|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 15:37 | |
| Naaaaa!!! Chi… Je weet dat ik me niet mag aanmelden van mezel :') Ik wil wel! *tweestrijd…*
|
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 15:38 | |
| - Tallkit schreef:
- Naaaaa!!! Chi… Je weet dat ik me niet mag aanmelden van mezel :')
Ik wil wel! *tweestrijd…*
Sorryy xD Hij zal ook in een tweestrijd zitten, je bent nie alleen (A) xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 15:39 | |
| - Graystripe schreef:
- Tallkit schreef:
- Naaaaa!!! Chi… Je weet dat ik me niet mag aanmelden van mezel :')
Ik wil wel! *tweestrijd…*
Sorryy xD Hij zal ook in een tweestrijd zitten, je bent nie alleen (A) xD Aaaw… Arme Gray <'3 Ik las het en was zo van 'take Silver!!' dan kan Jay Swift hebben xD Oh well, misschien komt er toch een aanmelding.. We zullen zien I guess >;3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 15:51 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Fisheye schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Misschien dat ik naar EFF ga in m'n Jade cosplay ALS ik geld heb. c:
omg ._. me wanna meet you! Ik ga als T3R3Z1 >:] Ja, ik zou dus gaan. Maar ik moet nog 20 euro neertellen voor het Homestuck kamp wat in Augustus is... :c Dus ik heb niet genoeg geld om naar EFF te gaan. (En ik wil ook een campstuck t-shirt hebben dus ik moet ook nog daar geld voor apart houden!) HOM3STUCK C4MP >:? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 15:51 | |
| - Fisheye schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Fisheye schreef:
- Ravenpaw, schreef:
omg ._. me wanna meet you! Ik ga als T3R3Z1 >:] Ja, ik zou dus gaan. Maar ik moet nog 20 euro neertellen voor het Homestuck kamp wat in Augustus is... :c Dus ik heb niet genoeg geld om naar EFF te gaan. (En ik wil ook een campstuck t-shirt hebben dus ik moet ook nog daar geld voor apart houden!) HOM3STUCK C4MP >:? … Homestuck? |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:03 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:06 | |
| - Tallkit schreef:
- Fisheye schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Fisheye schreef:
- Ravenpaw, schreef:
omg ._. me wanna meet you! Ik ga als T3R3Z1 >:] Ja, ik zou dus gaan. Maar ik moet nog 20 euro neertellen voor het Homestuck kamp wat in Augustus is... :c Dus ik heb niet genoeg geld om naar EFF te gaan. (En ik wil ook een campstuck t-shirt hebben dus ik moet ook nog daar geld voor apart houden!) HOM3STUCK C4MP >:? … Homestuck? ==> http://www.mspaintadventures.com/Homestuck |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:07 | |
| Voor dat Belgische meeting gedoe van een paar pagina's terug; We dwingen Cees als mod gewoon om er een te organiseren! >:3 Chi, Jij... Nu wil ik me gewoon zo graag aanmelden als kitten dat ik de aanmelding bij Never x Lone heb laten vallen... xD Great timing, Chi, great timing... -'_'- Linday, Beterschap!
NOG 2 EXAMENS! :'D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:16 | |
| - Fisheye schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Fisheye schreef:
- Ravenpaw, schreef:
omg ._. me wanna meet you! Ik ga als T3R3Z1 >:] Ja, ik zou dus gaan. Maar ik moet nog 20 euro neertellen voor het Homestuck kamp wat in Augustus is... :c Dus ik heb niet genoeg geld om naar EFF te gaan. (En ik wil ook een campstuck t-shirt hebben dus ik moet ook nog daar geld voor apart houden!) HOM3STUCK C4MP >:? Sit down my little child because I am going to tell you about campstuck. Op Facebook is een Nederlands/Belgische Homestuck groep met allemaal lieve mensen, waar een paar organisatoren van zijn (mijn vriend is er een van). Er worden Homestuck meets georganiseerd en in augustus is de tweede keer dat campstuck wordt georganiseerd. Je kunt je nog tot 1 mei geld betalen zodat je een plek op het kamp hebt (er zijn nog zo'n 5 plekken over weet ik ongeveer) en dan later betaal je nog een keer 20 euro zodat je het hele kamp hebt afbetaald. Lijkt misschien veel geld, maar dat is het echt niet als je je bedenkt dat je 3 dagen een bed hebt, eten krijgt en allemaal leuke activiteiten (in cosplay!!) gaat doen! Het is de Pinte (dat is in België, dicht bij Antwerpen) wat goed te bereiken is, maar volgens mij is ook vervoer geregeld! (Vanaf station Antwerpen)
Laatst aangepast door Ravenpaw, op ma 31 maa 2014 - 16:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:32 | |
| - Hiddendance schreef:
- Voor dat Belgische meeting gedoe van een paar pagina's terug; We dwingen Cees als mod gewoon om er een te organiseren! >:3
Chi, Jij... Nu wil ik me gewoon zo graag aanmelden als kitten dat ik de aanmelding bij Never x Lone heb laten vallen... xD Great timing, Chi, great timing... -'_'- Linday, Beterschap!
