|
|
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:39 | |
| |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:44 | |
| Ok kennelijk is mn ipod toch geïnfecteerd maar niet zo erg als jullie pc's/laptop's ;p Alleen lastig als de nyans dan klein blijven maar mn scherm alsmaar verkleint en bij het uitgroten ik van het internet geslingerd word ;s |
|
| |
JoJo c: de vage 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:46 | |
| Een vriendin had een raadseltje gestuurd, ik was de enige die het goed had van haar vrienden (samen met haarzelf XD)Blijkt dat als je het goed hebt, je als een psychopaat denkt D=- Spoiler:
Een vrouw is op de begrafenis van haar overleden moeder, ze ontmoet daar een man die ze nog nooit gezien heeft. Ze wordt dolverliefd op hem! Maar ze vergat het telefoon nummer te vragen enzo, dus ze had geen idee hoe ze hem zou moeten bereiken. De week gaat haar zus dood, hoe en waarom?
|
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:47 | |
| - Shockwave schreef:
- Een vriendin had een raadseltje gestuurd, ik was de enige die het goed had van haar vrienden (samen met haarzelf XD)
Blijkt dat als je het goed hebt, je als een psychopaat denkt D=
- Spoiler:
Een vrouw is op de begrafenis van haar overleden moeder, ze ontmoet daar een man die ze nog nooit gezien heeft. Ze wordt dolverliefd op hem! Maar ze vergat het telefoon nummer te vragen enzo, dus ze had geen idee hoe ze hem zou moeten bereiken. De week gaat haar zus dood, hoe en waarom?
Het is haar zus? Die man |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:48 | |
| - Animalkit schreef:
- Shockwave schreef:
- Een vriendin had een raadseltje gestuurd, ik was de enige die het goed had van haar vrienden (samen met haarzelf XD)
- Spoiler:
Het is haar zus? Die man Nope! ^^ |
|
| |
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:49 | |
| - Shockwave schreef:
- Animalkit schreef:
- Shockwave schreef:
- Spoiler:
Het is haar zus? Die man Nope! ^^ Door de moeder? |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:50 | |
| - Shockwave schreef:
- Spoiler:
De man is verliefd op de vrouw en wil via de zus het telefoonnummer vragen, maar die vind de man een enge creep en ze komen in een soort ''gevecht'' waarin de man de vrouw per ongelijk doodt? |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:52 | |
| [quote="Hate"] - Shockwave schreef:
- Spoiler:
De vrouw vermoord haar zus om die ene man haar gsm nummer te vragen. |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:04 | |
| Is er niemand meer online of zo? |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:05 | |
| |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:06 | |
| Jeeeeh! Even een vraagje weet jij hoe je de naam van de lezer in een bericht kan zetten? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:08 | |
| |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:08 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:09 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:09 | |
| Had even m'n pc gesloten (A) - Spoiler:
... |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:10 | |
| |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:11 | |
| - Littlestream schreef:
- Had even m'n pc gesloten (A)
- Spoiler:
... Dat had ik dus ook maar als je de site ververst staat er niks meer. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:13 | |
| Weet ik, als je nyanit van de link weghaalt gaat het weg, maar dacht er toen niet aan (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:14 | |
| - Hate schreef:
- Shockwave schreef:
- Spoiler:
De man is verliefd op de vrouw en wil via de zus het telefoonnummer vragen, maar die vind de man een enge creep en ze komen in een soort ''gevecht'' waarin de man de vrouw per ongelijk doodt? Nope, de vrouw is verdrietig omdat ze de man niet kan ontmoeten, maar als de man op de begrafenis is geweest moet hij dus haar moeder hebben gekend. Dit maakt dat er een grote kans is dat hij haar zus ook kent. Dus, ze vermoordt haar zus zodat hij op haar zus haar begrafenis komt ^^ |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 15:16 | |
| - Littlestream schreef:
- Weet ik, als je nyanit van de link weghaalt gaat het weg, maar dacht er toen niet aan (A)
Nee, IK bedoel als je op vernieuwen drukt dan begint het wel helemaal overnieuw maar dat duurt wel even. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|