|
|
| Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Sister! {Silverkit} zo 30 maa 2014 - 15:21 | |
| Vrolijk liep de grijze kitten terug naar haar moeder en haar siblings. De meesten sliepen nog, maar Dovekit was al vroeg wakker geworden. Ze had een beetje zitten spelen in de sneeuw, maar dan had ze het koud gekregen. De grijze poes ging bij haar moeder liggen, gezellig tussen haar siblings. Er kwam beweging naast haar, en met één oogje open zag ze dat Silverkit, haar zusje, ook wakker was. "Hi silver!", fluisterde ze naar haar. |
| | | Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} ma 31 maa 2014 - 19:07 | |
| "Hi silver!",fluisterde haar zusje. Ze keek op en zag haar zusje "he!"mompelde ze en stond op. Haar grijzige vachtje rimpelde zodra ze opstond. 'Gaan we naar buiten?',zonder op antwoord te wachten rende ze vol energie naar buiten. Ze verstopte zich in de sneeuw en wachtte tot haar zusje kwam. Daarna sloop ze achter haar aan en riep toen hard: 'Boe!',lachend viel ze in de sneeuw waardoor ze weer 'verdween'. Zodra haar zusje achterom keek sprong ze voor haar en riep weer: 'Boe voor de 2de keer!', ~Flut maar ga eten c: ~ |
| | | Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} ma 31 maa 2014 - 19:23 | |
| "Gaan we naar buiten?", vroeg haar zusje. Dovekit knikte uitbundig, meteen weer warm. Vrolijk sprong ze op en rende ze Silverkit achterna. Het was nog donker buiten, maar dat viel goed mee. De katten konden tenminste zien in het donker. Het camp lag er verlaten bij, waarschijnlijk sliepen de meeste katten. Natuurlijk was er een wacht bij de ingang, dus ze zouden niet op verkenning kunnen gaan. "Wat zullen we doen?", riep ze vrolijk, maar zonder op antwoord te wachten greep ze de staart van Silverkit beet. "k Heb je!" |
| |
| Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} ma 31 maa 2014 - 19:28 | |
| "Wat zullen we doen?", riep ze vrolijk, maar zonder op antwoord te wachten greep ze de staart van Silverkit beet. "k Heb je!"toen haar zusje dat riep krabde ze met ingehouden nageltjes tegen haar zusje's flank. 'Nu heb ik jouw!',piepte ze vrolijk en ging speel op haar rug liggen met uitgestrekte voorpoten om haar te vangen als het moest. De sneeuw vond ze koud maar daar schonk ze geen aandacht aan. Vrolijk keek ze haar zusje uitdagend aan van pak me dan!
|
| | | Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} ma 31 maa 2014 - 19:33 | |
| "Nu heb ik jouw!", piepte Silverkit vrolijk. Een twinkelende lach galmde door het camp toen Dovekit op haar zusje sprong, die met haar poten omhoog lag te wachten. "Nu niet meer!", gilde ze vrolijk, waarna ze met haar klauwtjes op haar zusje's buik klopte. Natuurlijk met ingehouden nageltjes. |
| |
| Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} ma 31 maa 2014 - 19:35 | |
| "Nu niet meer!", gilde ze vrolijk, waarna ze met haar klauwtjes op haar zusje's buik klopte. Natuurlijk met ingehouden nageltjes. Onverwachts draaide de witte poes zich om en stond deze keer boven haar zusje. 'Jawel!'gierde ze. Warrior's en apprentice kwamen vrolijk kijken. Sommige apprentice's wachtten tot ze zouden mee kunnen doen. |
| | | | Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|