|
|
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:01 | |
| Sorry, Emma, ik heb geen SC kits ;s |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:01 | |
| |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:02 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Daykit\" schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- https://www.youtube.com/watch?v=UFatVn1hP3o
Deze is beter <3
I don't know why, but I've always lovely idea of summer and suuuun .. <3
NEE DEZE https://www.youtube.com/watch?v=6ZOI1yUGPBQ Do you wanna build a snowman <3 I agree with both of them <3 Be our Frozen buddy <3 :'P Alles van Frozen is gewoon goed! Ja :'D Mijn favoriete films; Its A Kind Of A Funny Story, Tangled en Frozen :s |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:05 | |
| - Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Daykit\" schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
Deze is beter <3
NEE DEZE https://www.youtube.com/watch?v=6ZOI1yUGPBQ Do you wanna build a snowman <3 I agree with both of them <3 Be our Frozen buddy <3 :'P Alles van Frozen is gewoon goed! Ja :'D Mijn favoriete films; Its A Kind Of A Funny Story, Tangled en Frozen :s Voor de Frozen fans,mijn mislukte verhalenlijn is af c: |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:05 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Daykit\" schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
Deze is beter <3
NEE DEZE https://www.youtube.com/watch?v=6ZOI1yUGPBQ Do you wanna build a snowman <3 I agree with both of them <3 Be our Frozen buddy <3 :'P Alles van Frozen is gewoon goed! Ja :'D Mijn favoriete films; Its A Kind Of A Funny Story, Tangled en Frozen :s Voor de Frozen fans,mijn mislukte verhalenlijn is af c: IK NU GAAN KIJK :s |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:08 | |
| - Tallkit schreef:
- Assie, I know the feeling bro :'D
Niemand een topic met deze schat? Oke dan, dan maar posten met andere accounts Ich will met Slender ? Maar ik studeer eerst ff verder en ga dan gelijk ad slag op m'n iPod Was het toch al van plan om te posten xd |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:09 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Tallkit schreef:
- Assie, I know the feeling bro :'D
Niemand een topic met deze schat? Oke dan, dan maar posten met andere accounts Ich will met Slender ? Maar ik studeer eerst ff verder en ga dan gelijk ad slag op m'n iPod Was het toch al van plan om te posten xd Mijn redder in nood! Slender moet indd nog revanche kunnen nemen voor het potje dat TALLKIT won ;D ik maak wel |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:12 | |
| Ah well jah xd Maar ze liet tall opzettelijk winnen heuwr ;p Anyway ik ben strx nog es op het topic proberen te posten... Maar ben nu ff ad slag met de inca's (houdt van dat onderwerp xd) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:15 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Ah well jah xd
Maar ze liet tall opzettelijk winnen heuwr ;p
Anyway ik ben strx nog es op het topic proberen te posten... Maar ben nu ff ad slag met de inca's (houdt van dat onderwerp xd) Ja vast xD De incas, zijn dat nou diegenen in Zuid amerika? Of waren dat de mayas? Ik haal ze altijd door elkaar… :') |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:27 | |
| Incas zijn Peru, Andesgebergte Maya's zijn Mexico volgens mij Uh niet meer alleen thuis D: stief pa is er |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:28 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Incas zijn Peru, Andesgebergte
Maya's zijn Mexico volgens mij
Uh niet meer alleen thuis D: stief pa is er Oh wacht! Die hadden toch de huizen gebouwd waarvan niemand precies wist hoe? Dat heb ik altijd gehoordEn sterkte, tenzij het leuk is dat je Stief pa er is, dan namelijk veel plezier ^^ |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:36 | |
| Euhm, de spanjaarden hadden de incabeschaving uitgeroeid, en toen zijn de inca's gevlucht naar Machu Picchu, de katholieke hoofdstad van alle inca's, waar de spanjaarden hen nooit gevonden hebben c: Als het één ding is in geschiedenis die me interesseert is het wel de inca, maya, en azteken beschavingen xd |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:37 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:39 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Euhm, de spanjaarden hadden de incabeschaving uitgeroeid, en toen zijn de inca's gevlucht naar Machu Picchu, de katholieke hoofdstad van alle inca's, waar de spanjaarden hen nooit gevonden hebben c:
Als het één ding is in geschiedenis die me interesseert is het wel de inca, maya, en azteken beschavingen xd *history major hier* Maar dat is dan ook echt vét interessant. Weet je hóe slim die mensen destijds waren? En ze maakte zulke mooie dingen. Ik wil daar echt nog een keer naartoe om de overblijfselen te zien. -- Deze chick is hechtingvrij Oke, niet volledig pijnloos, want het voelt nog steeds beurs aan, maar ik heb geen krukken meer ^^ |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:41 | |
| Ik heb zin om een tweeling setje te maken D: Ofwel een koppel setje ;s
EDIT; Nimble, idd eh xd maar enerzijds ben ik wel blij dat o 21-12-'12 niets ernstigs gebeurde xd want we hadden toen juist oudercontact voor ons aller eerste examen vorig jaar xd |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:46 | |
| |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:47 | |
| Heey c: Nice setje xd
Hum hum ik wil een film op m'n iPod plaatsen, iemand suggestie's ? ik wilde kijken voor carrie en nog een horror, but youtube toont ze niet ;s |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 17:52 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Heey c:
Nice setje xd
Hum hum ik wil een film op m'n iPod plaatsen, iemand suggestie's ? ik wilde kijken voor carrie en nog een horror, but youtube toont ze niet ;s What about ongeveer alle James Bond films die geweldig zijn, Fast en Furious, alle Disneys, Marvel films -X-Man!!- Need 4 Speed -nog niet uit volgens mij- Zoiets? gewoon alles gezegd wat ik leuk vind :') Incas en Mayas zijn indd leuk om te leren, vorig jaar had ik echt een supergave leraar die een strijd tussen Hernan Cortez en Montezuma na ging spelen in z'n eentje xD |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:02 | |
| Ben meer aan Captain America en horrors de laatste tijd xd Thus, ik ben nu maar carrie kijken
Alleen nog een manier zien te vinden om een vid vh internet te converteren ;s |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 18:23 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|