|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:15 | |
| - Dyingblack schreef:
- Ik wil gewoon zo graag naar die meeting :c
*is op het moment niet zo gelukkig, niet op letten* Waarom ga je dan niet? (: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:16 | |
| - Nimblekit schreef:
- Dyingblack schreef:
*is op het moment niet zo gelukkig, niet op letten* Waarom ga je dan niet? (:
1. Het mag niet van m'n moeder. 2. Het is 2 en een half uur rijden heen en 2 en een half uur rijden terug 3. Het zou mogen als ik alleen ga, maar ik ben 13 -,- 4. M'n vader zou me gestoord vinden Genoeg redenen? Als nummer 1 niet waar was, kon ik wel gaan :c |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:20 | |
| - Dyingblack schreef:
- Nimblekit schreef:
- Dyingblack schreef:
1. Het mag niet van m'n moeder. 2. Het is 2 en een half uur rijden heen en 2 en een half uur rijden terug 3. Het zou mogen als ik alleen ga, maar ik ben 13 -,- 4. M'n vader zou me gestoord vinden
Genoeg redenen? Als nummer 1 niet waar was, kon ik wel gaan :c 1. Ja, dat is een probleem 2. Dat hoeft geen probleem te zijn. Het is een onhandigheid, maar als je echt wil, kan je dat doen. Ik heb vaak genoeg meer dan 3 uur gereisd heen, en weer 3 uur terug om m'n vriendje te zien, dus het is te doen! 3. Ik was ook 13 toen ik voor het eerst naar een meeting ging, zonder ouders, maar met 2 vriendinnen 4. Tsjaaa, maar daar zijn vaders voor. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:22 | |
| - Nimblekit schreef:
- Dyingblack schreef:
- Nimblekit schreef:
- Dyingblack schreef:
1. Het mag niet van m'n moeder. 2. Het is 2 en een half uur rijden heen en 2 en een half uur rijden terug 3. Het zou mogen als ik alleen ga, maar ik ben 13 -,- 4. M'n vader zou me gestoord vinden
Genoeg redenen? Als nummer 1 niet waar was, kon ik wel gaan :c 1. Ja, dat is een probleem 2. Dat hoeft geen probleem te zijn. Het is een onhandigheid, maar als je echt wil, kan je dat doen. Ik heb vaak genoeg meer dan 3 uur gereisd heen, en weer 3 uur terug om m'n vriendje te zien, dus het is te doen! 3. Ik was ook 13 toen ik voor het eerst naar een meeting ging, zonder ouders, maar met 2 vriendinnen 4. Tsjaaa, maar daar zijn vaders voor. 1. Jep. 2. Maar daarom mag het nou net niet van m'n moeder :c 3. Maar ik ken niemand die hier in de buurt woont waarmee ik zou kunnen gaan :c *bij deze: zijn er mensen in Vlaams Brabant met wie ik zou kunnen meereizen?* En dan is het nog de vraag of m'n ouders dat oké vinden x's 4. Inderdaad. Edit: Tell them what I hoped would be impossible :c |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:37 | |
| - Dyingblack schreef:
- Nimblekit schreef:
- Dyingblack schreef:
Genoeg redenen? Als nummer 1 niet waar was, kon ik wel gaan :c IK JOUW KIDNAPPEN >3 alle problemen opgelost! |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:40 | |
| Nouja, hopen dan maar dat je moeder haar mening veranderd.
--
Ik ben naar werk. Byee! |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:45 | |
| Oepsefloeps. Ik kon dus naar EFF gaan tot ik me bedacht dat ik nog zo'n 20 euro moet betalen voor het Homestuck (campstuck) kamp in Augustus :'D |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:53 | |
| Bunny, Waar in Vlaams-Brabant woon je? Ik woon namelijk rond Leuven, tussen Aarschot en Heist op den Berg, zo ongeveer aan de grens met Antwerpen ;3 Voor mij zou het ook 2.15u zijn...
2e deel van m'n examen Fr[EDIT]ans ging sleeeecht.. Dx
Meer Edit (zelfde edit als hierboven): Dafuuuuq? Daarnet drukte ik blijkbaar via m'n toetsenbord op verzenden terwijl ik aan het typen was? O_o
Laatst aangepast door Lizardpaw op ma 31 maa 2014 - 13:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:54 | |
| - Lizardpaw schreef:
- Bunny, Waar in Vlaams-Brabant woon je? Ik woon namelijk rond Leuven, tussen Aarschot en Heist op den Berg, zo ongeveer aan de grens met Antwerpen ;3 Voor mij zou het ook 2.15u zijn...
