|
|
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:03 | |
| - Timberpaw. schreef:
- Much change, such eyes D: Wow.
oftewel, coowl setje :'D Hihi Thanks :'D Ik kwam dat plaatje tegen en ik dacht: dát is gewoon Arcane <3 @Hanna, D: Das niet zo leuk! Balen ;o |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:04 | |
| Gabs : Mag als het maar niet té hard is xDD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:05 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:05 | |
| @Chriss jij bent er gelukkig geeneen van xD want mn topics voor mn to-be elders lopen vast omda mensen nie meer posten |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:06 | |
| - Snowcrystal schreef:
- @Chriss
jij bent er gelukkig geeneen van xD want mn topics voor mn to-be elders lopen vast omda mensen nie meer posten Welk topic is dat dn? ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:08 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- @Chriss
jij bent er gelukkig geeneen van xD want mn topics voor mn to-be elders lopen vast omda mensen nie meer posten Welk topic is dat dn? ;D heb er een voor Thunderstrike,waar hij nu dus half aant kn okken is en een voor Bloodsmasher waar hij teruggesleept gaat moeten worden later door zijn companion op dat moment maa ik moet mensen gaan lastigvallen. En ik ben zelf echt zo'n weekend poster xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:12 | |
| Peepz, help me! Welke ava vinden jullie het leukste, deze of degene die ik nu heb? |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:12 | |
| Lakie <3
@Owly: Ik vind ze beide mooi, misschien afwisselen? ^^ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:14 | |
| @Owly, ik vind die nieuwe mooier^^ |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:15 | |
| //Owly (Isa, naamgenootje >D) Ik vind die je nu hebt beter bij je os passen, op die andere lijkt zijn vacht langer ;p Maar allebei zijn ze mooi <3 |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:16 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- @Chriss
jij bent er gelukkig geeneen van xD want mn topics voor mn to-be elders lopen vast omda mensen nie meer posten Welk topic is dat dn? ;D heb er een voor Thunderstrike,waar hij nu dus half aant kn okken is en een voor Bloodsmasher waar hij teruggesleept gaat moeten worden later door zijn companion op dat moment maa ik moet mensen gaan lastigvallen. En ik ben zelf echt zo'n weekend poster xD Oh ja, Emmett *Facepalm* En we moeten ook nog een trainingstopic Snow x Willow x Lady :3 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Hmm, de meningen zijn verdeeld x'D Ik denk dat ik dan maar lekker ga afwisselen ;D
@Isa, haha, ik dacht, ik neem lekker een bijnaampje, geen naamverwarring meer x'D
Laatst aangepast door Softvoice op za 5 apr 2014 - 14:17; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| @Owly, de oude :3
Omg *hugs Arcane thousand times* she is so <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:18 | |
| - Willowpaw' schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- @Chriss
jij bent er gelukkig geeneen van xD want mn topics voor mn to-be elders lopen vast omda mensen nie meer posten Welk topic is dat dn? ;D heb er een voor Thunderstrike,waar hij nu dus half aant kn okken is en een voor Bloodsmasher waar hij teruggesleept gaat moeten worden later door zijn companion op dat moment maa ik moet mensen gaan lastigvallen. En ik ben zelf echt zo'n weekend poster xD Oh ja, Emmett *Facepalm*
En we moeten ook nog een trainingstopic Snow x Willow x Lady :3 ghehehe ehhmm jah ik zal er wel een aanmaken voor de beide xD wist niet wat jij had besloten over hoeveel training willow al had gehad |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:20 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Willowpaw' schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- @Chriss
jij bent er gelukkig geeneen van xD want mn topics voor mn to-be elders lopen vast omda mensen nie meer posten Welk topic is dat dn? ;D heb er een voor Thunderstrike,waar hij nu dus half aant kn okken is en een voor Bloodsmasher waar hij teruggesleept gaat moeten worden later door zijn companion op dat moment maa ik moet mensen gaan lastigvallen. En ik ben zelf echt zo'n weekend poster xD Oh ja, Emmett *Facepalm*
En we moeten ook nog een trainingstopic Snow x Willow x Lady :3 ghehehe
ehhmm jah ik zal er wel een aanmaken voor de beide xD wist niet wat jij had besloten over hoeveel training willow al had gehad Nog niet zo veel, want na een moon had ie al een nieuwe mentor nodig, hij heeft in ieder geval al het Territroium gezien en hij kan geuren herkennen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:21 | |
| - Willowpaw' schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Willowpaw' schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- @Chriss
En we moeten ook nog een trainingstopic Snow x Willow x Lady :3 ghehehe
ehhmm jah ik zal er wel een aanmaken voor de beide xD wist niet wat jij had besloten over hoeveel training willow al had gehad Nog niet zo veel, want na een moon had ie al een nieuwe mentor nodig, hij heeft in ieder geval al het Territroium gezien en hij kan geuren herkennen. okaay, anders had ik aparte topics gemaakt voor beide dan xd |
|
| |
Isa :3 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:41 | |
| Even het droptopic geupdate en eindelijk deze kleine zijn voorsteltopic erneer gezet. Hij moet echt nog een keer een betere postsheet, maar dat komt nog wel ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:44 | |
| voor k verder ga posten ga ik eerst mn eten halen xD |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:46 | |
| Echt heel leuk als mensen rekening houden met het feit dat je volgende maand eindexamen hebt..
Flikker wel op dan hoor ugh. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 14:48 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|