We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
Uhu dit is zeker waar! Sterker nog: dit heb ik ;)Ik heb permanent ondergewicht, en in mijn geval ben ik er absoluut niet blij mee! Natuurlijk ben ik blij dat ik geen overgewicht heb, en als ik gezond leef dan ben ik dun, maar zie er niet ongezond dun uit. Maar als ik een dag ziek ben en daarbij al m'n eten uitkots, dan kan ik zo'n 5 kilo verliezen in die ene dag. En je kan je voorstellen dat als je al niet een vetvoorraadje heb, dat je er dan heel naar anorextisch uit gaat zien. Als zoiets in de winter gebeurt, is het niet eens zo'n probleem. Maar ik heb dit ook wel eens in de zomer gehad, en dan is het heel ongemakkelijk om in je bikini rond te lopen, omdat mensen je aankijken alsof je een eetstoornis hebt.
Heb ik ook (; Daarom was ik zo blij, kan ik eindelijk zeggen dat ik wel eet maar gewoon niet bijkom! Nou het is niet zo dat ik echt ondergewicht heb maar ik ben wel dunner dan de meeste leeftijdsgenoten ^^ Niet altijd even leuk maar in mijn leven heb ik het leren accepteren :3 In mijn lagere school zeiden ze ook vaak dat ik graatmager was maar in mijn middelbaar ben ik toch wat bijgekomen c; Niet veel maar toch genoeg om niet meer van die vervelende reacties te krijgen dat ik anorexia heb. Ze zeggen enkel nog dat ik dun ben maar dat is minder erg dan dat ze me een anorexiapatiënt noemen c; Ik vind dat nu stilaan dikkere mensen worden geaccepteerd in de maatschappij en dat dat ook eens zou moeten gebeuren bij dunnere mensen cx
Nouja, anorexia moet natuurlijk niet geaccepteerd worden, van daarvan moet het niet normaal gevonden worden. Maar weet je, ik vreet zo ongelofelijk veel. Ik word de prullenbak van het huis genoemd, omdat als iets bijna over datum is, het naar mij gegooid wordt zodat ik het op kan eten En meestal zitten we met z'n allen op mijn kamer op m'n bed (want ik heb een tweepersoonsbed waar je lekker op kan chillen en ik heb een grote tv ). Er staat ook een mand op m'n kamer met eten, en altijd als ik dan iets te eten heb wat bewaard kan blijven, dan gooi ik dat erin. En dan elke keer dat iemand honger heeft, duikt ie in mijn 'surprise box' op zoek naar een lekkere snack waarvan iedereen was vergeten dat ik het had
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
Nouja, anorexia moet natuurlijk niet geaccepteerd worden, van daarvan moet het niet normaal gevonden worden. Maar weet je, ik vreet zo ongelofelijk veel. Ik word de prullenbak van het huis genoemd, omdat als iets bijna over datum is, het naar mij gegooid wordt zodat ik het op kan eten :PEn meestal zitten we met z'n allen op mijn kamer op m'n bed (want ik heb een tweepersoonsbed waar je lekker op kan chillen en ik heb een grote tv ). Er staat ook een mand op m'n kamer met eten, en altijd als ik dan iets te eten heb wat bewaard kan blijven, dan gooi ik dat erin. En dan elke keer dat iemand honger heeft, duikt ie in mijn 'surprise box' op zoek naar een lekkere snack waarvan iedereen was vergeten dat ik het had
Nee niet anorexia maar dat er wel mensen zijn die eten maar gewoon niet bijkomen, dat bedoelde ik (:
Flowpetal
Member
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
Ik had nog niet echt een karakter in mn kop voor Abyss, alleen dat ze wat Twisted was. Totdat een stel vrienden van me weer over Tiny Tina begonnen uit Borderlands 2, toen bedacht ik me dat dat best wel bij d'r zou passen x'D