|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 2:13 | |
| Hahaha, had werkelijk nooit verwacht dat ik nog company zou hebben om kwart na 2 's nachts op WC, lolzz haha :'D
Maareuuh ik ga eens slapen denk ik, moet morgen namelijk om 6u 's ochtends bij een vriend van me zijn, tot morgen! Ciaooo! :3 |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 2:14 | |
| C ya c: Ik breek vaak nachten door hoor trouwens xd |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 8:02 | |
| Goeiesmogges iedereen!
Oke, nu weer naar school xD Posts komen wss vandaag, en anders later -verassing!-
|
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 8:16 | |
| Ennnn.. ik woon de helft van m'n tijd in een trein. Ik zit weer terug van Enschede naar Utrecht. ZONDER vertraging deze keer, lijkt t =D
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 8:44 | |
| ik vertrek vandaag naar Texel^^
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:03 | |
| Zo grappig dat mensen hiero nog school hebben, leve de vakantie in België haha :'D |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:10 | |
| - Flamestripe schreef:
- Zo grappig dat mensen hiero nog school hebben, leve de vakantie in België haha :'D
+1 xD Goeiemorgen :3 |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:15 | |
| - Flamestripe schreef:
- Zo grappig dat mensen hiero nog school hebben, leve de vakantie in België haha :'D
Verschrikkelijk dat jij wel vakantie hebt en wij niet. |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:17 | |
| - Flashkit. schreef:
- Flamestripe schreef:
+1 xD
Goeiemorgen :3 +1 >:3 Pfff... Vandaag dat k*t onderzoek... Dx Als ik vanaf 10u weg ben, no worries, als ik niet voor 16u terug ben... ben ik dood |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:30 | |
| Zometeen om half 12 weer naar de huisarts toe. En dan bidden dat ze eindelijk uitslag hebben van m'n onderzoek. :c
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:40 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Zometeen om half 12 weer naar de huisarts toe. En dan bidden dat ze eindelijk uitslag hebben van m'n onderzoek. :c
Succes! @Animalkit ; Mwuhahaha :'D Vakantieeee, lalalalala. Allemaal goede examens/tentamens gedaan? |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:41 | |
| - Flamestripe schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Zometeen om half 12 weer naar de huisarts toe. En dan bidden dat ze eindelijk uitslag hebben van m'n onderzoek. :c
Succes!
@Animalkit ; Mwuhahaha :'D Vakantieeee, lalalalala.
Allemaal goede examens/tentamens gedaan? Suc6 Kiki!! Mijn examens gingen beter dan mijn Dagelijks Werk, dat trok alles naar beneden xD |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:45 | |
| Robin, Mijn examens waren goooewd! Behalve Frans.. Daar had ik 66 voor x'D Bo, D'awh... |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:46 | |
| @Lis, ik had 77 voor Frans, maar 68 voor wiskunde... :') zo, welke clan voor Greeny? |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:48 | |
| Ik 75 voor Frans, 70 voor Wiskunde, maar een schampere 40 voor Fysica xD
Kies voor.... Riverclan! Daar moet ik aan denken als ik zijn os zie ;3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:49 | |
| Same hier, alleen Wiskunde, nja volgende keer beter en 66 is nog steeds goed toch? @Bo ; Hoe komt dat dan? :/ Iemand topic deze namiddag? - Spoiler:
Note : Let op als je toestemt met deze vraag, mijn posts zullen kort en noob zijn aangezien ik al in geen jaar meer heb gepost x'D
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:50 | |
| @Bo, ik dacht ook aan River of Shadow^^ |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:52 | |
| @Robin: We hebben geen cursus en de leraar kan geen les geven. We hebben enkel een paar kladbaadjes als cursus en alles doen we door elkaar, ik snap er niks van, dus ik moet bijles hebben in de vakantie xD En ik wil wel een kort topic ^^
@Green: Mag ik weten wie je bent? :3 River of Shadow... Moeilijke keuze... Ik zou River nemen ;3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:55 | |
| - Flashkit. schreef:
- @Robin: We hebben geen cursus en de leraar kan geen les geven. We hebben enkel een paar kladbaadjes als cursus en alles doen we door elkaar, ik snap er niks van, dus ik moet bijles hebben in de vakantie xD
En ik wil wel een kort topic ^^
@Green: Mag ik weten wie je bent? :3 River of Shadow... Moeilijke keuze... Ik zou River nemen ;3 WOW, ik heb helemaal hetzelfde gehad. OMG, nu zijn wij cool haha :'D & Oke, heb je TC kat? EDIT : Ga even met een vriend wat skaten, zie jullie deze namiddag wel peepz ^^ |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 9:58 | |
| - Flamestripe schreef:
- Flashkit. schreef:
- @Robin: We hebben geen cursus en de leraar kan geen les geven. We hebben enkel een paar kladbaadjes als cursus en alles doen we door elkaar, ik snap er niks van, dus ik moet bijles hebben in de vakantie xD
En ik wil wel een kort topic ^^
@Green: Mag ik weten wie je bent? :3 River of Shadow... Moeilijke keuze... Ik zou River nemen ;3 WOW, ik heb helemaal hetzelfde gehad. OMG, nu zijn wij cool haha :'D & Oke, heb je TC kat?
EDIT : Ga even met een vriend wat skaten, zie jullie deze namiddag wel peepz ^^
Leraren, soms zijn ze awesome en soms haat je ze als de pest >3 En ja, Snowdrop, ik stuur je wel de link als ik hem heb gemaakt ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|