A free world {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 A free world {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aurum
Member
A free world {open} DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: A free world {open}   A free world {open} Icon_minitimema 31 maa 2014 - 14:38

Langzaam liep de gouden kater over het versteende pad van de tweebenen. De harde steen deed pijn aan zijn pootjes, maar hij negeerde het. Ergens was hij jaloers op de rogue's die altijd vrij waren en konden gaan en staan waar ze maar wilden.. Die hadden niet zo van die idiote clanregeltjes waar je je altijd aan moest houden! Misschien zou zo'n leven nog wel iets voor hem zijn..

Opeens hoorde hij het gekraak van grind achter zich. Grauwend draaide hij zich om. Achter hem stond een kat, en zo te ruiken niet van Windclan. "Wie ben jij?", vroeg hij grauwend. "En waarom besluip je me zo?"

~Open voor iedereen behalve de windclan ^^


A free world {open} 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Poespoes
Member
A free world {open} DPKsfdL
Laura de benenkauwer
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: just 6 months
Gender:
Rank:
Poespoes
BerichtOnderwerp: Re: A free world {open}   A free world {open} Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 18:13

Poespoes sloop silletjes door de vele kronkelende straatjes, de stenen knerpten onder zijn poten. Maar de prooi was dat al zo gewoon en waren zo stom dat je ze in een wip kunt besluipen. Een klein aardig grijnsje sloop op zijn witte lippen en lieten een soort groene vlam in zijn ogen oplichten.

Poespoes was het gekraak van de vele stenen tussen zijn tenen al zo gewoon dat hij er zich niets meer aan deed, maar hij schrok wel lichtelijk teon hij plots een stem hoorde voor hem, mmmm.. had hij die goude kater al eerder gezien? Hij rook niet naar rogue of kittypet. Windclan. Rot op snul, was de eerste reactie die in Poespoes gestreepte kop rondging. "Wie ben jij?" Vroeg de kater met een grauw "Goooh, niet zo gemeen krijgertje. Je bent op mijn terrein, Poespoes is de naam goudbloempje." Zei de gestreepte kater met een opgetrokken wenkbrauw en een scheve grijns met lichtelijk bedreigende blootliggende tanden.

"En waarom besluip je me zo?" vroeg de gouden kat weer.
"Tututut" antwoorde Poespoes met een teleurgestelde blik "Eerst je naam indringerdje." zei hij met een lichtelijke maar toch nog redelijk vriendelijk snauw.

"Wat doe je op mijn territorium?" Vroeg Poespoes als wedervraag, terwijl hij richting de goudenwarrior liep en een traag rondje rond de indringer draaide. "Ik ben hier de baas, begrepen krijgertje? Ik heb geen leidertje of twintig katten nodig om in leven te blijven." Poespoes snuivde walgend de geur binnen met een grommende snauw erachter. "Ik houd mezelf in leven."


A free world {open} Bhcf46
~Only I'm the king of my own rules of life~
you just have to listen to me

Voor mijn grote sterke vriend die spijtig genoeg nu in de hemel rust. Ik zal je nooit vergeten Poespoes, jij was acht jaar lang mijn beschermengel. Tot een auto je hardhandig wegrukte uit mijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
A free world {open} DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: A free world {open}   A free world {open} Icon_minitimema 7 apr 2014 - 17:13

"Goooh, niet zo gemeen krijgertje. Je bent op mijn terrein, Poespoes is de naam goudbloempje.", antwoordde de kater. Goudbloempje? Meende hij dat nu serieus? En wat een naam, Poespoes. "Originele naam, poespoes", zei hij minachtend. "Tutut.", zei hij daarna. Poespoes' blik was nogal teleurgesteld. Waarom dat nou? Omdat hij niet eerst zijn naam zei? "Eerst je naam indringerdje." Er klonk een lichte snauw in door. Goldenpaw rolde met zijn ogen. "Ik ben Goldenpaw, Poesiepoes.", antwoordde hij. "Wat doe je op mijn territorium?", vroeg Poespoes. Goldenpaw zuchtte. "Rondlopen, zie je dat dan niet?", stelde hij als wedervraag.
"Ik ben hier de baas, begrepen krijgertje? Ik heb geen leidertje of twintig katten nodig om in leven te blijven.", grauwde de wit met grijze kater. Net toen Goldenpaw wou antwoorden, zij hij: "Ik houd mezelf in leven." Goldenpaw fronste en zei: "Ik heb al die idiote sukkels ook niet nodig om te overleven! Dat ik daar toevallig geboren ben, wil niets zeggen. Ik ben net zo goed in staat om voor mezelf te zorgen als zij, Poesiepoes." Het laatste woord spuugde hij bijna uit. Poespoes, wat een naam was dat in Starclansnaam?

~Neem hem niet al te persoonlijk, Poespoes is een awesome naam xD


A free world {open} 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Poespoes
Member
A free world {open} DPKsfdL
Laura de benenkauwer
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: just 6 months
Gender:
Rank:
Poespoes
BerichtOnderwerp: Re: A free world {open}   A free world {open} Icon_minitimema 7 jul 2014 - 17:42

Poespoes trok minachtend zijn neus op, clankat. "Aja? Waarom blijf je dan in die rotclan?" vroeg hij spottend. Als die Goldenpaw niet graag in een clan zat dan kon hij er toch even goed direct uit gaan ha. Logica? Daar heeft die Clankat precies nog nooit van gehoord. De grijsgestreepte kater stond op uit zitstand en draaide een traag rondje om de clankat.

-inspiloos en Poespoes is eigenlijk inactief geworden ^^


A free world {open} Bhcf46
~Only I'm the king of my own rules of life~
you just have to listen to me

Voor mijn grote sterke vriend die spijtig genoeg nu in de hemel rust. Ik zal je nooit vergeten Poespoes, jij was acht jaar lang mijn beschermengel. Tot een auto je hardhandig wegrukte uit mijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A free world {open}   A free world {open} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A free world {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: