|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:20 | |
| Freedje;; ooh zo saai.. Ik ben blij dat de dag er op zit. Ik kan voorlopig geen chocola meer zien. Letterlijk want ik verwater er gewoon van xd
Aah post gedaan nu op naar de volgende.. |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:22 | |
| #Assie: Ik ook wel.. sommige dagen zijn echt zo lang XD
|
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:23 | |
| Een postje geplaatst op Aury, dadelijk nog even met Mint in sharing tongues en dan toch echt verder voor school D; |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:24 | |
| Ik ben weg jongens, doei (; |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:27 | |
| Doeii c; Aah man ik ga denk ik topics van m'n Slender-lijst schrappen zodat ik weer andere topis met der kan doen denk ik Oeh titanium |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:37 | |
| Doei Freed ^^
Ik ga jullie ook verlaten, verder met levenbeschouwing :c Doeegg x |
|
| |
Tim 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:40 | |
| Byebye Ies, Byebye Freedje~!
Wondering whether to add Tinder to Sharing Tongues or leave Moonfall on his own. x"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:45 | |
| Moonfall is sooo smexy ;p
Euh en ik haat het. Nu durf ik m'n nek niet meer te kraken door die geknelde zenuw. En erg genoeg is het een tic geworden dat kraken ;/ |
|
| |
Tim 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:48 | |
| Danku ;D Heb Inkmask stiekem een nieuw setje gegeven zodat ik het plaatje kon recyclen wat ie had. x'D *Evil* |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:50 | |
| Mijn crush vind het niet erg leuk als mensen hem schattig noemen, but I'm still calling him cute c:< |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 22:53 | |
| Omg, wie schreef heeft ook alweer 2 korte artikelen over Warrior Cats voor de krant geschreven? Ik ben haar naam kwijt, en ik heb denk ik de bewaarde berichten verwijderd :O Iemand hier? Ik ben nu alle namen van mensen die mee hebben gewerkt op aan het schrijven, wat er trouwens echt super veel zijn :O Veel meer dan ik had verwacht. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 23:22 | |
| Ik... heb inspi teveel denk ik ;/ Jammer dat ik eig al 20 minuten over tijd ben en m'n ouders nog steeds id zetel slapen :s Aj goed ik ben maar afsluiten denk ik en strx verder posten op m'n iPod
Eef;; ik begrijp je zin niet zo goed ? *slaat dat van jou artikel en van 7 days door elkaar 0.0* Groot gelijk dat ik afsluit dan ;s |
|
| |
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 23:23 | |
| |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 23:34 | |
| *Stormt topic binnen* omg ik heb opeens een geweldig idee voor een verhaallijn ;D dankzij het idee dinges topic !! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 0:08 | |
| Iemand tegen wie ik aan kan kleppen op FB/Skype ofzo? Ik verveel me :C |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 0:17 | |
| - Strawberry schreef:
- Iemand tegen wie ik aan kan kleppen op FB/Skype ofzo? Ik verveel me :C
Sorry boep, ik zit niet op mn laptop en ook niet op mn eigen mobiel. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 0:18 | |
| Jammer weer x'D Vind het altijd wel prettig om met iemand te kleppen als ik bezig ben met posts. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 0:18 | |
| Babs;; I'm in.. Het zal me toch niet meer lukken om te posten en zolang indi zich op me blijft wassen gaat slapen moeilijk.. Heb trouwens een vraagje, is shotgun als warriorsnaam toegestaan ? |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 0:19 | |
| @Babs; Alleen via Whatsapp, aangezien ik zo mn bed in duik x'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 apr 2014 - 0:21 | |
| - Strawberry schreef:
- Jammer weer x'D Vind het altijd wel prettig om met iemand te kleppen als ik bezig ben met posts.
Als je wil kan je nog op ons topic reageren maar ik zal straks ook niet meer op mn laptop gaan, want dan ben ik weer met mn vriendje dus dat is dan een beetje associaal. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|