|
|
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:42 | |
| |
|
| |
Marijn 219
| |
| @Babs ik heb gereageerd op het topic van Dawn x Poppy @Leafstorm dat had ik vanmiddag nog xd
-- Spam party hiero op skype xD Moet ik nog ergens reageren? Heb nu tijd. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| - Honeydew schreef:
- Hmm, ik zit zwaar te twijfelen of ik mijn oude eerste account weer actief moet maken :c
Ik merk nog steeds dat ik een account actief houden het leukst vind, maar je moet t zelf weten Zolang je Honeydew maar actief houdt :'D Als het goed is gaat Maaike zo de krant bij de announcements plaatsen Het heeft me bloed, zweet en tranen (nja eigenlijk heel veel typwerk, PB's en tijd) gekost, en het ziet er niet mega professioneel uit omdat ik het programma dat ik gebruikte nog niet kende, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op :3 |
|
| |
»Quinty« 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:44 | |
| @Daan; Ik ga door tot 10u, daarna ga ik wss nog wat gamen voordat ik naar bed toe ga :') |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:46 | |
| Hmm ik twijfel of ik binnenkort nog een oud acc van me nieuw leven zou inblazen.. Dan wil ik eerst even Spider en Ezo weer actief krijgen.. Doubts doubts should I do it ? |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:47 | |
| Hii c; Sorry voor mijn afwezigheid! :'c |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:48 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Honeydew schreef:
- Hmm, ik zit zwaar te twijfelen of ik mijn oude eerste account weer actief moet maken :c
Ik merk nog steeds dat ik een account actief houden het leukst vind, maar je moet t zelf weten Zolang je Honeydew maar actief houdt :'D
Als het goed is gaat Maaike zo de krant bij de announcements plaatsen Het heeft me bloed, zweet en tranen (nja eigenlijk heel veel typwerk, PB's en tijd) gekost, en het ziet er niet mega professioneel uit omdat ik het programma dat ik gebruikte nog niet kende, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op :3 Ik vind hem een best wel leuke geschiedenis hebben eigenlijk. :') En hij heeft Laliq (weeet je nog? mister snor? oooouwe tijden omg) als avatar dus hij is echt 'mijn' kat. :') Ik ben zo benieuwd naar de krant ^^ |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:48 | |
| Ik heb twee koppeltjes die wel bij elkaar blijven xD behalve als Flo & Chi iets evils gaan doen D: Hawkie zou t nooit aan kunnen als zn bloemetje bij m weg zou gaan ;__________; |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:54 | |
| Muziek staat toch zo luid maar toch heb ik dat rotgevoel... Geesh ik moet ook altijd huilen als school weer begint. Zit die depressie dan echt dieper dan iemand ooit zal weten. |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:55 | |
| Assie, tell me xD waar was een tijdje geleden? *is dement |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:56 | |
| Heb ik net die tekening van Icyrose af. Gaat Q weg :') I'll rrrremember this Q >> x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 21:58 | |
| Annemeike;; op AW ?? Tenzij ik het op de verkeerde heb. Kan ook ;s |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 22:03 | |
| Done :'D |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| |
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 22:04 | |
| Wel, heb maar even een pleister gepakt x'D
@Babs, omg o.o *jalous* x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 22:04 | |
| *Kijkt op klok* Shuut ik moet af sluiten ;/ En nu de muziek me een beetje bijeen houd moet ik afsluiten.. C' ya guys.. In pieces ;p |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 22:12 | |
| AWW BABS DIE TEKENING IS ZO CUUUUTE!~ je moet vaker die stijl doen! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 22:14 | |