|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:20 | |
| Ik heb ook getekend: - Frozen:
|
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:29 | |
| Ik heb (gisteren dacht ik xD) ook getekend, ik wee nie of je het al gezien had @AA; (rara wie zijn het x'D) |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:31 | |
| - Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
IK ZIE OLAF :'D *Sorry, ben een beetje Olaf geobsedeerd ;s* Heel mooi (: |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:36 | |
| - Fallowdeer schreef:
- Daykit\" schreef:
- hi AA ^^ Zin om te posten? ;3
Meh, ik haat frans :c +1 Vandaag al Frans gehad, dus die zit er voorlopig op ;p Bunny, je hebt het al gezegd wie het waren xd Maar ik zal lief zijn en de andere leden laten raden xd Zop eerste PAV cursus af, op naar de volgende, die op zich niet zo moeilijk is.. Btw, nu het over dat onderwerp ging in de ene cursus, maar heeft iemand toevallig nog een rot-kaart ? Ik ben de mijne kwijt ;s al enkele jaren xd |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:37 | |
| - Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
IK ZIE OLAF :'D *Sorry, ben een beetje Olaf geobsedeerd ;s* Heel mooi (: Me to! Hij is geweldig <3 @Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:39 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
IK ZIE OLAF :'D *Sorry, ben een beetje Olaf geobsedeerd ;s* Heel mooi (: Me to! Hij is geweldig <3
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:46 | |
| - Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
IK ZIE OLAF :'D *Sorry, ben een beetje Olaf geobsedeerd ;s* Heel mooi (: Me to! Hij is geweldig <3
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s Ja ik ook! Of toen die aan die ijspegel hing en zei "ik ben gespiest!" |
|
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:49 | |
| Ik moet bloedprikken ;w;
Iemand ontvoer mij? |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:49 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s Ja ik ook! Of toen die aan die ijspegel hing en zei "ik ben gespiest!" Ooh ja xD Maar ik zag h'm we in het Engels, maar dat was ook grappig :s Of toen hij zei 'Some people are worth melting for' dat was zoooo schattig :s |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:53 | |
| - Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s Ja ik ook! Of toen die aan die ijspegel hing en zei "ik ben gespiest!" Ooh ja xD Maar ik zag h'm we in het Engels, maar dat was ook grappig :s Of toen hij zei 'Some people are worth melting for' dat was zoooo schattig :s Ik heb die ook in engels gezien c: Of toen die zijn eigen sneeuwwolkje kreeg! |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:54 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s Ja ik ook! Of toen die aan die ijspegel hing en zei "ik ben gespiest!" Ooh ja xD Maar ik zag h'm we in het Engels, maar dat was ook grappig :s Of toen hij zei 'Some people are worth melting for' dat was zoooo schattig :s Ik heb die ook in engels gezien c: Of toen die zijn eigen sneeuwwolkje kreeg! Totaal blij enzo xD Iemand moet het hem vertellen "Waag het niet !" *Bij het wat sneeuw dingen doen in de zomer ;')* |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:57 | |
| - Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s Ja ik ook! Of toen die aan die ijspegel hing en zei "ik ben gespiest!" Ooh ja xD Maar ik zag h'm we in het Engels, maar dat was ook grappig :s Of toen hij zei 'Some people are worth melting for' dat was zoooo schattig :s Ik heb die ook in engels gezien c: Of toen die zijn eigen sneeuwwolkje kreeg! Totaal blij enzo xD Iemand moet het hem vertellen "Waag het niet !" *Bij het wat sneeuw dingen doen in de zomer ;')* Hahaha of als die zo even in de plas kijkt en dan zegt "Happy Snowman!" |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 15:59 | |
| Iemand die deze os kan gebruiken? Ik heb hem gemaakt van een foto die ik zelf genomen heb in Montenegro ^^ Als je wil zet ik er ook een naam op :3 |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 16:00 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s Ja ik ook! Of toen die aan die ijspegel hing en zei "ik ben gespiest!" Ooh ja xD Maar ik zag h'm we in het Engels, maar dat was ook grappig :s Of toen hij zei 'Some people are worth melting for' dat was zoooo schattig :s Ik heb die ook in engels gezien c: Of toen die zijn eigen sneeuwwolkje kreeg! Totaal blij enzo xD Iemand moet het hem vertellen "Waag het niet !" *Bij het wat sneeuw dingen doen in de zomer ;')* Hahaha of als die zo even in de plas kijkt en dan zegt "Happy Snowman!" Ja, ik ging daar ook weer plat ;s "Je haar word wit!" "Is het lelijk" ".. Nee" Olaf: "Je twijfelde !!" |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 16:01 | |
| - Fernfire schreef:
- Ik moet bloedprikken ;w;
Iemand ontvoer mij? Bloedprikken valt toch wel mee? |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 16:06 | |
| Heeeuhj, mensjes (: Was vandaag om 14.55 ongeveer al klaar met leren! Morgen WW en Engels, dus we gaan voor +75 voor WW (anders kan ik volgend jaar geen Wiskunde Wetenschappen gaan doen...) en +80 voor Engels =3
Iemand nog een topic met Frost? Ik wil haar karakter zo goed mogelijk uitwerken in de RPG, zodat ik het beter kan beschrijven in m'n aanmelding voor Med Cat Appje en dan wil ik dus zoveel mogelijk topics vóór 4 april :33 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 16:07 | |
| - Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s Ja ik ook! Of toen die aan die ijspegel hing en zei "ik ben gespiest!" Ooh ja xD Maar ik zag h'm we in het Engels, maar dat was ook grappig :s Of toen hij zei 'Some people are worth melting for' dat was zoooo schattig :s Ik heb die ook in engels gezien c: Of toen die zijn eigen sneeuwwolkje kreeg! Totaal blij enzo xD Iemand moet het hem vertellen "Waag het niet !" *Bij het wat sneeuw dingen doen in de zomer ;')* Hahaha of als die zo even in de plas kijkt en dan zegt "Happy Snowman!" Ja, ik ging daar ook weer plat ;s "Je haar word wit!" "Is het lelijk" ".. Nee" Olaf: "Je twijfelde !!" Zo geniaal! Of dat van voor die ijspaleis en dat Olaf kei droog tot 60 telt en dan naar binnen gaat c: |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 16:08 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
- Ik heb ook getekend:
- Frozen:
@Bunny,ja ik heb het gezien,zo schattig <3 Omg, ja <3 "Wie is die rare ezel?" Sven. "En de eland ?" Toen ging ik neer :s Ja ik ook! Of toen die aan die ijspegel hing en zei "ik ben gespiest!" Ooh ja xD Maar ik zag h'm we in het Engels, maar dat was ook grappig :s Of toen hij zei 'Some people are worth melting for' dat was zoooo schattig :s Ik heb die ook in engels gezien c: Of toen die zijn eigen sneeuwwolkje kreeg! Totaal blij enzo xD Iemand moet het hem vertellen "Waag het niet !" *Bij het wat sneeuw dingen doen in de zomer ;')* Hahaha of als die zo even in de plas kijkt en dan zegt "Happy Snowman!" Ja, ik ging daar ook weer plat ;s "Je haar word wit!" "Is het lelijk" ".. Nee" Olaf: "Je twijfelde !!" Zo geniaal! Of dat van voor die ijspaleis en dat Olaf kei droog tot 60 telt en dan naar binnen gaat c: Jaah xD Maar ik moet nog even leren, laters, Frozen-buddy ;P |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 16:11 | |
| Hahahaha, bende -van 2 personen- kleine Olaf shtalkeurs! x'D EDIT; 'Italiaans' aczent biecoes of dieeees
Laatst aangepast door Frostpaw. op do 27 maa 2014 - 16:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 16:11 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Hahahaha, bende -van 2 personen- kleine Olaf shtalkeurs! x'D
Ja, zo zijn we ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |