|
|
Bo~ 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:24 | |
| Wilt er iemand anders een topic met Eel? c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:26 | |
| Chi, anders wil ik ook wel bij de grens met Tall
Bo, jij moet posten >3 |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:26 | |
| Spottedblaze Spottedbush Spottedflare Spottedheart Spottedmist Spottedpath Spottedrain Spottedwave Spottedwish
Mijn voorkeur gaat naar Spottedwish, maar ik weet het echt niet. xD @Emma, is goedd~! Ik maak die wel. ^^ |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:27 | |
| Chi: Spottedwish for sure <'3 Like it :'D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:27 | |
| Goeie middag.. Heb weer rugpijn vh uitslapen, heb ontzettend veel honger (maar moet wachten door die stomme pillen :vloekt: ) en mn ma wrijft het er nog eens in dat ze wellicht weer voor maanden niet zal kunnen gaan werken want ze denkt dat ze met een hernia zit die moet geopereerd worden :c
Eel;; ik wil wel met slender. Maar is het goed na mn ronde met haar ? Heb nog 1 topic te doen geloof ik |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:28 | |
| Chi, thanx ^^
Spottedwish is echt nice <'3
Assie, ik vlieg al naar het topic ;D |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:29 | |
| Hehe, -wish sluit het beste aan met Spotted, 't is zo'n moeilijk voorvoegsel. xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:30 | |
| Em;; great. Dat worden twee topics maar ah. Ik verdoe mn tijd toch graag als ik moet wachten met ontbijten Bij nader inzien nog 6 minuten ;s |
|
| |
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:40 | |
| @Emma; Ik ben Quinty ja x'D
Miss moet ik maar es gaan posten ... Enne Linn, ik wacht nog steeds op Lion's post xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:42 | |
| Eigenlijk moet Spotted eens aan Icyrose gaan vragen hoe ze aan haar naam komt, vraag me af hoe d'r moeder dan gaat reageren. :'D |
|
| |
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:43 | |
| Wss heel kalm in het begin, al zou ze haar jaloezie niet zo snel aan d'r kinderen laten zien x'D |
|
| |
❤ 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:44 | |
| lol, voor deze heel week gewoon een schema met vrienden kamer opruimen spullen in pakken, en hoop dat ik het allemaal gedaan krijg.. Voor de 28 dan ga ik richting New zeeland voor een jaar ;)helaas voor mij word de tijd omgedraaid, dus zou ik meer snacht tot leven zijn dan overdag maar ik ga heel actief zijn .. |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:46 | |
| Hehe, maar dan komt Spottedpaw's nieuwsgierigheid nog "Hoe heeft Lionroar haar leren kennen", "Waarom vernoemd naar haar".. xD Nah, dat gaan we d'r niet aandoen~
@Frostfur, Mooie avatar:3~ |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:48 | |
| @Chi: Topicje ^^ *klik*@Em: Ja, ik weet het, eerst met Broken posten, strx heb ik meer tijd om een emotionele post met Never te maken >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:51 | |
| - Brokenpaw schreef:
- @Chi: Topicje ^^ *klik*
@Em: Ja, ik weet het, eerst met Broken posten, strx heb ik meer tijd om een emotionele post met Never te maken >3 Nooouu.. Nu kan ik je niet meer de les lezen, *snik snik* Bo, hiernaar verklaar ik je afgestudeerd van de postvolgorde academie, beloof je de eer hoog te houden en je kennis te delen met anderen waar nodig, belooft gij om de volgorde altijd aan te houden en nooit meer te verbreken, mits gij een goede reden hebt kan dit echter wel. Als laatste; belooft gij om zometeen bij Tall te posten? Indien uw antwoord ja is, Gefeliciteerd! Indien uw antwoord nee is, Screw you xD |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:58 | |
| - Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
@Em: Ja, ik weet het, eerst met Broken posten, strx heb ik meer tijd om een emotionele post met Never te maken >3 Nooouu.. Nu kan ik je niet meer de les lezen, *snik snik* Bo, hiernaar verklaar ik je afgestudeerd van de postvolgorde academie, beloof je de eer hoog te houden en je kennis te delen met anderen waar nodig, belooft gij om de volgorde altijd aan te houden en nooit meer te verbreken, mits gij een goede reden hebt kan dit echter wel. Als laatste; belooft gij om zometeen bij Tall te posten?
Indien uw antwoord ja is, Gefeliciteerd! Indien uw antwoord nee is, Screw you xD Ja, meester *buigt* Bedankt voor de lessen, ik zal u voor altijd dankbaar zijn en dat zal ik bewijzen door bij Tall te posten >3 |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 12:59 | |
| Oii, Bo. Je mag nog bij Icyrose posten voor de training, aye? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 13:01 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
@Em: Ja, ik weet het, eerst met Broken posten, strx heb ik meer tijd om een emotionele post met Never te maken >3 Nooouu.. Nu kan ik je niet meer de les lezen, *snik snik* Bo, hiernaar verklaar ik je afgestudeerd van de postvolgorde academie, beloof je de eer hoog te houden en je kennis te delen met anderen waar nodig, belooft gij om de volgorde altijd aan te houden en nooit meer te verbreken, mits gij een goede reden hebt kan dit echter wel. Als laatste; belooft gij om zometeen bij Tall te posten?
Indien uw antwoord ja is, Gefeliciteerd! Indien uw antwoord nee is, Screw you xD Ja, meester *buigt* Bedankt voor de lessen, ik zal u voor altijd dankbaar zijn en dat zal ik bewijzen door bij Tall te posten >3 Het was een eer jouw meester te zijn, hierbij verklaar ik u geslaagd, en samen zullen wij de post-criminaliteit bestrijden. Niemand komt langs ons! Q, jij moet nog bij Russet x Tall en het trainingstopic posten >3 *please?* |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 13:02 | |
| - Warpaw. schreef:
- Oii, Bo. Je mag nog bij Icyrose posten voor de training, aye? xD
Ik ben bezig aan een 4000 words post, ik zit nog niet eens in de helft, nadat ik een rondje met Never en Snow heb gedaan, ga ik verder. Hij liep uit tot een post van 1200, toen ik nog maar aan 1/4 van de post zat, dus ga ik er een 4000 post van maken >3 @Em: Het is me een eer *buigt* |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 13:03 | |
| Ah, op die fiets xD Well, ik wilde je er alleen maar aan laten denken~
@Em; Komt eraan, eerst even met Losty posten :'D Ik moet mn tijd goed indelen, omdat ik om 4u weer weg moet xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|