Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:20

Freedje;; ooh zo saai.. Ik ben blij dat de dag er op zit. Ik kan voorlopig geen chocola meer zien. Letterlijk want ik verwater er gewoon van xd

Aah post gedaan nu op naar de volgende..
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:22

#Assie: Ik ook wel.. sommige dagen zijn echt zo lang XD

Goldennight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:23

Een postje geplaatst op Aury, dadelijk nog even met Mint in sharing tongues en dan toch echt verder voor school D;
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:24

Ik ben weg jongens, doei (;
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:27

Doeii c;

Aah man ik ga denk ik topics van m'n Slender-lijst schrappen zodat ik weer andere topis met der kan doen denk ik

Oeh titanium Very Happy
Mintfang
Member
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:37

Doei Freed ^^

Ik ga jullie ook verlaten, verder met levenbeschouwing :c
Doeegg x
Moonfall
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 5zwGEX
Tim
75
Actief

CAT'S PROFILE
Moonfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:40

Byebye Ies, Byebye Freedje~!

Wondering whether to add Tinder to Sharing Tongues or leave Moonfall on his own. x"D
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:45

Moonfall is sooo smexy ;p

Euh en ik haat het. Nu durf ik m'n nek niet meer te kraken door die geknelde zenuw. En erg genoeg is het een tic geworden dat kraken ;/
Moonfall
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 5zwGEX
Tim
75
Actief

CAT'S PROFILE
Moonfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:48

Danku ;D Heb Inkmask stiekem een nieuw setje gegeven zodat ik het plaatje kon recyclen wat ie had. x'D *Evil*
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:50

Mijn crush vind het niet erg leuk als mensen hem schattig noemen, but I'm still calling him cute c:<
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:53

Omg, wie schreef heeft ook alweer 2 korte artikelen over Warrior Cats voor de krant geschreven? Ik ben haar naam kwijt, en ik heb denk ik de bewaarde berichten verwijderd :O Iemand hier? Ik ben nu alle namen van mensen die mee hebben gewerkt op aan het schrijven, wat er trouwens echt super veel zijn :O Veel meer dan ik had verwacht.
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 23:22

Ik... heb inspi teveel denk ik ;/ Jammer dat ik eig al 20 minuten over tijd ben en m'n ouders nog steeds id zetel slapen :s
Aj goed ik ben maar afsluiten denk ik en strx verder posten op m'n iPod

Eef;; ik begrijp je zin niet zo goed ? *slaat dat van jou artikel en van 7 days door elkaar 0.0* Groot gelijk dat ik afsluit dan ;s
Glacialvoice
Member
Dιεuw
136
Actief

CAT'S PROFILE
Glacialvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 23:23

Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 23:34

*Stormt topic binnen*
omg ik heb opeens een geweldig idee voor een verhaallijn ;D dankzij het idee dinges topic !!
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 0:08

Iemand tegen wie ik aan kan kleppen op FB/Skype ofzo? Ik verveel me :C
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 0:17

Strawberry schreef:
Iemand tegen wie ik aan kan kleppen op FB/Skype ofzo? Ik verveel me :C

Sorry boep, ik zit niet op mn laptop en ook niet op mn eigen mobiel.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 0:18

Jammer weer x'D Vind het altijd wel prettig om met iemand te kleppen als ik bezig ben met posts.
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 0:18

Babs;; I'm in..
Het zal me toch niet meer lukken om te posten en zolang indi zich op me blijft wassen gaat slapen moeilijk..
Heb trouwens een vraagje, is shotgun als warriorsnaam toegestaan ?
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 0:19

@Babs; Alleen via Whatsapp, aangezien ik zo mn bed in duik x'D
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 0:21

Strawberry schreef:
Jammer weer x'D Vind het altijd wel prettig om met iemand te kleppen als ik bezig ben met posts.

Als je wil kan je nog op ons topic reageren Smile maar ik zal straks ook niet meer op mn laptop gaan, want dan ben ik weer met mn vriendje dus dat is dan een beetje associaal.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: