|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:30 | |
| - Snowdrop schreef:
- Littlestream schreef:
- Ik vind die kleine lettertjes altijd mega lastig aangezien ik altijd wil zien wat er staat dan :')
+1 xD Quote/copy&paste ^^ |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:30 | |
| Kiki, Ik had Raven niet eens herkent door dat nieuwe setje x'D
Ik denk dat ik het even hou bij dit setje, aangezien ik best wel trots ben op m'n nieuwe onderschrift <3 |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:32 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Abysspaw schreef:
- Kiek :"D
You're getting insane Abyss in your topic x'D Aww yiss. Ik heb ergens het idee dat die twee best goeie vriendjes kunnen worden c: Hoogstwaarschijnlijk x'D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:32 | |
| Nice Liese~! Iemand topic met Crowmask? Ik heb nergens met hem op te posten. :c |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:34 | |
| @ Lis: Had ik Raven even goed vermomd hehehhe c: Mijn plan was een groots succes >:] |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:35 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- @ Lis: Had ik Raven even goed vermomd hehehhe c: Mijn plan was een groots succes >:]
x33 |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:36 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Jensen Ackles aka hottest man on the planet. c:
Helll yissssssssssss (; Woohoo, morgen alleen met de trein naar Enschede, spannunnnnnd x'D |
|
| |
Daan 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:37 | |
| - Quietpaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Jensen Ackles aka hottest man on the planet. c:
Helll yissssssssssss (;
Woohoo, morgen alleen met de trein naar Enschede, spannunnnnnd x'D Jaaa <3 Iemand topicje met Sif? Ik ga proberen om een Rogue actief te houden :'D |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:40 | |
| @Em: Srry meis, maar ik ga niet meer posten vandaag, ik ben echt kapot en moe... Srry... *gaat zielig in een hoekje kruipen omdat ze zich schuldig voelt* :c |
|
| |
Daan 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:42 | |
| @Bo2, Ik wilde btw Skippy weer actief maken <3 Zullen we dan verder gaan met Skippy x Fileze? :'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:43 | |
| - Snowdrop schreef:
- @Em: Srry meis, maar ik ga niet meer posten vandaag, ik ben echt kapot en moe... Srry... *gaat zielig in een hoekje kruipen omdat ze zich schuldig voelt* :c
Don't! Ik ga nut toch lekker vroeg m'n bed in dus ^^" |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:47 | |
| *blaast stof weg* Iemand die hem nog kent? x3 Stom merkteken, nu is mijn avatar verpest :'c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:48 | |
| - Sif schreef:
- @Bo2, Ik wilde btw Skippy weer actief maken <3 Zullen we dan verder gaan met Skippy x Fileze? :'D
Als jij wilt, ik post altijd zo goed met haar, maar het probleem is dat ik niet zo actief ben met haar. Dat moet ik meer zijn xD Is goed, beginnen we morgen ermee? c: @Em: Ah, ok, morgenochtend zal je kunnen posten bij Never ^^ |
|
| |
Daan 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 21:53 | |
| - Snowdrop schreef:
- Sif schreef:
- @Bo2, Ik wilde btw Skippy weer actief maken <3 Zullen we dan verder gaan met Skippy x Fileze? :'D
Als jij wilt, ik post altijd zo goed met haar, maar het probleem is dat ik niet zo actief ben met haar. Dat moet ik meer zijn xD Is goed, beginnen we morgen ermee? c:
@Em: Ah, ok, morgenochtend zal je kunnen posten bij Never ^^ Mij best :3 Ik ga nu slapen, maar kan morgen Skip wel onder 't stof vandaan halen als jij dan een topicje plaatst? :'D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 22:00 | |
| |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 22:04 | |
| Daaaaaan :'D
Je mag met Arcane posten bij Abyss :'D Dan ga ik nu gamen, ciao~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 22:09 | |
| - Sif schreef:
- Snowdrop schreef:
- Sif schreef:
Als jij wilt, ik post altijd zo goed met haar, maar het probleem is dat ik niet zo actief ben met haar. Dat moet ik meer zijn xD Is goed, beginnen we morgen ermee? c:
@Em: Ah, ok, morgenochtend zal je kunnen posten bij Never ^^ Mij best :3 Ik ga nu slapen, maar kan morgen Skip wel onder 't stof vandaan halen als jij dan een topicje plaatst? :'D Is goed *voegt het bij haar te doen lijstje* :3 Slaapwel ^^ |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 22:12 | |
| Aah, drukte *hides*
Posts etc komen dit weekend als ik weer tijd heb ;_; |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 22:18 | |
| - Tallpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- @Em: Srry meis, maar ik ga niet meer posten vandaag, ik ben echt kapot en moe... Srry... *gaat zielig in een hoekje kruipen omdat ze zich schuldig voelt* :c
Don't! Ik ga nut toch lekker vroeg m'n bed in dus ^^" You did not post something in our topic D< |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 apr 2014 - 23:19 | |
| Derp, ik heb een heel erg leuk plaatje gevonden voor Snowy... Maar ik ben ook heel blij met haar huidige setje. ;3; Warrior Cats struggles x'D Ik ga alle oude avies van m'n oude laptop halen, kan ik ook zo'n leuke growth lineup maken :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|