|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 15:40 | |
| - Innerghost schreef:
- @Eef, om welke film gaat het. Want ik ben nu ook al een poosje op zoek naar een film over elfjes...
Als het bij jou ook over een broer en een zus gaat, die naar familieleden (?) vertrekken, en dan een boom vinden wat de toegang is tot de feeënwereld, dan is dit je film: Het mysterie van de feeënprins In het engels Faeries Uit 1999 https://www.youtube.com/watch?v=5O7zcBTichs Hier is je film |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 15:42 | |
| #Chriss: Ach, trek het je niet aan, iedereen heeft van die blonde momenten xD Ik heb er heel veel..
|
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 15:46 | |
| |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 15:58 | |
| Oké, nu heb ik een kloppende os x3 |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 16:00 | |
| Ziet er leuk uit Smokepaw :3 Ik zou alleen de naam iets lager hebben gedaan, maar dat is mijn mening xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 16:10 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 16:19 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Innerghost schreef:
- @Eef, om welke film gaat het. Want ik ben nu ook al een poosje op zoek naar een film over elfjes...
Als het bij jou ook over een broer en een zus gaat, die naar familieleden (?) vertrekken, en dan een boom vinden wat de toegang is tot de feeënwereld, dan is dit je film: Het mysterie van de feeënprins In het engels Faeries Uit 1999 https://www.youtube.com/watch?v=5O7zcBTichs Hier is je film Ik ken 'm wel, maar die bedoelde ik niet (: De mijne gaat over een bos die bedreigd word door mensen. Één van die mensen die het bos bedreigd word klein... ehm... verder is er dan zo'n klein eflje die hem vindt, en daar bouwt hij een band mee op ofzo, en dan willen ze samen het bos beschermen... of zo iets. En dan is er één bepaalde boom, dat is de kern van dat bos, en die mag niks overkomen... Zo iets... Ik weet het amper nog. Ik weet wel dat ik 'm heel spannend vond, tóén. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 16:21 | |
| Ik kon het niet laten @ Eef x'D
Nu posten bij Freedje :'D |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 16:24 | |
| #Quinty: Succes met reageren -- Geez, dit is al m'n 200ste post. Gaat snel hier o.O |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 16:26 | |
| - Innerghost schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Innerghost schreef:
Als het bij jou ook over een broer en een zus gaat, die naar familieleden (?) vertrekken, en dan een boom vinden wat de toegang is tot de feeënwereld, dan is dit je film: Het mysterie van de feeënprins In het engels Faeries Uit 1999 https://www.youtube.com/watch?v=5O7zcBTichs Hier is je film Ik ken 'm wel, maar die bedoelde ik niet (: De mijne gaat over een bos die bedreigd word door mensen. Één van die mensen die het bos bedreigd word klein... ehm... verder is er dan zo'n klein eflje die hem vindt, en daar bouwt hij een band mee op ofzo, en dan willen ze samen het bos beschermen... of zo iets. En dan is er één bepaalde boom, dat is de kern van dat bos, en die mag niks overkomen... Zo iets... Ik weet het amper nog. Ik weet wel dat ik 'm heel spannend vond, tóén. Is dat zo'n animatiefilm? Dat er een elfje bevriend raakt met een meisje en dat haar vader het bos wil kappen om een bedrijf te bouwen (ofzo)? @Honeypaw.; nicee xD haha ik ga zo posten. Moet even naar binnen om m'n laptop op te laden. Nog maar 4% |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 17:11 | |
| Aloha~ ben op familiebezoek, meh xc |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 17:12 | |
| Heyz. Ik ben vrij voor vandaag >3 Geen tierende kinderen meer en familie drama, yay! :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 17:20 | |
| Ey Bo, ga jij weer op topic reageren? (: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 17:22 | |
| - Innerghost schreef:
- Ey Bo, ga jij weer op topic reageren? (:
Jep, ging net met hem beginnen ^^ Stiekem ben ik benieuwd naar de reactie van Inner als ze hoort dat Aury & Never op elkaar crushen x'3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 17:22 | |
| *Knalt het topic binnen*
Fijn Pasen mensen! |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 17:23 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 17:24 | |
| Fijne pasen Rebecca (: And others~ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 17:26 | |
| |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Iemand een topic ? & Fijn Pasen :33 && Ik heb geen chocolade gekregen D: En ik ben al bijna de hele dag home alone ~ |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Ik had ook nog een tekening voor Pasen :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |