|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:33 | |
| Vrolijk pasen allemaal |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:34 | |
| #Eef: Jij ook |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:40 | |
| Goedemorgen iedereen, vrolijk paasfeest! Jesus Christ, ik kreeg echt onmenselijk veel chocolade. xD |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:41 | |
| #Lau: Ik een klein beetje, maar ik heb me in de vakantie ook wel volgevreten aan lekkernijen. En donderdag moet ik dus weer een loopsport gaan uitoefenen. Dat gaat zo niet lukken xD |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:42 | |
| |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:44 | |
| - Riverpaw. schreef:
- #Lau: Ik een klein beetje, maar ik heb me in de vakantie ook wel volgevreten aan lekkernijen. En donderdag moet ik dus weer een loopsport gaan uitoefenen. Dat gaat zo niet lukken xD
Ja ik heb me ook compleet al volgevreten, dus tis gewoon schandalig xD En nu is het de tijd van de maand :'D Byebye chocolade, die zal snel verorberd worden :p En ik ben te lui om te sporten xd enige wat ik doe is just dance :p |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:45 | |
| - Icy schreef:
- Riverpaw. schreef:
- #Lau: Ik een klein beetje, maar ik heb me in de vakantie ook wel volgevreten aan lekkernijen. En donderdag moet ik dus weer een loopsport gaan uitoefenen. Dat gaat zo niet lukken xD
Ja ik heb me ook compleet al volgevreten, dus tis gewoon schandalig xD En nu is het de tijd van de maand :'D Byebye chocolade, die zal snel verorberd worden :p En ik ben te lui om te sporten xd enige wat ik doe is just dance :p Oh well.. Soms moeten wij vrouwen gewoon iets te verorberen hebben, anders is het leven ook maar saai xD |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:47 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Icy schreef:
- Riverpaw. schreef:
Ja ik heb me ook compleet al volgevreten, dus tis gewoon schandalig xD En nu is het de tijd van de maand :'D Byebye chocolade, die zal snel verorberd worden :p En ik ben te lui om te sporten xd enige wat ik doe is just dance :p Oh well.. Soms moeten wij vrouwen gewoon iets te verorberen hebben, anders is het leven ook maar saai xD Inderdaad! xD |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:52 | |
| WAAROM IS WC ZO AFLEIDEND ALS IK WIL LEZEN XD
Als ik trouwens over WC begin en die afkorting gebruik, kijkt iedereen me altijd raar aan op school. Dus des te meer een reden om het RPG'en voor mezelf te houden >D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:53 | |
| Ik moet zo weer terug naar het huisje. Veel mensen zijn nu in de kerk, maar ik ga niet mee. Vind het toch raar om daar ze zijn als ik zelf helemaal niet geloof. Maar zometeen komt er thee enzo, dus dan sluit ik me er weer bij aan. |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:56 | |
| Ik ga dit jaar alles goed verstoppen voor mijn vader, zodat ik de grote paashaas tot het einde kan bewaren en hem niet opeens leeg aantref -stares- #Jeugd trauma's |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 10:58 | |
| #Linn: Mijn vader zou nooooooi zoeken in mijn onderbroek-lade, ahaha xD
|
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 11:08 | |
| |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 11:13 | |
| Iedereen vrolijk Pasen -- Nou, ik ga nu wel lezen. Tot vanmiddag, jongens! <3 |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 11:16 | |
| Vrolijk Pasen iedereen! Mhew, ik heb niets gekregen voor Pasen, zelfs geen chocolade -_- N.I.E.T. L.E.U.K. Ik ga maar eens aan m'n huiswerk.. Dx
|
|
| |
Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 11:20 | |
| *kraakt vingers* zo, waar moet Ann nog posten >3 Of wie wil topicje |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 11:21 | |
| Vrolijk Pasen mensjes! :3 Heel de ochtend vast gezetten op een onbijt met overal kinderen die al schreeuwend rondgilden om eieren te zoeken... Ugh... Ik werd gek en nu moet ik gaan eten bij mijn opa en zijn nieuwe vrouw... Dat zal interessant worden *veel te vaal drama in de familie* xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 11:23 | |
| @Freedje Well, thats the problem, mijn ondergoed la(Kast eigenlijk) staat op de gang en daar liggen ook de handdoeken en de sokken en het ondergoed van de rest xD |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 11:40 | |
| En nu heeft Julie me weer over gehaald >> |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 apr 2014 - 11:53 | |
| |