Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Mothkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:25

Ik heb dat niet x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:25

Maaike, m'n kat wordt er agressief van. Hij slaat met zn poot op het scherm O.o
Mothkit
Member
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:26

Miauw! Dat liedje is echt grappig x'D + gekte.
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:27

Geweldig om een ipod te hebben ;p
Heb er gelukkig geen last van.

Maar die site(of whatever) heb ik 2-3 jaar geleden ook al es gedaan dus ken ik het ondertussen al ;p
Miki Takamura
Member
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:27

Een vriendin had een raadseltje gestuurd, ik was de enige die het goed had van haar vrienden (samen met haarzelf XD)
Blijkt dat als je het goed hebt, je als een psychopaat denkt D=
Spoiler:
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish

Snowykit schreef:
Maaike, m'n kat wordt er agressief van. Hij slaat met zn poot op het scherm O.o

Haha he wants to be with the nyan cats. Very Happy
Islandbird
Member
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:28

Ik ga gene postschrijven vandaga, dat gaat gewoon niet met die nyan's die heel wc overnemen x'D
Animalfly
Member
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Animalfly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:28

Mijn Nederlands docent had me betrapt toen ik op Warriorcats zat en zag het dus en ik moest nu deze site naar haar doormailen maar ik weet nu niet of ik dat wel durf.
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:29

Animalkit schreef:
Mijn Nederlands docent had me betrapt toen ik op Warriorcats zat en zag het dus en ik moest nu deze site naar haar doormailen maar ik weet nu niet of ik dat wel durf.

Oei was dat mijn schuld?
Zeg gewoon dat het heel goed is voor je Nederlands! Omdat je leert schrijven enzo. Very Happy
Animalfly
Member
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Animalfly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:29

Snowbell schreef:

Maar die site(of whatever) heb ik 2-3 jaar geleden ook al es gedaan dus ken ik het ondertussen al ;p

Im zat in het begin wel op mijn Ipod en daar was het wel.
Mothkit
Member
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit

Haha zeg dat ze op het hoofdscherm moet klikken. (En dan ziet ze leuke nyan cats)
Islandbird
Member
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Islandbird

Animalkit schreef:
gewoon doen zou ik doen xD Het is toch geen schadelijke site ofzo? Of schaam je je omdat je erop zit xD
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:30

Animalkit schreef:
Waarom moet je het doorsturen dan?...
En LOL als ze haar speakers aanheeft...
@Maaike: Yea, but I wouldn't be able to handle a REAL nyan cat
Mothkit
Member
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:31

Ik word crazy x'D
Animalfly
Member
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Animalfly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:32

Snowykit schreef:
Animalkit schreef:
Waarom moet je het doorsturen dan?...
En LOL als ze haar speakers aanheeft...
@Maaike: Yea, but I wouldn't be able to handle a REAL nyan cat

Ze vond het een leuke site en wilde weten wat het was.

Littlewish; ik zal het doen.

Islandpaw; dan denkt ze misschien wat is dit nou en dan let ze er beter op. En als mensen mij op dingetjes aanspreken dan word ik echt heel verlegen.

Mothkit; zal ik er bij zetten.

He als ik op bekijk bericht druk komt de nyan als ik ctrl doe en tegelijk Caps Lock ook. :$
Mothkit
Member
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:35

Ik krijg die dingen niet meer weg ;'D
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:36

Animalkit schreef:
Snowbell schreef:

Welke gen heb je dan ? Mss komt het omdat ik de aller laatste(5e gen) heb of zo iets ?
Anyway leuke docent heb jij xd wou dat onze lk's ook zo waren. Maar helaas zijn er amper netwerken beschikbaar op school als ll en is in de mediatheek op school facebook en alle forums ontoegankelijk gemaakt :c
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:37

ik hoor te leren voor een toets, maar nee hoor, Marieke gaat plaatjes kijken op Tumblr xd
Animalfly
Member
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Animalfly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:37

Snowbell schreef:
Animalkit schreef:
Snowbell schreef:

Welke gen heb je dan ? Mss komt het omdat ik de aller laatste(5e gen) heb of zo iets ?
Anyway leuke docent heb jij xd wou dat onze lk's ook zo waren. Maar helaas zijn er amper netwerken beschikbaar op school als ll en is in de mediatheek op school facebook en alle forums ontoegankelijk gemaakt :c

Ik heb een wat oudere
Wij werken met een I-pad en daarbij moesten we een browser downloaden en die kunnen ze niet blokeren.

Laatst aangepast door Animalkit op di 1 apr 2014 - 14:39; in totaal 1 keer bewerkt
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:38

I can't handle all those Nyan Cats, gonna post :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: