|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:13 | |
| - Quillpaw' schreef:
- Nee, niet allemaal ziek worden. Lone is een slechte moeder maar nu ook niet zo slecht DX Uiteindelijk Lone depressief, Little afgepakt, Heather weg, Wander is steeds over de grens. Arme lone xD
Never die haar wil afmaken, Aury die haar haat xDIk vind het echt zielig voor haar xD |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:14 | |
| Leafpaw geeft een les aan Choppedpaw :') |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:15 | |
| - Polarbear schreef:
- @Daan; Doe maar iemand binnen TC :') Polar gaat de eerst komende topics een beetje heel erg ... verlieft overkomen namelijk :') Hij zit met z'n kop in de wolken xD
Oke.. Uhm.. Ik wil eig. Sunlily proberen actief te maken :'D Anders Perishkit? Poisonberry? :'D @Jamie, maar Lone gaat Little toch verstoten :'D Waarom zou ze dan om haar 'rouwen' als 't ware :p |
|
| |
Jamie~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:15 | |
| Jah, Lone is zielig maar het past wel bij haar xD En ze gaat Heather echt heel vaak opzoeken >D Ooit moet Lone Never eens betrappen als hij eens bij de kittens is om te kijken, vliegt ze hem gelijk aan XD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:16 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Babs, Smoke ook of course, maar die awesomeness zal niemand ooit meer kunnen bereiken >3
Eef, oef.. Niet meer uitnodigen xD Nu moet 'ie wel extra lekker koken ;D We eten pasta -_-" Lekker hoor, maar ook weer niet bijzonder ><
BTW, check even ons topic ^^ Nimble keerde terug naar de grens van het Shadowclangebied. Wowie.. Plottwist xD Late reactie, het eten was klaar Was lekkurrr mijn god. En wijn, die was ook lekker, en is nu op Maar als je vanavond ofzo zou kunnen reageren.. ^^ I love that topic. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:16 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Leafpaw geeft een les aan Choppedpaw :')
Wat? |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:18 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Leafpaw geeft een les aan Choppedpaw :')
Wat? Zie ons topic waarin ze alles uitlegt xD |
|
| |
Jamie~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:18 | |
| Omdat Little toch haar kit is en het is van haar. Ze zal Little wel beschermen als het iets erg is maar anders word ie een beetje achter gehouden XD Sorry, lijkt te veel op Never XD |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:19 | |
| @Jamie;; Ik wil er wel eentje tussen Ash&Lone? :'D |
|
| |
Jamie~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:20 | |
| //Soof Is goed ^^ Wie maakt? |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:20 | |
| Oh ja Soooof, ik moet nog iets met jou bespreken over Heatherrrr *stuurt meteen PM* |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:21 | |
| - Perishpaw. schreef:
- Polarbear schreef:
- @Daan; Doe maar iemand binnen TC :') Polar gaat de eerst komende topics een beetje heel erg ... verlieft overkomen namelijk :') Hij zit met z'n kop in de wolken xD
Oke.. Uhm.. Ik wil eig. Sunlily proberen actief te maken :'D Anders Perishkit? Poisonberry? :'D \ Poisonberry mag :'3 Als die geaccepteerd is tenminste x'D Of Sunlily, kan ze lekker jaloers doen ofzo :') |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:24 | |
| Poisonberry is geaccepteerd ja - is vooral een erg schuchtere poes Sunlily is verder veel mondiger etc. :'D |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:27 | |
| Dit is een goede avond wat posts betreft, dat kan ik niet zeggen van leren ^^" |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:28 | |
| |
|
| |
Jamie~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:29 | |
| //Soof Zou jij hem kunnen maken? Dan kan ik morgen met Lone reageren ^^ |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:31 | |
| Ik wou dat mijn post motivatie niet zo laat was gekomen, nu moet ik stoppen met computeren |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:40 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Ik wou dat mijn post motivatie niet zo laat was gekomen, nu moet ik stoppen met computeren
+1, ben ik nu eens goed bezig met Never, moet ik afsluiten... :c Ah, tot morgen mensjes! c: |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:40 | |
| I need to go peepz! Byaah! |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:42 | |
| Weet je, op de een of andere manier moet ik altijd de poes spelen die een nestje krijgt xD Nog nooit een kater xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|