Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:14

Ik heb zo'n beurse heup >< Ik begin het steeds meer te voelen.

Gisteravond op de terugweg van het uitgaan, zat ik bij een meisje achterop (omdat ik geen fiets heb in Leiden). Opeens stak er een meisje over zonder uit te kijken, botste tegen mij aan, en ik viel op de grond. Ik zat daar een beetje beteuterd op de grond, niet echt doorhebbende wat er bezig was. Komt ze vet dreigend op me afgerend, met haar extensions wapperend: *bad words* *more bad words* wat denk je wel niet kan je niet eens uitkijken, *meer scheldwoorden* ga je me zomaar omver beuken *scheld scheld scheld*
Mensen namen het voor me op, en iemand hielp me opstaan en we gingen weer verder. Maar ik zat echt een beetje zo van... wtf.. Gisteravond deed het geen pijn, het is nu flink blauw en beurs ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:16

Strawberry schreef:
Squirrelkit schreef:
Strawberry schreef:
Squirrelkit schreef:
Ravenpaw, schreef:
Dat moment dat je er achter komt dat de meeting op de verjaardag van 1 van je zusjes is. Oepsefloeps :'D
Heeej, me too! :'D

Jullie zijn allemaal een stel falers x'D
Ghege :') *Grijnst onschuldig*

Kunnen jullie nog wel komen dan?:') (Weet niet hoe hoog jullie verjaardagen houden, want wij vieren ze meestal niet echt xD..)
Het ligt heel laag bij mij, ik kom wel gewoon :')
Mijn prioriteiten liggen duidelijk elders :'D
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:18

Eigenlijk moet een van mijn katten in een situatie komen waarbij iemand tegen hen zegt 'You are without doubt the worst Warrior I've ever heard of.' 'Ah, but you have heard of me.' (;

x'D
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:19

Shrewstars setje is 40 hele cute!! c:
Squirreljuice
Member
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:27

Strawberry schreef:
Squirrelkit schreef:
Strawberry schreef:
Squirrelkit schreef:
Ravenpaw, schreef:
Dat moment dat je er achter komt dat de meeting op de verjaardag van 1 van je zusjes is. Oepsefloeps :'D
Heeej, me too! :'D

Jullie zijn allemaal een stel falers x'D
Ghege :') *Grijnst onschuldig*

Kunnen jullie nog wel komen dan?:') (Weet niet hoe hoog jullie verjaardagen houden, want wij vieren ze meestal niet echt xD..)
Well, mijn moeder had eerst gezegd dat die datum vrij was, daarom dat ik het me ook niet realiseerde, maar ik vraag het nog maar een keer voor de zekerheid xD
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:31

Ik kan niet komen mweh :c Baal er echt van :c
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:34

Dustkit schreef:

Misschien als je heel hard van tevoren werkt, zodat je die dag vrij kan nemen? Ik probeer dat nu altijd te doen: ik wil altijd mijn weekenden vrij hebben om vriendinnen/vriendje te zien, dus dan werk ik de rest van de week m'n billen van mn kont, en dan heb ik tijd! Very Happy
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:38

Nimblekit schreef:
Dustkit schreef:

Misschien als je heel hard van tevoren werkt, zodat je die dag vrij kan nemen? Ik probeer dat nu altijd te doen: ik wil altijd mijn weekenden vrij hebben om vriendinnen/vriendje te zien, dus dan werk ik de rest van de week m'n billen van mn kont, en dan heb ik tijd! Very Happy
Nee dat gaat hem niet worden, ik denk niet dat jullie mij voor de eerste keer als een gestreste Linn willen zien xD Dan zit ik me daar de hele dag zorgen over te maken, dus het kan echt niet, ook al ken ik het van te voren al; ik ben echt iemand die het de dag van te voren nog écht goed moet leren anders vergeet ik alles door de stress.
Squirreljuice
Member
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:40

@ Linn, Jammer, maar succes met je proefwerken he ;D
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:49

Jammer Linn...:c

Al dem Rpg drama vandaag
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:51

Er is altijd nog een volgende keer right? :'D
Laten we dan hopen dat het niet weer voor mijn pww valt lol.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:56

Jammer Sad Maar ja, school gaat altijd voor! Dus vind het wel een slimme beslissing Wink

>> OPROEP!
Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die zo'n 100 woorden zouden willen schrijven over waarom ze WC zo leuk vinden. Je mag die 100 woorden letterlijk met álles vullen, voel je vooral zo vrij mogelijk! Je komt ermee in de eerste editie van de WC Krant!
Stuur me een PM als je wat hebt.

Ennnn als iemand nog een spannende naam weet voor de WC Krant, kom dan ook vooral met je ideeën Smile
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 22:03

Hades feels, hades feels :'D
Mijn ouders zijn al gaan slapen, so you can say, home alone, not quite xD
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 22:22

I love Minnow x Frostieh <3 They are so cute!
"I don't wanna hurt you.."
"You don't, believe me.."

<3
Flashback
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Tenor
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 22:30

Flashie <3
Wie wil een topic met deze schat? :3 Ik heb geen inspi voor Snow en Never, dus dacht ik even Flash boven te halen ^^
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 22:45

Je hebt eentje waar je kan reageren met Broken c:

Gosh en nog steeds heb ik tijd over. Die zal ik dan maar gebruiken om met Indi te posten denk ik...
Flashback
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Tenor
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 22:46

Ik zal ff kijken, eerst nog met deze schat verder posten <3
Lavenderfeather
Member
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 22:50

Hehe sure xd

Hmm dan maar een vlug postje maken met de rooie... (yeah ik ga Indi naar Victoria @Twilight vernoemen xD)
Moest er sws ff uit ^-^
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 23:07

Strawberry schreef:
Jammer Linn...:c

Al dem Rpg drama vandaag

Jaaaa!! ik moet nog zoveel posten :') Morgen mensen, morgen. Ik was al zo trots dat ik die eeeeenorme vragenlijst heb in weten te vullen xD

Jammer dat je niet kan Linn! -Ik kan ook niet, maar nog steeds ^^-
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 23:11

Great I'm over time
Got to go now people

C' ya laterss
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: