|
|
»Quinty« 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:06 | |
| Ik wil ook weer een forum opzetten .w. Misschien moet ik maar es verder gaan aan The Brand ... En ik wil een verhaal schrijven //sigh.
Nou ja, eerst mn posts afwerken. |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:10 | |
| - forcekit schreef:
- Sagepaw schreef:
- forcekit schreef:
- Sagepaw schreef:
- forcekit schreef:
- Fisheye schreef:
- Merp, mijn mede admin op een forum waar ik samen met haar aan werk heft me in de steek gelaten, denk ik .-. Of ze is het forum vergeten, dat kan ook...
*kucht* Ik hoop dat je mij niet bedoeld? ;3 @Sagepaw:
- hopelijk vind je het wat ;3:
- Code:
-
http://s30.postimg.org/81bnizhkh/raposa1.png
Leuk! :3 Hoe heb je de tekst zo doen oplichten? :DHet is leuk gedaan ^^ Gewoon outer glow x'D Was niet zo moeilijk (met photoshop) Kan dat ook met Gimp? x) Dat weet ik niet, ik werk nooit met gimp ^^ Oke geeft niet c: Iemand anders die dat wel weet? :3 waarschijnlijk word ik toch genegeert dus waarom doe ik nog moeite --" |
|
| |
»Quinty« 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:11 | |
| |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:11 | |
| - Sagepaw schreef:
- forcekit schreef:
- Sagepaw schreef:
- forcekit schreef:
- Sagepaw schreef:
- forcekit schreef:
- Fisheye schreef:
- Merp, mijn mede admin op een forum waar ik samen met haar aan werk heft me in de steek gelaten, denk ik .-. Of ze is het forum vergeten, dat kan ook...
*kucht* Ik hoop dat je mij niet bedoeld? ;3 @Sagepaw:
- hopelijk vind je het wat ;3:
- Code:
-
http://s30.postimg.org/81bnizhkh/raposa1.png
Leuk! :3 Hoe heb je de tekst zo doen oplichten? :DHet is leuk gedaan ^^ Gewoon outer glow x'D Was niet zo moeilijk (met photoshop) Kan dat ook met Gimp? x) Dat weet ik niet, ik werk nooit met gimp ^^ Oke geeft niet c: Iemand anders die dat wel weet? :3 waarschijnlijk word ik toch genegeert dus waarom doe ik nog moeite --" Niemand word genegeerd Wat je misschien wel kunt proberen is om je tekst te kopieren en dan vervagen? :3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:16 | |
| Ik hoor ineens iemand gillen en ik schrik me te pletter ._. |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:17 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:18 | |
| Ik heb nog één iemand nodig die 100 woorden schrijft over waarom WC zo leuk is! Stuur PM!Jongens, die krant komt er wel Ik ben er al de hele middag/avond mee bezig, er is zelfs al een voorkant, en de eerste artikelen staan erin! |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:20 | |
| Dayum, Eef. Nu snap ik hoe jij aan die 9K posts kwam op WC. *Staart naar posts aantal* x'D |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:21 | |
| Eef, ik wil wel proberen? Moeten het precies 100 woorden zijn? |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:22 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Eef, ik wil wel proberen? Moeten het precies 100 woorden zijn?
meer mag ook x'D *kucht* |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:23 | |
| nasty als mensen het druk hebben en op whapp niet antwoorden xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:25 | |
| - Lostvoice schreef:
- Dayum, Eef.
Nu snap ik hoe jij aan die 9K posts kwam op WC. *Staart naar posts aantal* x'D Hahaha vergeet niet dat me dat jaren heeft gekost ;D En ik plaats gemiddeld maar 18 posts per dag. Ik zit hier alweer 3 weken ofzo :O |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:28 | |
| weet iemand misschien een manier om het best voor een reken examen te oefenen? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:31 | |
| Eef.. What is it I don't know 'bout you.. 9k posts!!??? O.O Wow... |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:32 | |
| @Emma; Op WS ja, I made a little typo there x'D Almost 10k, right Eef? :')
Anyhow, post jij eerst, Em? Of zal ik eerst posten? @Trainingstopic |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:32 | |
| - Tallpaw schreef:
- Bitterkit, schreef:
- meh, gsm posten is lastig :c
*Is happy met 'r computer op 't moment* xD Ik klier je maar, je doet het geweldig! Hoe is 't op Texel?
*een beetje laat* thanks :'3 en het is best leuk, alleen nogal winderig en op sommige momenten erg stormachtig. maar het leuke is dat ik in zo'n 'Roompot' vakantiepark zit (ik weet niet of je het kent) en er is een luxezwembad met een glijbaan van 80 m lang, dat gratis is voor mensen die in het park verblijven :'3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:33 | |
| ^^ Wow… Eef das veel xD Q, ik post wel, dan heb jij tijd om van account te veranderen Hanna, mooi zo ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:34 | |
| - Bitterkit, schreef:
- Tallpaw schreef:
- Bitterkit, schreef:
- meh, gsm posten is lastig :c
*Is happy met 'r computer op 't moment* xD Ik klier je maar, je doet het geweldig! Hoe is 't op Texel?
*een beetje laat* thanks :'3 en het is best leuk, alleen nogal winderig en op sommige momenten erg stormachtig. maar het leuke is dat ik in zo'n 'Roompot' vakantiepark zit (ik weet niet of je het kent) en er is een luxezwembad met een glijbaan van 80 m lang, dat gratis is voor mensen die in het park verblijven :'3 80 meter lang! O.o Is die snel? |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:34 | |
| Yo, is goed :3 Dan ga ik even met Thistle posten x'D Maaike heeft nu wel lang genoeg op me moeten wachten (A) Sorry, Maaike<3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 20:37 | |
| @Eef, ik wil ook wel wat doen :'D Stuur Frostlake even een PM met wat extra informatie please :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|