We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Leaf is opgegroeid guys :C *hugs Leaf* You're all grown up gurl <3
Yeay ;D Mousefur voel zich oud nu.
Al is Mousefur nog niet eens 4 jaar haha. Dus dat is helemaal niet oud voor een kat. Wil iemand met Redpaw een topic? Liefst een windclanaccountje.
Volgensmij klopt die leeftijd echt niet meer xD In Mousefur's eerste nest zat Smoketear. Hij kreeg kittens, en die kittens hebben ook al kittens gekregen. Nu in Mousefur's tweede nest zijn de kittens zojuist Warrior geworden :'D
Leaf is opgegroeid guys :C *hugs Leaf* You're all grown up gurl <3
Yeay ;D Mousefur voel zich oud nu.
Al is Mousefur nog niet eens 4 jaar haha. Dus dat is helemaal niet oud voor een kat. Wil iemand met Redpaw een topic? Liefst een windclanaccountje.
Volgensmij klopt die leeftijd echt niet meer xD In Mousefur's eerste nest zat Smoketear. Hij kreeg kittens, en die kittens hebben ook al kittens gekregen. Nu in Mousefur's tweede nest zijn de kittens zojuist Warrior geworden :'D
Hahaha nope, dan klopt t niet meer. Maar ach, is ook niet zo heel belangrijk voor het spel lijkt me.
Omg, vandaag werd mijn rij ervaring echt getest, wauw. Was nog eens met destiny gaan buiten rijden, alles verliep goed totdat we echt buiten waren, zeg maar. :'D Vijf keer weggeschoten van auto's, enkele keren geweigerd door te gaan en gebokt, dan schoot ze plots in galop en gooide ze d'r kop in de lucht zodat je haar niet meer kon tegen houden >> Maar goed, alles is uiteindelijk tot een goed eind gebracht. :'D Ik ben niet gevallen, gelukkig, en pony heeft nog eens kunnen genieten van de vrije natuur. <3