|
|
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 16:10 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Silverfang schreef:
- Omg de kindjes bij de kleuterles vandaag waren zo cute. <3
Ik kreeg een tekening van een meisje, en ze wilden allemaal hun verhaal vertellen over hun huisdieren. En op een gegeven moment gingen ze zelfs vragen stellen aan ons van, 'wat is jouw lievelingsdier' en 'als je een dier mocht zijn welke zou je dan willen zijn'? xD Ik help ook wel eens bij m'n moeder in de klas in groep 3. Dat is ook altijd zoooo poepig ^^)
--
Wil er iemand nog een topicje? Ik help soms bij mijn moeder in groep 1 & 2, ze geloven dat ik een Disney prinses ben :'D Laatst kwam zo een meisje naar me toe 'Juf Julie, u bent echt mooi!' omg zo lief ;u; |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 16:15 | |
| - Cherish schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Silverfang schreef:
- Omg de kindjes bij de kleuterles vandaag waren zo cute. <3
Ik kreeg een tekening van een meisje, en ze wilden allemaal hun verhaal vertellen over hun huisdieren. En op een gegeven moment gingen ze zelfs vragen stellen aan ons van, 'wat is jouw lievelingsdier' en 'als je een dier mocht zijn welke zou je dan willen zijn'? xD Ik help ook wel eens bij m'n moeder in de klas in groep 3. Dat is ook altijd zoooo poepig ^^)
--
Wil er iemand nog een topicje? Ik help soms bij mijn moeder in groep 1 & 2, ze geloven dat ik een Disney prinses ben :'D Laatst kwam zo een meisje naar me toe 'Juf Julie, u bent echt mooi!' omg zo lief ;u; That`s too cute ♥ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 16:32 | |
| Vandaag weer naar de zwijntjes geweest:3 <3 |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 16:33 | |
| - Strawberry schreef:
- Vandaag weer naar de zwijntjes geweest:3
<3 soo cute <3 Ik wou dat ik mee mocht naar de meeting om ze ook te kunnen zien x'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 16:34 | |
| - Strawberry schreef:
- Vandaag weer naar de zwijntjes geweest:3
<3 Ik zag ze op fb! Wat een poeeeeeepekes <3 |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 16:36 | |
| @Babs: Cute!! <3 ---- Whoosh, Silver! <3 Iemand die toevallig nog mooie plaatjes heeft liggen voor haar warriorsetje? En iemand die dat setje misschien wilt maken? c: Heb nogsteeds GIMP niet terug :'c |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 16:45 | |
| |
|
| |
100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 16:46 | |
| Oh Marrow hahahaha x'D
Iemand een topic met m? :'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 17:08 | |
| Marrow is zoo cute <'3 De biggetjes trouwens ook :')
Hebben jullie ook steeds de 'anale klachten' reclame? Ik word er echt gek van xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 17:25 | |
| Jaa, ze zijn adorable <3 Dat nestje is net een dag oud.
En nee, nergens last van x'D Maar wij gaan nu uit eten :3 M'n moeder is jarig. Dus ciao peoples~! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 17:34 | |
| ^^ Gefeliciteerd Babs!!! Veel plezier en eet smakelijk ;D
Meh.. Ik heb overal gepost *verveling slaat toe!* *slaat terug* *GEVECHT!!!*
-Jullie merken mijn verveling xD- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 18:07 | |
| Why do ideas always look better in my head D: |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 18:32 | |
| - 'Silverpaw schreef:
- @Babs: Cute!! <3
---- Whoosh, Silver! <3 Iemand die toevallig nog mooie plaatjes heeft liggen voor haar warriorsetje? En iemand die dat setje misschien wilt maken? c: Heb nogsteeds GIMP niet terug :'c SILVERRRRRRRR Ik wil wel een topic met je met Leafpaw >:3 *sorry heb geen pic :c* Als je een pic had, had ik wel een setje kunnen maken :') |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 19:12 | |
| Ik verveel me dood. Dus ik ga RP'en in FeralHeart denk ik... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 19:15 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik verveel me dood. Dus ik ga RP'en in FeralHeart denk ik...
Ga een Homestuck RP forum maken (sorry, me wants a Dutch HS RP xd) |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 19:27 | |
| Jumping rijden was eigg wel leuk tbh :'D Destiny heeft er aanleg voor, al zeg ik het zelf (A) Alleen wat minder dat m'n moeder dr sleutelbeen gebroken heeft op de hondencursus vandaag, ben als een zot terug naar huis gefietst toen ik dat hoorde. :') |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 19:28 | |
| - Crowmask schreef:
- Jumping rijden was eigg wel leuk tbh :'D
Destiny heeft er aanleg voor, al zeg ik het zelf (A) Alleen wat minder dat m'n moeder dr sleutelbeen gebroken heeft op de hondencursus vandaag, ben als een zot terug naar huis gefietst toen ik dat hoorde. :') Auwc. Wens ze veel beterschap. (Jumping rijden lijkt me tof) |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 19:44 | |
| Heey peepz.. On op een frans netwerk ;p We blijven nog ffjes thus me too Maar de busrit is echt zoooo lang. Iets van 17 uren ofzo |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 20:01 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 20:12 | |
| - Sagepaw schreef:
- Yes! Ik zei het toch! Losers die dachten dat het niet waar was --"
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140410_018&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding Uhu dit is zeker waar! Sterker nog: dit heb ik Ik heb permanent ondergewicht, en in mijn geval ben ik er absoluut niet blij mee! Natuurlijk ben ik blij dat ik geen overgewicht heb, en als ik gezond leef dan ben ik dun, maar zie er niet ongezond dun uit. Maar als ik een dag ziek ben en daarbij al m'n eten uitkots, dan kan ik zo'n 5 kilo verliezen in die ene dag. En je kan je voorstellen dat als je al niet een vetvoorraadje heb, dat je er dan heel naar anorextisch uit gaat zien. Als zoiets in de winter gebeurt, is het niet eens zo'n probleem. Maar ik heb dit ook wel eens in de zomer gehad, en dan is het heel ongemakkelijk om in je bikini rond te lopen, omdat mensen je aankijken alsof je een eetstoornis hebt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|