|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:27 | |
| Ik kan met Sniffingkit komen(die het camp is uit geslopen?) of ik stuur Snowyleaf c: |
| | | Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:29 | |
| - Cinderfell schreef:
- Ik kan met Sniffingkit komen(die het camp is uit geslopen?) of ik stuur Snowyleaf c:
Snowyleaf? Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit XD |
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:29 | |
| |
| | | Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:33 | |
| iemand een topic met Fallow? :3 |
| | | mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:39 | |
| iemand topicje met Blocktail?? Hij loopt beetje agressief door zijn leerling |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:52 | |
| Derp, all sorts of topics I want to do. And still I'm here, learning. xD.. |
| | | –Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:56 | |
| - Strawberry schreef:
- Derp, all sorts of topics I want to do. And still I'm here, learning. xD..
Tja.. School doesn't want us to have a personal life I guess :') |
| | | Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 19:04 | |
| |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 19:22 | |
| Tallkit like, every day |
| | | Bunny~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 19:26 | |
| Hier is Olaf! ^^
by Starclan, weer hoofdletter vergeten x'D |
| | | Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 19:41 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Whippaw schreef:
- Zo'n cons lijken me wel leuk, maar ik wet niet wat mijn ouders daar van vinden...
Ik hopp op de EFF nog andere Homestucks tegen te komen (die niet mijn beste vriendin of haar zusje zijn xD) c:
- edit:
MAAR JULLIE ZIJN HOMESTUCKS?!! *GILT HARD EN LANG*
- IK OOK:
*very l8 reaction ^^^^^^^^"* OMG awesome cosplay 38D En stiekem wist ik al dat jij ook een Homestuck was >:] |
| | | Bunny~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 19:47 | |
| I love Olaf already <3 Just look at his partner text! |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 19:54 | |
| ^^ Hij is echt superschattig! Ik vond Kristoff echt geweldig <'3
Hoort het zinnetje onder zijn os niet 'PUT them together it just makes sense" te zijn though? Just wondering.. |
| | | Bunny~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 19:54 | |
| - Tallkit schreef:
- ^^ Hij is echt superschattig! Ik vond Kristoff echt geweldig <'3
Hoort het zinnetje onder zijn os niet 'PUT them together it just makes sense" te zijn though? Just wondering.. Jep, dat hoort eigenlijk zo te zijn x'D *gaat dat snel even veranderen* |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 19:59 | |
| - olaf schreef:
- Tallkit schreef:
- ^^ Hij is echt superschattig! Ik vond Kristoff echt geweldig <'3
Hoort het zinnetje onder zijn os niet 'PUT them together it just makes sense" te zijn though? Just wondering.. Jep, dat hoort eigenlijk zo te zijn x'D *gaat dat snel even veranderen*
Oh oke xD Ik dacht ff dat ik het fout had Dat liedje vond ik trouwens wel echt geniaal 'Winters are good to stay in and cuddle, but put me in summer and I'll be a….. Happy Snowman!!' xD |
| | | Bregje 670 Actief
| |
| Heej Bunny, je hebt door dat je Olaf's naam met een kleine 'o' hebt geschreven? |
| | | Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg!!!!!! CHEMIE GING SUPER!!!!!!!! IK GA NIET BUIZEN!!!!! YEAAAAAAAAAAAAAH! *doet veel te overdreven* WEL BIJNA TREIN GEMIST EN GEEN ETEN VANMIDDAG OMDAT IK IN DE TIJDKLAS ZIT EN IK EEN HALFUUR MEER MAG WERKEN BUT WHO CARES? IK GA NIET BUIIIIIIIZEEEEEEEEEEEN! O en mijn crush begint me te stalken, wat een geluksdag heb ik toch vandaag <33333 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 20:01 | |
| - Mazelock schreef:
- Omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg!!!!!! CHEMIE GING SUPER!!!!!!!! IK GA NIET BUIZEN!!!!! YEAAAAAAAAAAAAAH! *doet veel te overdreven*
WEL BIJNA TREIN GEMIST EN GEEN ETEN VANMIDDAG OMDAT IK IN DE TIJDKLAS ZIT EN IK EEN HALFUUR MEER MAG WERKEN BUT WHO CARES? IK GA NIET BUIIIIIIIZEEEEEEEEEEEN! O en mijn crush begint me te stalken, wat een geluksdag heb ik toch vandaag <33333 Buizen? En fijn dat het goed ging, het is trouwens indd een goed teken als je crash je ineens gaat stalken ;D |
| | | Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 20:02 | |
| - Tallkit schreef:
- Mazelock schreef:
- Omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg!!!!!! CHEMIE GING SUPER!!!!!!!! IK GA NIET BUIZEN!!!!! YEAAAAAAAAAAAAAH! *doet veel te overdreven*
WEL BIJNA TREIN GEMIST EN GEEN ETEN VANMIDDAG OMDAT IK IN DE TIJDKLAS ZIT EN IK EEN HALFUUR MEER MAG WERKEN BUT WHO CARES? IK GA NIET BUIIIIIIIZEEEEEEEEEEEN! O en mijn crush begint me te stalken, wat een geluksdag heb ik toch vandaag <33333 Buizen? En fijn dat het goed ging, het is trouwens indd een goed teken als je crash je ineens gaat stalken ;D Hmm, that sounds not that good >:3 |
| | | Bunny~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 20:05 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Heej Bunny, je hebt door dat je Olaf's naam met een kleine 'o' hebt geschreven?
Jep, dat probleem heb ik nogal vaak bij nieuwe acocuntjes xD but ergens vind ik het wel schattig x'D @Tall (emma toch?) Buizen = Niet door zijn, voor als dat niet wist ;3 |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |