|
|
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:25 | |
| |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:25 | |
| Maaike, m'n kat wordt er agressief van. Hij slaat met zn poot op het scherm O.o |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:26 | |
| Miauw! Dat liedje is echt grappig x'D + gekte. |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:27 | |
| Geweldig om een ipod te hebben ;p Heb er gelukkig geen last van.
Maar die site(of whatever) heb ik 2-3 jaar geleden ook al es gedaan dus ken ik het ondertussen al ;p |
|
| |
Jojooh 178
| |
| Een vriendin had een raadseltje gestuurd, ik was de enige die het goed had van haar vrienden (samen met haarzelf XD)Blijkt dat als je het goed hebt, je als een psychopaat denkt D=- Spoiler:
Een vrouw is op de begrafenis van haar overleden moeder, ze ontmoet daar een man die ze nog nooit gezien heeft. Ze wordt dolverliefd op hem! Maar ze vergat het telefoon nummer te vragen enzo, dus ze had geen idee hoe ze hem zou moeten bereiken. De week gaat haar zus dood, hoe en waarom?
|
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| - Snowykit schreef:
- Maaike, m'n kat wordt er agressief van. Hij slaat met zn poot op het scherm O.o
Haha he wants to be with the nyan cats. |
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:28 | |
| Ik ga gene postschrijven vandaga, dat gaat gewoon niet met die nyan's die heel wc overnemen x'D |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:28 | |
| Mijn Nederlands docent had me betrapt toen ik op Warriorcats zat en zag het dus en ik moest nu deze site naar haar doormailen maar ik weet nu niet of ik dat wel durf. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:29 | |
| - Animalkit schreef:
- Mijn Nederlands docent had me betrapt toen ik op Warriorcats zat en zag het dus en ik moest nu deze site naar haar doormailen maar ik weet nu niet of ik dat wel durf.
Oei was dat mijn schuld? Zeg gewoon dat het heel goed is voor je Nederlands! Omdat je leert schrijven enzo. |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| - Snowbell schreef:
- Geweldig om een ipod te hebben ;p
Heb er gelukkig geen last van.
Maar die site(of whatever) heb ik 2-3 jaar geleden ook al es gedaan dus ken ik het ondertussen al ;p Im zat in het begin wel op mijn Ipod en daar was het wel. |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Haha zeg dat ze op het hoofdscherm moet klikken. (En dan ziet ze leuke nyan cats)
|
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| - Animalkit schreef:
- Mijn Nederlands docent had me betrapt toen ik op Warriorcats zat en zag het dus en ik moest nu deze site naar haar doormailen maar ik weet nu niet of ik dat wel durf.
gewoon doen zou ik doen xD Het is toch geen schadelijke site ofzo? Of schaam je je omdat je erop zit xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:30 | |
| - Animalkit schreef:
Waarom moet je het doorsturen dan?... En LOL als ze haar speakers aanheeft... @Maaike: Yea, but I wouldn't be able to handle a REAL nyan cat |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:31 | |
| |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:32 | |
| - Snowykit schreef:
- Animalkit schreef:
Waarom moet je het doorsturen dan?... En LOL als ze haar speakers aanheeft... @Maaike: Yea, but I wouldn't be able to handle a REAL nyan cat Ze vond het een leuke site en wilde weten wat het was. Littlewish; ik zal het doen. Islandpaw; dan denkt ze misschien wat is dit nou en dan let ze er beter op. En als mensen mij op dingetjes aanspreken dan word ik echt heel verlegen. Mothkit; zal ik er bij zetten. He als ik op bekijk bericht druk komt de nyan als ik ctrl doe en tegelijk Caps Lock ook. :$ |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:35 | |
| Ik krijg die dingen niet meer weg ;'D |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:36 | |
| - Animalkit schreef:
- Snowbell schreef:
Maar die site(of whatever) heb ik 2-3 jaar geleden ook al es gedaan dus ken ik het ondertussen al ;p Im zat in het begin wel op mijn Ipod en daar was het wel. Welke gen heb je dan ? Mss komt het omdat ik de aller laatste(5e gen) heb of zo iets ? Anyway leuke docent heb jij xd wou dat onze lk's ook zo waren. Maar helaas zijn er amper netwerken beschikbaar op school als ll en is in de mediatheek op school facebook en alle forums ontoegankelijk gemaakt :c |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:37 | |
| ik hoor te leren voor een toets, maar nee hoor, Marieke gaat plaatjes kijken op Tumblr xd |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:37 | |
| - Snowbell schreef:
- Animalkit schreef:
- Snowbell schreef:
Maar die site(of whatever) heb ik 2-3 jaar geleden ook al es gedaan dus ken ik het ondertussen al ;p Im zat in het begin wel op mijn Ipod en daar was het wel. Welke gen heb je dan ? Mss komt het omdat ik de aller laatste(5e gen) heb of zo iets ? Anyway leuke docent heb jij xd wou dat onze lk's ook zo waren. Maar helaas zijn er amper netwerken beschikbaar op school als ll en is in de mediatheek op school facebook en alle forums ontoegankelijk gemaakt :c Ik heb een wat oudere Wij werken met een I-pad en daarbij moesten we een browser downloaden en die kunnen ze niet blokeren.
Laatst aangepast door Animalkit op di 1 apr 2014 - 14:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:38 | |
| I can't handle all those Nyan Cats, gonna post :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|