|
|
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 20:58 | |
| meh, morgen weer naar school... DX |
|
| |
Esmée 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 20:59 | |
| |
|
| |
Ellis ❤ 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 20:59 | |
| Mijn laaste 4 weken gaan in hier in NL.. Back to my Friend in NZ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:02 | |
| @Esmée, succes, ik krijg morgen mijn rapport, ik ben vrijwel zeker dat ik er op alles door ben, de school heefd ons niet getelefoneerd @Ellis, waar staat NZ voor? sorry, ben traag van begrip vandaag... :'3 |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:03 | |
| Ik heb morgen en overmorgen mijn laatste examens, Engels en Biologie morgen en Frans en Aardrijkskunde Dinsdag, en dan heb ik 3 weken GEEN SCHOOOOOOOOL >3 |
|
| |
Esmée 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:05 | |
| @Hanna, ik heb woensdag pas laatse examen :c Succes morgen |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:08 | |
| - Quietpaw schreef:
- Ik ben bang dat mn uitwisselingsmensen meer met elkaar gaan optrekken, waarom heb ik er ook twee?
Hey ik kom even langs, omdat zij al aan t slapen zijn xD Nice, zijn ze soms al bij jullie ? wij hebben nog maar een brief meegekregen(die m'n ouders alweer kwijt zijn -.-) dat ze in oktober zouden komen maar helaas mag er maar eentje naar ons komen van m'n ouders ;s en vind het jammer eig dat het geen(duitse) jongen is xd kon ik mss over de voetbal praten met 'em xd Eeeen *diepe zucht* Ik haat het als html niet wil meewerken D: zo zal het forum ook nooit af geraken D: |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:10 | |
| @Gen: Voordat je begint me onder te smsen, mijn gsm is dus kapot, roep maar tegen mijn stiefpaw die zijn woede op mijn gsm moest uitwerken -.-" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:11 | |
| @Bo, succes^^ @Esmée, thanks, ik vind het wel stom dat we (bijna) heel de week na de examens naar school moeten komen, ik was veel liever thuis gebleven :'3 - zo ziet volgende week er voor mij ongeveer uit:
maandag; gewoon school + Rapport + auteurslezing waardoor we geen TO hebben :3 (mijn to-leerkracht is een monster) dinsdag; gewoon school woensdag; ook weer gewoon school donderdag; deliberaties=geen school! vrijdag; eerste vier lesuren gewoon les, de rest van de dag vastenvoettocht...
|
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:12 | |
| Bo;; hahaha no prob xd Ben m'n gsm toch kwijt gespeeld dit weekend xd En heb geen zin om 'em te zoeken want behalve gij, m'n ma en m'n pa is er toch niem die naar me stuurt xd
Good ik ben maar es een warme *kuch* douche nemen. Voor zolang het warm blijft ;s |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:13 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Good ik ben maar es een warme *kuch* douche nemen. Voor zolang het warm blijft ;s
Omg, heb ik ook altijd als ik lang wil douchen xD |
|
| |
965 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:23 | |
| ik heb na een dag al 21 RPG-posts met Raccoon :'3 love him so much <3 |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:31 | |
| Nog 2 posts en ik heb 100 posts in de RPG met Dustiedust <'3 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:33 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:35 | |
| Je weet dat je je telefoon vaak verliest als je er een stikker opplakt met een telefoonnummer voor toekomstige vinders. x'D |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:40 | |
| - Dustkit schreef:
- Nog 2 posts en ik heb 100 posts in de RPG met Dustiedust <'3
Haha ik had net op facebook gekeken, en nu keek in het algemene onzin topic, en toen ik dit las zat ik echt ff te zoeken naar een 'vind ik leuk' button. xD Volgens mij is het tijd om te gaan slapen voor mij. :') |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:42 | |
| - Silverfang schreef:
- Dustkit schreef:
Haha ik had net op facebook gekeken, en nu keek in het algemene onzin topic, en toen ik dit las zat ik echt ff te zoeken naar een 'vind ik leuk' button. xD
Volgens mij is het tijd om te gaan slapen voor mij. :') Hahahah xD Did you take a good look at his avatar yet? c; |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:42 | |
| - Dustkit schreef:
- Silverfang schreef:
- Dustkit schreef:
Haha ik had net op facebook gekeken, en nu keek in het algemene onzin topic, en toen ik dit las zat ik echt ff te zoeken naar een 'vind ik leuk' button. xD
Volgens mij is het tijd om te gaan slapen voor mij. :') Hahahah xD Did you take a good look at his avatar yet? c; Jaa, wat is ie sexy zo. Nee serieus, toen ik het voor het eerst zag.. it scared the hell out of me. xD |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 21:45 | |
| Ik heb mijn setjesshopje echt te veel laten verstoffen :'D Ik ga weer verder met setjes maken, posts komen vandaag en morgen waarschijnlijk niet meer ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|