Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 13:16

Nimblepaw schreef:
Misschien ga ik binnenkort wel mijn tweede actieve account aanmaken Razz Dat zou dan een katertje worden. Ik heb wel een idee voor een karakter, maar ik weet nog niet welke clan. 

Intussen weet ik waar ik nu weer ziek van ben: gisteravond gingen we met m'n vriendinnen in Utrecht en hun vriendjes uit eten. M'n vriend en ik namen allebei spareribs, en hij is net ook over z'n nek gegaan. Dus waarschijnlijk was daar wat mis mee ><

Restaurant even een mailtje sturen of bellen denk ik? Ik weet dat mijn moeder dat een keer had gedaan en ze waren helemaal van 'Oh jeetje sorry mevrouw, sorry we zullen erop letten!'
Misschien ook handig voordat er iets uitbreekt daar? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashback
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Tenor
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 13:27

Iemand geïnteresseerd om hierop *klik* te posten? :3

Iemand een topic met deze jongen? :3
Sixx
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 13:28

Nu heeft PS zich NIET afgesloten en heb ik mijn GIF mooi kunnen afwerken c:
Ik ben blij dat mijn OS geslukt is :'D
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 13:37

Aaah Andy Biersack c: Doet me denken aan toen ik heel erg fan van BVB was.
Das ook al weer lang geleden :3
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 13:52

@Waz, ken dat, sterkte~:c Wij krijgen er elk jaar vakken bij voor de examens tot het derde, dan hebben we simpelweg van ieder vak een examen, behalve LO, hoop ik toch. xD

Ik blijf thuis vandaag, heb ik nog eens tijd om goed door te posten~!
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 14:07

Raspberrypaw schreef:
@Babs, maar 16 zeg je dan nog x'D

Well, ik heb voor de meesten toch een stuk of 3 lopende topics lopen. x'D
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 14:10

900 posts~!
Zinloze melding, maar goed. xD
Bijna klaar met Little, dan maar beginnen met Hades #Zucht :')
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 14:19

Strawberry schreef:
Well, je hebt een Google account nodig.

Vervolgens ga je naar Google Drive (https://drive.google.com)
Je drukt op de grote maak knop en je kiest een spreadsheet. En dan kun je lost gaan met celletjes vullen, kleuren, en alles. Alles spreekt eigenlijk heel erg voor zich. :3

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LspNbSbkojxSB2JM5i-Bqr-Yz5HDBXCxCFTia-UwoaY/edit?usp=sharing
Even die van mij als voorbeeld, haha.
Ik ga ook een spreadsheet maken, is misschien wel handig :3 (als je het niet erg vind, ofcourse~)
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 14:21

Daykit\" schreef:
Strawberry schreef:
Well, je hebt een Google account nodig.

Vervolgens ga je naar Google Drive (https://drive.google.com)
Je drukt op de grote maak knop en je kiest een spreadsheet. En dan kun je lost gaan met celletjes vullen, kleuren, en alles. Alles spreekt eigenlijk heel erg voor zich. :3

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LspNbSbkojxSB2JM5i-Bqr-Yz5HDBXCxCFTia-UwoaY/edit?usp=sharing
Even die van mij als voorbeeld, haha.
Ik ga ook een spreadsheet maken, is misschien wel handig :3 (als je het niet erg vind, ofcourse~)

Nee, vind het prima :3 Ben benieuwd wat jullie ervan breien, haha xD
Bitterkit,
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 14:23

iemand een topicje met Bitter? ^-^
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 14:51

Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 14:57

Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:
Misschien ga ik binnenkort wel mijn tweede actieve account aanmaken Razz Dat zou dan een katertje worden. Ik heb wel een idee voor een karakter, maar ik weet nog niet welke clan. 

