mariekeeeeeeh, I tagged yah on Tumblr xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: