|
|
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 20:59 | |
| @Isa; HAHAHAHAA THAT JUST ISN'T POSSTIBLE xD |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:01 | |
| @Isa: Okay, moet ik aanmaken? :3 |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:05 | |
| - Cherrysong schreef:
- Heihoi! (:
Hooi c: Je hebt een mooi setje c: |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:11 | |
| Miep, ga weg met al die leuke nestjes -goes and hides- of misschien is het gewoon dat ik zoveel karakterideeën heb dat ik ervan baal dat mensen die topics openen :'D You guys know that I can't resist such things :-: *begint maar eens te werken aan haar dropforum, eerst alles onder controle krijgen linn* |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:13 | |
| - Dustkit schreef:
- Miep, ga weg met al die leuke nestjes -goes and hides- of misschien is het gewoon dat ik zoveel karakterideeën heb dat ik ervan baal dat mensen die topics openen :'D You guys know that I can't resist such things :-:
*begint maar eens te werken aan haar dropforum, eerst alles onder controle krijgen linn* Hehehehe >3 *wappert met de 2 kitten search topics* MWAHAHAHA >3Ik kan niet wachten tot ik Chain kan bespelen, ze is gewoon te awesome :3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:14 | |
| - Chainkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Miep, ga weg met al die leuke nestjes -goes and hides- of misschien is het gewoon dat ik zoveel karakterideeën heb dat ik ervan baal dat mensen die topics openen :'D You guys know that I can't resist such things :-:
*begint maar eens te werken aan haar dropforum, eerst alles onder controle krijgen linn* Hehehehe >3 *wappert met de 2 kitten search topics* MWAHAHAHA >3
Ik kan niet wachten tot ik Chain kan bespelen, ze is gewoon te awesome :3 ... De kittens van Never x Lone worden gekozen x'D |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:16 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Chainkit schreef:
- Dustkit schreef:
*begint maar eens te werken aan haar dropforum, eerst alles onder controle krijgen linn* Hehehehe >3 *wappert met de 2 kitten search topics* MWAHAHAHA >3
Ik kan niet wachten tot ik Chain kan bespelen, ze is gewoon te awesome :3 ... De kittens van Never x Lone worden gekozen x'D Nu al? xD Thats quite fast xD |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:16 | |
| - Dustkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Chainkit schreef:
- Dustkit schreef:
Ik kan niet wachten tot ik Chain kan bespelen, ze is gewoon te awesome :3 ... De kittens van Never x Lone worden gekozen x'D Nu al? xD Thats quite fast xD +1 xD Ze worden maar binnen een week, hooguit 2 weken, gekozen xD |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:18 | |
| - Chainkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Chainkit schreef:
- Dustkit schreef:
Ik kan niet wachten tot ik Chain kan bespelen, ze is gewoon te awesome :3 ... De kittens van Never x Lone worden gekozen x'D Nu al? xD Thats quite fast xD +1 xD Ze worden maar binnen een week, hooguit 2 weken, gekozen xD +1 Ik kon het niet laten om Wander aan te maken ._. Ik ben slecht xD |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:18 | |
| //Bo-2 Is goed, dan kan ik eerst op andere dingen reageren ;3
En iedereen moet altijd een plaatsje vrijhouden voor Aury x Never kittens, want die komen er... ooit >D
Laatst aangepast door Dawnflight op vr 28 maa 2014 - 21:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:19 | |
| - Chainkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Chainkit schreef:
- Dustkit schreef:
Ik kan niet wachten tot ik Chain kan bespelen, ze is gewoon te awesome :3 ... De kittens van Never x Lone worden gekozen x'D Nu al? xD Thats quite fast xD +1 xD Ze worden maar binnen een week, hooguit 2 weken, gekozen xD SSSSSSSSSSSSSSST Maar dan kan ik nog niet wachten x'D Wow, Dawnflight. You're dumb :') "Hoe worden katten eigenlijk rogue's? o.o" Iedere andere kat; -.- Verbannen katten, kittypets, geboren, katten die uit de Clan zijn gestapt.... |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:20 | |
| //Bo Neeejj niet zo xD Ze bedoelt het per kat, niet in het algemeennn |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:21 | |
| - Dawnflight schreef:
- //Bo
Is goed, dan kan ik eerst op andere dingen reageren ;3
En iedereen moet altijd een plaatsje vrijhouden voor Aury x Never kittens, want die komen er... ooit >D .... - walks away in silence - I see myself creating that nevermind look-a-like and giving Lone-one a hard time on ignoring him.. but.. yeah :') I don't think thats smart. - Spoiler:
Dustkit - Smokekit - Swankit - Lightningkit - Wolfpaw - Lionroar
Ugh, Ik hem al een kitten in Shadowclan :c
|
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:21 | |
| - Dawnflight schreef:
- //Bo
Is goed, dan kan ik eerst op andere dingen reageren ;3
En iedereen moet altijd een plaatsje vrijhouden voor Aury x Never kittens, want die komen er... ooit >D .... - walks away in silence - I see myself creating that nevermind look-a-like and giving Lone-one a hard time on ignoring him.. but.. yeah :') I don't think thats smart. - Spoiler:
Dustkit - Smokekit - Swankit - Lightningkit - Wolfpaw - Lionroar
Ugh, Ik hem al een kitten in Shadowclan :c
|
|
| |
Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:22 | |
| Hopelijk word Everykit gekozen XD Ze doet me nu al aan Nevermind denken c: |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:24 | |
| Lone uiteindelijk heel zielig tussen de Nevermindjes xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:25 | |
| - Wanderkit schreef:
- Lone uiteindelijk heel zielig tussen de Nevermindjes xD
Allemaal Nevermind clones! *ziet het al voor zich* >3 *kijkt naar Linn* Jouw keuze, ik ga je niet dwingen. Ik ging ook eerst maar 1 acc per clan doen. En tja... Dat liep een beetje uit de hand xD 1 TC 3 RC 5 WC 2 SC 1 Rogue |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Ik zoek een bepaald berichtje hier op WC, maar ik weet niet meer met welke acc ik het geplaatst heb... |
|
| |
Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| Haha,ik zie meer Nevermindjes dan Lone-onetjes XD You are lonely c: |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 21:27 | |
| Poor Lone xD Nah, ik ga het niet doen hoor c: Zal je er niet mee lastig vallen met zo'n soort kitten xD Ik zie Lone al helemaal tussen al die blauwzwarte kittens zitten met cyaanblauwe ogen :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|