2e deel van m'n examen Fr Ik ben meer verder nog, dicht tegen brussel, tussen aalst en brussel ongeveer ;3 Meh, ben weer ietsje vrolijker nu ze gezegd heeft dat het volgende keer miss wel mag, als het dichterbij is :3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:58 | |
| Ik woon ergens in de provincie antwerpen,meer noordosten ofzo(ben slecht met de kompas gedoe XD) |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 13:59 | |
| Bunny; ik denk wel dat ik zou kunnen om je op te pikken evt met de trein, maar het prob is; ik heb geen go pass meer en ik wil ook geen 56 euro voor een enkeltje brtalen... Best nutteloze informatie xd
Edit; als ik het ook nog eens aan mn ouders zou kunnen opleggen xd want ik geloof niet dat ze me zomaar zonder een famlid naar nl laten gaan xd |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:01 | |
| Achja, deze keer kan ik niet gaan, maar ik moet en ik zal jullie ooit ontmoeten >D |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:05 | |
| @bunny, op wie wachten we eigenlijk bij ons topic? Ik heb het gevoel dat jullie namelijk op mij wachtten. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:11 | |
| Weet je ik dacht altijd al aan een belgische meeting, maar ik heb hem nog nooit echt naar voren gebracht. Omdat het echt keilang reizen is voor mij om in Nederland te graken aangezien ik bijna aan de Franse grens plak c': |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:15 | |
| Bo;; the hell hoe bedoel je Franse ? Voor zover ik me kan inbeelden ligt brugge toch echt ad kust ?? Of ben ik soms zo slecht in mn belgische kaart ? Een belgische meeting zou eig wel handig zijn toch. We kunnen toch gewoon in A'pen afspreken, da's voor de meesten toch haalbaar ? Maar iig laat mij geen locatie's kiezen xd ik en belgië zijn de hel ;p
Zop ff gaan stofzuigen en gaan beginnen met studeren |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:15 | |
| - Nevermind schreef:
- Weet je ik dacht altijd al aan een belgische meeting, maar ik heb hem nog nooit echt naar voren gebracht. Omdat het echt keilang reizen is voor mij om in Nederland te graken aangezien ik bijna aan de Franse grens plak c':
Moeten we doen ^^ @Indi: Antwerpen is voor velen denk ik ongeveer even ver als Nederland ^^ |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:19 | |
| Ik bedoel provincie apen ^^ voor de limburgers en west-vlamingen is het idd ver(ik spreek uit ervaring) maar twee uurtjes op de trein en hoeveel kost een ticket naar apen soms ? Veel minder denk ik dan naar Nl hoor... Nu ja.. Om niet arrogant over te komen. I'll shut up want nu pakt mn ma weer mn werk af... |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:21 | |
| @Gen: Brugge? Ik woon in Zedelgem remember xD Maar dat ligt idd dichter bij de kust dan bij de grens, maar in een goed halfuurtje sta ik in Frankrijk. In als er een boot vanuit Oostende vertrekt, ook een halfuur voordat ik in de UK sta xD Het is langer rijden naar Nederland enzo. Veel suc6 ;3
@Bunny: Antwerpen is een beetje centraal denk ik? gelegen en er zijn dingen te doen daar. De transportmogelijkheden zijn er ook daar ^^ Het ligt toch ergens in het centrum van Vlaanderen? |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:29 | |
| - Indi schreef:
- Ik bedoel provincie apen ^^ voor de limburgers en west-vlamingen is het idd ver(ik spreek uit ervaring) maar twee uurtjes op de trein en hoeveel kost een ticket naar apen soms ? Veel minder denk ik dan naar Nl hoor...
Nu ja.. Om niet arrogant over te komen. I'll shut up want nu pakt mn ma weer mn werk af... Ik wist niet dat er een provincie apen was, vandaar x'D @Never: Centraal? ik vind eerlijk gezegd dat het meer noordelijk is, maar kan ook ana mij liggen in ieder geval x'D Ik denk nog steeds dat de grens met nederland en belgie het centraalst gelegen is, maa rkan aan mij liggen x'D In ieder geval duim ik dat het volgende keer dichterbij is ^^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 14:29 | |
| Man ik wil zo graag weer paardrijden. Maar nergens in de Achterhoek heb je nog vrijstaande verzorgpaardjes. :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|