|
|
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 20:54 | |
| - Fisheye schreef:
- Ben ik de enige die dit (klik) raar, grappig en een beetje onsmakelijk vind?
Nope, ik vind het wel grappig x3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 20:55 | |
| POLAR <3 Kies maar een van m'n accounts uit, ook van andere Clans evnt. |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 20:56 | |
| - Nevermind schreef:
- Zo, Never weet van de kits ^^
@Em: Topic? :3 Never heeft een vriend nodig die hem een beetje wilt troosten xD Boeit het Never zelfs niet als Heather ziek in de med. cat den ligt? :C |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 20:58 | |
| - Dapplepaw, schreef:
- Nevermind schreef:
- Zo, Never weet van de kits ^^
@Em: Topic? :3 Never heeft een vriend nodig die hem een beetje wilt troosten xD Boeit het Never zelfs niet als Heather ziek in de med. cat den ligt? :C Dan wel, maar op dit moment denkt hij enkel aan zijn Aury. Hij zal wel stiekem naar Heather gaan >3 En de rest ofc :3Maar hij zal ze waarschijnlijk eerst uitmaken, vooral Heather en Wander, want hij is bang dat Aury hem gaat verlaten ;3 |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 20:58 | |
| @Daan; Ik haat 't om te kiezen .w. Kies zelf maar |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:04 | |
| @Q, ik ook x'D Kies jij maar :'D Want ik weet niet of je voor Polar liever een TC kat hebt of dat erbuiten ook kan :'D
@Bo2, en als poor Littlekit zowat verstoten gaat worden? :'O |
|
| |
Jamie~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:05 | |
| Arme Lone, ik zie haar nu al ergens mokken XD Iemand misschien zin in een topic met haar?
//Bo 2 Lone eet Never levend op als ze erachter komt dat hij de kittens eens heeft bezoekt >D Zelfs voor Little >3 |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:05 | |
| Q@ Ik zou wel willen, maar ik moet nog een aantal posts voor je maken (A)
Smokebui, Smokebui hier x'D |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:06 | |
| @Babs, dan mag je je lekker afreageren op Arcanepaw x'D |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:06 | |
| - Beautysoul schreef:
- Bregjeeee, ben je nog van plan om met Chopped op Leaf te posten? Ik vind het namelijk een leuk topic xD
Done ^^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:07 | |
| @Daan & Jamie: Aury & Never adopteren Little als adoptie kit >3 |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:08 | |
| @Bo2, dan is 't goed :'D Little gaat echt heel ziek worden op een gegeven moment >:'D |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:08 | |
| - Dustkit schreef:
- Soof: Same over here, vooral wanneer ik een tekst voor me krijg, is het echt zovan; UUUh, hebben we dat moeten leren? ;-;
Emma&Bunny: Ook met 600+ woorden te leren? Laura: Ugh, ik ga het laten vallen, vind latijn veel leuker xD Ja, das ene minpuntje x'D En die idiote kaders ofcourse. Maar de cultuur is leuk >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:09 | |
| Gaan al de kits van Lone en Never ziek worden? xD |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:10 | |
| - Perishpaw. schreef:
- @Bo2, dan is 't goed :'D Little gaat echt heel ziek worden op een gegeven moment >:'D
Niet zo ziek als Heather *kuch* xD Die verlaat de Clan uiteindelijk zelfs zodat ze beter kan worden xD EDIT;; @Bo-2; HEY IK WAS ALS EERSTE #backoff :'D
Laatst aangepast door Leafpaw. op di 15 apr 2014 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:10 | |
| - Dyingblack schreef:
- Dustkit schreef:
- Soof: Same over here, vooral wanneer ik een tekst voor me krijg, is het echt zovan; UUUh, hebben we dat moeten leren? ;-;
Emma&Bunny: Ook met 600+ woorden te leren? Laura: Ugh, ik ga het laten vallen, vind latijn veel leuker xD Ja, das ene minpuntje x'D En die idiote kaders ofcourse. Maar de cultuur is leuk >D Kaders? Ik krijg geen cultuur proefwerken trouwens xD Alleen teksten vertalen en een keer tekst lezen en daar vragen van beantwoorden. |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:11 | |
| @Daan; Doe maar iemand binnen TC :') Polar gaat de eerst komende topics een beetje heel erg ... verlieft overkomen namelijk :') Hij zit met z'n kop in de wolken xD |
|
| |
Jamie~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:12 | |
| Nee, niet allemaal ziek worden. Lone is een slechte moeder maar nu ook niet zo slecht DX Uiteindelijk Lone depressief, Little afgepakt, Heather weg, Wander is steeds over de grens. Arme lone xD |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:13 | |
| @Jamie; Maar van Heather wist je al wat er ging gebeuren x'D Dus daar had je rekening mee kunnen houden. DE REST ZIJN OVERLOPERS. BOOOEEEE! D: |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:13 | |
| Bijpassende naam heb je dan XD
Was zeker de bedoeling |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|