|
|
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:04 | |
| - Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Sow I'm back, alles was ok met et men horsie, hij zal waarschijnlijk terug beter zijn binnen een week *haalt opgelucht adem*
@Ravenpaw: Ben jij Fachi? *wenkbrauwwiebel* Neee ... C: Wie ben jij dan? :3
@Dieuw: Congratz girl ~ Welk toernooi? Okee okee D: Ik ben wel Fachi xD Ik dacht dat het zou opvallen x3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:04 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:05 | |
| - Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Sow I'm back, alles was ok met et men horsie, hij zal waarschijnlijk terug beter zijn binnen een week *haalt opgelucht adem*
@Dieuw: Congratz girl ~ Welk toernooi? Okee okee D: Ik ben wel Fachi xD Ik dacht dat het zou opvallen x3 Hehehehehe >3 Klein vraagje: Wanneer gaan Vanilla en Lake warriors worden? Of Vanilla en Lake die een aanval krijgt? xD @Bunny: Haai! :3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:05 | |
| Haii Bunny c:
Meeheeheeh, waarom gaat de tijd zo langzaam Dx |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:06 | |
| - Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
@Dieuw: Congratz girl ~ Welk toernooi? Okee okee D: Ik ben wel Fachi xD Ik dacht dat het zou opvallen x3 Hehehehehe >3 Klein vraagje: Wanneer gaan Vanilla en Lake warriors worden? Of Vanilla en Lake die een aanval krijgt? xD
@Bunny: Haai! :3 Misschien moeten Lake en Vanilla eens een topic :3 En Smoke en Never weer :3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:07 | |
| - Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
@Dieuw: Congratz girl ~ Welk toernooi? Okee okee D: Ik ben wel Fachi xD Ik dacht dat het zou opvallen x3 Hehehehehe >3 Klein vraagje: Wanneer gaan Vanilla en Lake warriors worden? Of Vanilla en Lake die een aanval krijgt? xD
@Bunny: Haai! :3 Misschien moeten Lake en Vanilla eens een topic :3 En Smoke en Never weer :3 Jep, jep, dat moet zeker! Tja, Never gaat Smoke waarschijnlijk iets aandoen nu, dus beter later... xD |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:10 | |
| ik heb zin om random dingen te zeggen |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:13 | |
| Weer een nieuwe OS af, ik vraag me alleen af waarom de naam zo .. Een beetje .. Van kleur veranderd xD |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:21 | |
| - Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
@Bunny: Haai! :3 Misschien moeten Lake en Vanilla eens een topic :3 En Smoke en Never weer :3 Jep, jep, dat moet zeker!
Tja, Never gaat Smoke waarschijnlijk iets aandoen nu, dus beter later... xD Owh damn xDD Byebye Smokeee xd En vooral nu ze in haar puberende fase zit en niks gaat doen :3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:24 | |
| Ik zit nu lekker in het zonnetje op een terras bij een huisje waar we met heel veel families zijn. |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:25 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ik zit nu lekker in het zonnetje op een terras bij een huisje waar we met heel veel families zijn.
Lekker sociaal ;D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:28 | |
| - Sixx schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ik zit nu lekker in het zonnetje op een terras bij een huisje waar we met heel veel families zijn.
Lekker sociaal ;D Haha hoeft nu niet. Ik moet even aan school zitten want ik moet dinsdag wat inleveren. En mensen doen hier gewoon lekker hun eigen ding. Een paar oudjes zijn aan t lezen of puzzelen, een meisje wordt geschminkt, sommige slapen in de zon. Dus t is niet erg dat ik nu op m'n computer zit |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:29 | |
| - .:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
- Ravenpaw' schreef:
- Nevermind schreef:
@Bunny: Haai! :3 Misschien moeten Lake en Vanilla eens een topic :3 En Smoke en Never weer :3 Jep, jep, dat moet zeker!
Tja, Never gaat Smoke waarschijnlijk iets aandoen nu, dus beter later... xD Owh damn xDD Byebye Smokeee xd En vooral nu ze in haar puberende fase zit en niks gaat doen :3
Ah, Never is best worst mentor voor pubers, hij haat Smoke toch xD Indirect Ik ga het topic Lake x Vanilla wel maken en het linkje doorsturen, maar het zal waarschijnlijk ergens deze avond zijn ^^ |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:30 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Sixx schreef:
- Nimblepaw schreef:
Lekker sociaal ;D Haha hoeft nu niet. Ik moet even aan school zitten want ik moet dinsdag wat inleveren. En mensen doen hier gewoon lekker hun eigen ding. Een paar oudjes zijn aan t lezen of puzzelen, een meisje wordt geschminkt, sommige slapen in de zon. Dus t is niet erg dat ik nu op m'n computer zit Ieuw werk voor school xD - Zegt en random kind op straat: "Jij bent eng. Heb je ooit iemand vermoord?" Ja, ja tuurlijk -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:32 | |
| Nu ik Skype terug heb, zit ik echt zo terug te blikken met mensjes van vroeger over het verleden, the feels :s |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:34 | |
| |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 15:53 | |
| |