|
|
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 11:55 | |
| Mijne ook,ik heb vakantie tot vrijdag(dan moeten we sponsergeld inzamelen voor broederlijk delen,ik ga dan zwemmen.) en dan heb ik vakantie,ik moet twee uurs ofzo zwemmen. Wilt iemand me redden als ik verdrink? |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:01 | |
| Snow is so kawai tegen Day <3 |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:06 | |
| Bunny,je moet op topic Golden x Golden reageren c: |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:12 | |
| |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:13 | |
| Nu verveel ik me :c Ik ga je stalken c: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:47 | |
| Ik ben klaaaaar <3 Morgen alleen nog een Duits toets waarvoor je nauwelijks kan leren. Freedom, sweet freedom <3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:53 | |
| Ik haat de actieforum codes met heel mijn hart. Ik ben vrij goed met HTML/CSS maar daar kom ik echt nooooit uit. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:56 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik haat de actieforum codes met heel mijn hart. Ik ben vrij goed met HTML/CSS maar daar kom ik echt nooooit uit.
Welke codes? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:57 | |
| - Whispersong schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Ik haat de actieforum codes met heel mijn hart. Ik ben vrij goed met HTML/CSS maar daar kom ik echt nooooit uit.
Welke codes? Nouja, zoals je Warrior Cats hebt, daarmee is er in de codes dingen veranderd zodat het zo is. Maar op een of andere magische manier lijken de codes van Actieforum voor dit soort forums voor mij net Chinees. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:58 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Whispersong schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Welke codes? Nouja, zoals je Warrior Cats hebt, daarmee is er in de codes dingen veranderd zodat het zo is. Maar op een of andere magische manier lijken de codes van Actieforum voor dit soort forums voor mij net Chinees. Bedoel je de Templates? Die snap ik een (klein) beetje, misschien dat ik je kan helpen? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 12:59 | |
| - Whispersong schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Whispersong schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Welke codes? Nouja, zoals je Warrior Cats hebt, daarmee is er in de codes dingen veranderd zodat het zo is. Maar op een of andere magische manier lijken de codes van Actieforum voor dit soort forums voor mij net Chinees. Bedoel je de Templates? Die snap ik een (klein) beetje, misschien dat ik je kan helpen? Die die templates is vooral het gene waar ik mee zit. Ik wil laat maar zeggen een banner met slider er in bouwen, maar de header kan ik nergens vinden :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 13:00 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Whispersong schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Whispersong schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Welke codes? Nouja, zoals je Warrior Cats hebt, daarmee is er in de codes dingen veranderd zodat het zo is. Maar op een of andere magische manier lijken de codes van Actieforum voor dit soort forums voor mij net Chinees. Bedoel je de Templates? Die snap ik een (klein) beetje, misschien dat ik je kan helpen? Die die templates is vooral het gene waar ik mee zit. Ik wil laat maar zeggen een banner met slider er in bouwen, maar de header kan ik nergens vinden :'D Je zoekt dus het bannerplaatje in de code? Of wat zoek je precies? Voor de dingen van de banner moet je in ieder geval bij "Overall_Header" zijn ^^ |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 13:52 | |
| G-day :] Aaah, heerlijke dag :3 Was alleen wat minder dat geen enkele winkel tennisballen verkoopt |
|
| |
| |
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 14:02 | |
| Wanneer een anime serie eindigt, ben je sad, maar wanneer je besluit de manga ervan te lezen die veel verder gaat, en die uitleest, ben je nog sadder. >> :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 14:03 | |
| - Whispersong schreef:
- portal cats :
Wil je weten waar Corekit's naam vandaan komt *wenkbrauwwiebel* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 14:06 | |
| - Snowdrop schreef:
- Whispersong schreef:
- portal cats :
Wil je weten waar Corekit's naam vandaan komt *wenkbrauwwiebel* Wait.. Corekit o.o TELL MEEEEEEE >:3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 14:07 | |
| - Whispersong schreef:
- Snowdrop schreef:
- Whispersong schreef:
- portal cats :
Wil je weten waar Corekit's naam vandaan komt *wenkbrauwwiebel* Wait.. Corekit o.o TELL MEEEEEEE >:3 Hehehehe, wat denk je zelf? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 14:08 | |
| - Snowdrop schreef:
- Whispersong schreef:
- Snowdrop schreef:
- Whispersong schreef:
- portal cats :
Wil je weten waar Corekit's naam vandaan komt *wenkbrauwwiebel* Wait.. Corekit o.o TELL MEEEEEEE >:3 Hehehehe, wat denk je zelf? xD Een portal core, maar welke? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 apr 2014 - 14:09 | |
| - Whispersong schreef:
- Snowdrop schreef:
- Whispersong schreef:
- Snowdrop schreef:
- Whispersong schreef:
- portal cats :
Wil je weten waar Corekit's naam vandaan komt *wenkbrauwwiebel* Wait.. Corekit o.o TELL MEEEEEEE >:3 Hehehehe, wat denk je zelf? xD Een portal core, maar welke? Ik wilde haar eig een beetje een mengeling maken van een paar, ze is niet echt doelbewust op één core gebaseerd, haar naam is wel van portals afgeleid >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|