Intussen weet ik waar ik nu weer ziek van ben: gisteravond gingen we met m'n vriendinnen in Utrecht en hun vriendjes uit eten. M'n vriend en ik namen allebei spareribs, en hij is net ook over z'n nek gegaan. Dus waarschijnlijk was daar wat mis mee ><

Restaurant even een mailtje sturen of bellen denk ik? Ik weet dat mijn moeder dat een keer had gedaan en ze waren helemaal van 'Oh jeetje sorry mevrouw, sorry we zullen erop letten!'

Ik heb net inderdaad even gebeld Smile Ze waren heeel vriendelijk en we mogen daar nu een keer gratis komen lunchen! Ik zei nog dat dat niet m'n bedoeling was, maar dat ik alleen melding wilde maken zodat er misschien iets gecontroleerd kan worden en andere mensen er geen last van zullen krijgen. We mogen nog steeds komen lunchen, dus echt superlief!
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:00

Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:

Ik heb net inderdaad even gebeld Smile Ze waren heeel vriendelijk en we mogen daar nu een keer gratis komen lunchen! Ik zei nog dat dat niet m'n bedoeling was, maar dat ik alleen melding wilde maken zodat er misschien iets gecontroleerd kan worden en andere mensen er geen last van zullen krijgen. We mogen nog steeds komen lunchen, dus echt superlief!

En zo heeft elk nadeel zijn voordeel c:

----
Morgenavond naar Arnhem voor het laatste Only Seven Left concert, misschien nog WC'ers die er ook zijn? :'D
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:07

@Kiki: idd ^^ Ik had gisteravond ook de broodjes bekeken: die klonken echt vettt lekker!

--

Oke guys, een nieuw karakter! Een kater, apprentice, clan weet ik nog niet, en ik heb een paar namen:
Fraypaw
Frostpaw
Shadowpaw
Hele simpele namen, maar die vind ik eigenlijk wel leuk Smile Ik denk dat ik Frostpaw het leukst vind, maar die is al bezet. Maar dat account is 3 jaar geleden voor t laatst online geweest ofzo. Kan ik dan alsnog Frostpaw krijgen zonder een sterretje ofzo?
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:10

@Eef, je kan gewoon een sterretje of punt of zo iets aan het begin of einde van je naam zetten^-^ (behalve bij warrior namen)
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:13

Eef: Al 3 jaar niet meer online geweest? Dan moet je eventjes misschien een pm sturen naar de admin of ze achter die Frostpaw dan een puntje ofzo willen zetten misschien? c: IK weet alleen niet of dat nog steeds kan, though, je kunt het op zijn minst proberen xD
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:15

Nimblepaw schreef:
@Kiki: idd ^^ Ik had gisteravond ook de broodjes bekeken: die klonken echt vettt lekker!

--

Oke guys, een nieuw karakter! Een kater, apprentice, clan weet ik nog niet, en ik heb een paar namen:
Fraypaw
Frostpaw
Shadowpaw
Hele simpele namen, maar die vind ik eigenlijk wel leuk Smile Ik denk dat ik Frostpaw het leukst vind, maar die is al bezet. Maar dat account is 3 jaar geleden voor t laatst online geweest ofzo. Kan ik dan alsnog Frostpaw krijgen zonder een sterretje ofzo?
Hij moet in Widnclan komen >D (heb m'n meeste accjes in Windclan en Windclan is awesome >D)
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:20

Ola peepz~

Accs weggeven is niet leuk D;
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:20

Dyingblack schreef:
Nimblepaw schreef:

--

Fraypaw
Frostpaw
Shadowpaw
Hij moet in Widnclan komen >D (heb m'n meeste accjes in Windclan en Windclan is awesome >D)

Haha daar ga ik nog even naar kijken. Ik ga zo het account aanmaken. Iemand die een ava voor me wil maken? ^^ Ik heb de afbeelding al:

http://wilithin.deviantart.com/art/just-a-cat-I-57182392
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:22

@Eef; Ik wil wel? ;D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: