|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:16 | |
| Byebye Assie!
Emma@ Crisis hoe vaak kun je Smoke noemen in 1 keer Cat Questions?x'D En waarom wil iedereen 'm als kittypet/knuffelbeest D: x'd |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:24 | |
| Straw;; cuz he's way to fluffy Good en nog maar es verder gaan met posten... En volgens mij ligt de dikke kat weer in mn zetel te stinken want z'is niet meer naar beneden gekomen...… great. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:25 | |
| Babs ja he!! Ik verwonderde me er al over en begon het uiteindelijk gewn te knippen en plakken xD
Tall's voorsteltopic is updated, nu ga ik peepz ^^ |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:27 | |
| Nah, I like him a lot too x'D Heerlijk om mee te posten, chagrijn dat ie is. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:28 | |
| - Lightningrush schreef:
- Icyrose schreef:
- Dat moment dat je je vriend een heel weekend om je heen hebt gehad en je dan opeens alleen bent :') Let the loneliness attack :'D
Dat moment dat je je vriend Maaike & Juul een heel weekend om je heen hebt gehad en je dan opeens alleen bent :') Let the loneliness attack :'D We zijn beide zielig, Waz :') Miep, mijn rug doet zon verrekte pijn ;w; Ik ga maar weer es achter mn laptop vandaan xD Ik mis Walter en zn massages :c |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:29 | |
| Tall's voorsteltopic is zo coowwwwwl xD Vooral dat ie Ever haat omdat mama Shrew boos op d'r is. Good job son! :'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:31 | |
| - Shrewstar schreef:
- Tall's voorsteltopic is zo coowwwwwl xD Vooral dat ie Ever haat omdat mama Shrew boos op d'r is. Good job son! :'D
Thnx *bloost* Ik probeer het up to date te houden xD Shrew's setje is gewn zooo perfect!!! Ze moeten weer een moeder-zoon topic!! Ik maak morgen wel ^^ Nu ga ik echt, Bye guys ^^ Oh, trouwens Babs, Smoke is indd zoo fluffy <3 laat hem nog niet doodgaan :') |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:34 | |
| Shrew's setje ziet er goed uit, Soof :'D
Well, peepz, ik ga pitten. Half twaalf, jeez, veel te vroeg voor mijn doen ;w; Maar met twee nachten van omenabij 4,5u slaap, is het wel eventjes nodig x'd
Ciao~<3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:38 | |
| Huehue thanks, Chiwi gaf me plots een present x'D
@Emma;; Sureeee ben deze hele week sws om 4 uur thuis dus ik heb genoeg tijd :'D |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:41 | |
| @Shrewstar; Om 4 uur!!!! Ik ben jaloers op je. Ik ben de hele week behalve dinsdag half 5 thuis en moet dan eten en daarna huiswerk maken. |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:47 | |
| Ik ben over 7 minuten, een paar (19 of zo) uurtjes en 3 dagen op weg naar spanje c: gelukkig is het deze keer 's avonds laat en niet 's ochtends vroeg dat we vertrekken. Dan komen we rond 3 uur 's nachts aan in ons hotel xd I'm sooo excited, helaas is het spanje en niet duitsland want de kans dat ik daar een bayern voetbal shirt tegenkom is echt nihil.. En ik haat gewoon spaans voetbal ;p maar dat neemt niet weg dat ik spanje ih algemeen niet graag heb xd |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 apr 2014 - 23:48 | |
| Trusten Q~!
Ik ga ook slapen. Byebye peepz! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 0:17 | |
| - Animalkit schreef:
- @Shrewstar; Om 4 uur!!!! Ik ben jaloers op je. Ik ben de hele week behalve dinsdag half 5 thuis en moet dan eten en daarna huiswerk maken.
Thank god dat er verkort rooster bestaat, want op sommige dagen ben ik pas 6 uur thuis hoor x'D |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 0:30 | |
| Damn. Da's pas saai. Ben ik al blij als we elke vrijdag om 14.40u gedaan hebben want de schoolweek duurt zo al lang genoeg voor me. Gelukkig is het met de bus/fiets maar een half uurtje naar huis dus is 't te doen. Maar jammer genoeg beginnen we in september al met stage en da's zo'n anderhalve schooldag (maandag 8 en woensdag 4) werken ;/ dan maar te hopen dat ik een goeie stage plaats vind. Hopelijk kan ik dan als dier ingericht word ih asiel gaan helpen of zo niet bij m'n pa z'n homo vriend gaan helpen in een bloemenwinkel. Zo is de schoolweek nog een beetje leuk bbesteed..... |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 0:33 | |
| That feeling you have when you don't want to go to bed but you're so bored... :/
*LALALALALALAALALA* |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 0:34 | |
| Ah ken het gevoel ;/ gelukkig heb ik nog wat te posten... |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 1:14 | |
| Ik niet, verveling heerst... |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 2:06 | |
| Yeah en nu is mn batterij leeg ;/ dan maar naar bed gaan want mn inspi loopt ook verloren zo te zien. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 2:06 | |
| |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 2:09 | |
| Kan niet.. :/ wil best ook nog blijven maar sws zou 'ie eens moeten uitvallen xd of totdat 1 van mn ouders beneden komt dan ben ik echt gestekt en ben ik vast mn ipod wel ff kwijt ;s
Ofwel ga ik naar boven en laad ik em op beste keuze tot nu toe xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|