NOG 2 EXAMENS! :'D Ja idd... Ik wil niet langer de huismus spelen ;p *is stiekem op zoek naar sponsor voor een ticket van graspop* xd Naah ik zal wel gaan vragen bij mn ma of pa of zo xd Morgen laatste examen me sooo happy ;p |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:34 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:36 | |
| No Sunset! Die naam wou ik ooit gebruiken XD kitten noemde Sunkit en later Sunset XD |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:37 | |
| - Cinderfell schreef:
- No Sunset! Die naam wou ik ooit gebruiken XD kitten noemde Sunkit en later Sunset XD
Pech gehad x'D dat wist ik dus nietMaar euh.. Mag ik ff iets vragen? Welke accountjes heb jij allemaal? ^^" en je moet reageren bij silver x dove! |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:40 | |
| - Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- No Sunset! Die naam wou ik ooit gebruiken XD kitten noemde Sunkit en later Sunset XD
Pech gehad x'D
dat wist ik dus niet Maar euh.. Mag ik ff iets vragen? Welke accountjes heb jij allemaal? ^^"
en je moet reageren bij silver x dove! Een boel XD en nu zag ik de gelegenheid om die naam te gebruiken(was van plan voor RC kitten XD) Cinderfell is de hoofdacjje XD |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:41 | |
| - Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
Pech gehad x'D
dat wist ik dus niet Maar euh.. Mag ik ff iets vragen? Welke accountjes heb jij allemaal? ^^"
en je moet reageren bij silver x dove! Een boel XD en nu zag ik de gelegenheid om die naam te gebruiken(was van plan voor RC kitten XD) Cinderfell is de hoofdacjje XD Maar ik wist niet dat je Sunset wou gebruiken :c Moet ik een nieuwe naam verzinnen? en vergeet niet te reageren bij silver x dove ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:42 | |
| - Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
Pech gehad x'D
en je moet reageren bij silver x dove! Een boel XD en nu zag ik de gelegenheid om die naam te gebruiken(was van plan voor RC kitten XD) Cinderfell is de hoofdacjje XD Maar ik wist niet dat je Sunset wou gebruiken :c Moet ik een nieuwe naam verzinnen?
en vergeet niet te reageren bij silver x dove ^^ Niet perse,alleen krijg ik het moeilijk een naam te bedenken(verzin mee als straf! XD) Neehee c: |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:43 | |
| - Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
Pech gehad x'D
en je moet reageren bij silver x dove! Een boel XD en nu zag ik de gelegenheid om die naam te gebruiken(was van plan voor RC kitten XD) Cinderfell is de hoofdacjje XD Maar ik wist niet dat je Sunset wou gebruiken :c Moet ik een nieuwe naam verzinnen?
en vergeet niet te reageren bij silver x dove ^^ Niet perse,alleen krijg ik het moeilijk een naam te bedenken(verzin mee als straf! XD) Neehee c: Nou, ik wil altijd meehelpen verzinnen voor een naam hoor ^^ Zeg dan wel ff een uiterlijk x'D reageer nou maar >'D |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:44 | |
| - Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
Pech gehad x'D
en vergeet niet te reageren bij silver x dove ^^ Niet perse,alleen krijg ik het moeilijk een naam te bedenken(verzin mee als straf! XD) Neehee c: Nou, ik wil altijd meehelpen verzinnen voor een naam hoor ^^ Zeg dan wel ff een uiterlijk x'D
reageer nou maar >'D Nou hé het is voor kittens van Grey en Silver C: |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:48 | |
| - Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
Pech gehad x'D
en vergeet niet te reageren bij silver x dove ^^ Niet perse,alleen krijg ik het moeilijk een naam te bedenken(verzin mee als straf! XD) Neehee c: Nou, ik wil altijd meehelpen verzinnen voor een naam hoor ^^ Zeg dan wel ff een uiterlijk x'D
reageer nou maar >'D Nou hé het is voor kittens van Grey en Silver C: pff, met ene prentje kan ik miss iets voor je verzinnen, kweenie x'D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:49 | |
| Als ik Warrior Cats mocht omschrijven met maar 1 afbeelding. Dan zou ik deze gebruiken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|