Algemene Onzin Topic - Pagina 30

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende
Dyingblack
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:19

Inkkit schreef:
Dyingblack schreef:
Inkkit schreef:
Ik ga me vanavond alleen maar richten op Inkkit :'D
Dus, iemand een topicje?
Ben zo blij nu x'D dove x ink of dying x ink? En je kunt altijd reageren op happy family topicje ^^

Kies maar :') Dan post ik zo bij de family :'D
jej ^^
dan word het dove x ink, het duifje moet actiever >D
ik pm je de link wel~
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:20

Q@ Ik wil wel xD Kies maar (Tinderpaw, Frostpaw, Moonfall & Sparkshade)
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:22

Ik vind het stom dat ik morgen m'n wave board niet mag meepakken naar school :c nu mag ik nog steeds met dat kleine skateboard rondlopen waar ik ook niet al te geweldig mee overweg kan ;/
Amberpaw,
Member
Annemeike
88

CAT'S PROFILE
Amberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:22

Ik ben Marika (Marieke's HS OC) aan het tekenen op een nieuw tekenprogramma dat ik heb gekocht ;w;
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:24

I gotta go for now, But Emma Will return.. Tamtamtam taaaaam!
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:25

OMG zaterdag The hunger games op tv Very Happy
Wss op vtm geloof ik...
Determind
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:26

Nevermind schreef:
Deterkit. schreef:
Nee, Deter is een kleine Tiran die aandacht nodig heeft >3 Lone is jah, niet 100% mentaal stabiel XD

Ik zie de gelijkenis anders wel goed xD

Was het daarom dat je gisteren zei dat Wander naar de WC zou gaan? Stiekem je eigen acc's aan elkaar koppelen xD (A)

Misschien kunnen ze het met elkaar vinden, zijn ze niet meer forever alone >3 Nee, Wander zou weg vluchten voor Sparrow XD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:28

Amberpaw schreef:
Ik ben Marika (Marieke's HS OC) aan het tekenen op een nieuw tekenprogramma dat ik heb gekocht ;w;

yay
Amberpaw,
Member
Annemeike
88

CAT'S PROFILE
Amberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:29

Fisheye schreef:
Amberpaw schreef:

yay

XD Hij faalt wel keihard omdat het een nieuw tekenprogramma is, en dat is echt wennen ;A;
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:30

Amberpaw schreef:
Fisheye schreef:
Amberpaw schreef:

yay

XD Hij faalt wel keihard omdat het een nieuw tekenprogramma is, en dat is echt wennen ;A;
niet erg ^u^
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:32

Ik heb net de outline van een rechten essay gemaakt, en nu ben ik alle opdrachten voor Spaans aan t doen. Urggg, ik moet nog zo veel doen ><
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:32

Geesh ouders... Ze zijn te lui om zelf een zak chocolade te gaan halen en dus vragen ze het mij maar. Ook al verwater ik er gewoon zo hard door.. en me steunen, wat denk je daar van: Eet er gewoon hoe erg is het nou.. Nou bedankt. Ik probeer es aan m'n wil te werken, en dan zeggen ze zo'n dingen.
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:37

I feel me bored x"D
Ravenpaw'
Member
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:37

Daan, topic dan ? x3
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:38

@Em: Bye meis! ^^

@Gen: I KNOW! IK GA HEM ZO OPNEMEN EN MIJN OUDERS DWINGEN OM HET TE KIJKEN, steed opnieuw xD

@Jamie: Ze heeft de ogen van haar vader, zal dus niet moeilijk zijn xD

@Daan: Post dan met Little op het geboortetopic xD
Inkberry
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Inkberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:40

@Daan; Post met Leaf bij Pale? :'D Open een topicje SparrowxHoney? :3
Determind
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:40

//Bo
Valt wel een beetje op hé? xD Ook heeft ze geen Windclan bouw, ze kan zich niet inblenden XD
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:41

meeeeh ik wil geen school morgen
Dovepath
Member
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:41

Icy schreef:
ik ook nie :c
wrijf het er niet zo in :c
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:43

Dovekit, schreef:
Icy schreef:
ik ook nie :c
wrijf het er niet zo in :c

IK WEL! LABO! YAY! :3 *probeer gewoon positief te doen voor de horror die haar morgen te wachten staat*

@Jamie: Ze kan rap lopen, ze merken het vast niet xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: