|
|
| Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Sister! {Silverkit} zo 30 maa 2014 - 15:21 | |
| Vrolijk liep de grijze kitten terug naar haar moeder en haar siblings. De meesten sliepen nog, maar Dovekit was al vroeg wakker geworden. Ze had een beetje zitten spelen in de sneeuw, maar dan had ze het koud gekregen. De grijze poes ging bij haar moeder liggen, gezellig tussen haar siblings. Er kwam beweging naast haar, en met één oogje open zag ze dat Silverkit, haar zusje, ook wakker was. "Hi silver!", fluisterde ze naar haar. |
| | | Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| | | | Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} ma 31 maa 2014 - 19:23 | |
| "Gaan we naar buiten?", vroeg haar zusje. Dovekit knikte uitbundig, meteen weer warm. Vrolijk sprong ze op en rende ze Silverkit achterna. Het was nog donker buiten, maar dat viel goed mee. De katten konden tenminste zien in het donker. Het camp lag er verlaten bij, waarschijnlijk sliepen de meeste katten. Natuurlijk was er een wacht bij de ingang, dus ze zouden niet op verkenning kunnen gaan. "Wat zullen we doen?", riep ze vrolijk, maar zonder op antwoord te wachten greep ze de staart van Silverkit beet. "k Heb je!" |
| |
| | | | Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} ma 31 maa 2014 - 19:33 | |
| "Nu heb ik jouw!", piepte Silverkit vrolijk. Een twinkelende lach galmde door het camp toen Dovekit op haar zusje sprong, die met haar poten omhoog lag te wachten. "Nu niet meer!", gilde ze vrolijk, waarna ze met haar klauwtjes op haar zusje's buik klopte. Natuurlijk met ingehouden nageltjes. |
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Sister! {Silverkit} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|