Algemene Onzin Topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
Honeyfeather
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 11 DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 22:30

Studie ontwijkend gedrag --> Setjes maken voor je dooie accounts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpetal
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 11 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 22:36

HONEYFEATHER <3

BECAUSE IM HAPPYYYYYY
Dancingwisp
Member
Miss Farron
46
Actief

CAT'S PROFILE
Dancingwisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 22:46

Icyrose schreef:
Dat moment dat je de samenvatting van Promise of the Wolves leest en je beseft hoeveel je van dat boek houd<3
Ik moet echt het vervolg uit gaan lezen xD
Ik lees dat boek nu! In t Nederlands, dat wel, omdat k m zo gevonden heb in de winkel, maar t is wel leuk :3
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 23:47

Zo moe maar geen zin om ipod op te gaan laden ;s
Meh ben echt lui
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 0:56

Mwehh dat duurde wat langer dan verwacht. Ik heb een tekening gemaakt en een uur lang dacht ik: ahh t is bijna af, nu moet ik niet meer stoppen.
Dus toen was t ineens een uur later. Maar hij is wel af Very Happy
Blocktail
Member
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 7:05

PFFFF mensjes ik zal vanaf vandaag minder online kunnen komen weet je (examens) ik vind het natuurlijk heel erg ma tot volgende week hé  sad sad 
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 9:34

Whippaw schreef:
Zo'n cons lijken me wel leuk, maar ik wet niet wat mijn ouders daar van vinden...

Ik hopp op de EFF nog andere Homestucks tegen te komen (die niet mijn beste vriendin of haar zusje zijn xD) c:
edit:

MAAR JULLIE ZIJN HOMESTUCKS?!!
*GILT HARD EN LANG*

IK OOK:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 10:44

Spits tentamenweek is eraf. :'D 8.0 voor de NL mondeling.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 13:02

Strawberry schreef:
Spits tentamenweek is eraf. :'D 8.0 voor de NL mondeling.

Niceee!!

--

Ik zit nu lekker op mn laptop in de trein van Utrecht naar Leiden, omdat ik naar het ziekenhuis moet om eindelijk die piephechtingen eruit te laten halen johojohojoho ik ben blij. Geen krukken meer, ik kan weer gaan sporten, rennen, normaal spullen pakken, normaal lopen in het algemeen waardoor mn hiel/enkel/knie geen pijn meer zal doen, en uitgaan =D De dag voor de ingreep ging ik keihard uit (was misschien niet het slimste aangezien ik de volgende dag om 9 uur al op t ziekenhuis moest zijn, maar dat terzijde), en vanavond heb ik ABP (fratority borrel, lang verhaal wat dat is) en morgen ga ik weer naar Leiden om met m'n middelbareschoolvriendinnetjes uit te gaan ^^ Moet even inhalen dat ik 2 weken lang bijna alleen maar op bed/bank heb kunnen liggen.
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 13:23

Waarom is de wereld zo oneerlijk?!
Flowpetal
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 11 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 13:43

@Amy; just because ~

Photoshop, werk alsjeblieeeft mee :')
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 13:48

Mijn beste vriend heeft mijn kater onlangs nog gezien,en hij bleek een halsband aan te hebben! Dus mensen hebben hem gewoon in huis genomen :c
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 14:01

Cinderfell schreef:
Mijn beste vriend heeft mijn kater onlangs nog gezien,en hij bleek een halsband aan te hebben! Dus mensen hebben hem gewoon in huis genomen :c

Lullig voor jou, maar stel dat zij oprecht dachten dat het een straatkat was, dan hebben ze eigenlijk een hele goede daad verricht! Een homeless kat opgenomen. Dus ik denk dat jouw poes hele lieve mensen heeft getroffen Wink Maar het blijft natuurlijk heel erg vervelend voor jou.
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 14:09

Nimblekit schreef:
Cinderfell schreef:

Lullig voor jou, maar stel dat zij oprecht dachten dat het een straatkat was, dan hebben ze eigenlijk een hele goede daad verricht! Een homeless kat opgenomen. Dus ik denk dat jouw poes hele lieve mensen heeft getroffen ;)Maar het blijft natuurlijk heel erg vervelend voor jou.

Idd,maar ik heb zowiezo het recht om hem terug te vragen,en dat ga ik dan ook doen. Ik heb zowiezo bewijs en mijn vriend herkende mijn kat meteen.
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 14:15

hi AA ^^ Zin om te posten? ;3

Meh, ik haat frans :c
Fallowdeer
Member
Sara
83
Actief

CAT'S PROFILE
Fallowdeer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 14:16

Daykit\" schreef:
hi AA ^^ Zin om te posten? ;3

Meh, ik haat frans :c
+1
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 14:17

@Bunny,ja ik zal reageren.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 14:29

Cinderfell schreef:
Nimblekit schreef:
Cinderfell schreef:

Lullig voor jou, maar stel dat zij oprecht dachten dat het een straatkat was, dan hebben ze eigenlijk een hele goede daad verricht! Een homeless kat opgenomen. Dus ik denk dat jouw poes hele lieve mensen heeft getroffen ;)Maar het blijft natuurlijk heel erg vervelend voor jou.

Idd,maar ik heb zowiezo het recht om hem terug te vragen,en dat ga ik dan ook doen. Ik heb zowiezo bewijs en mijn vriend herkende mijn kat meteen.

Jup, moet je ook zeker gewoon doen. Maar ik zou geen boze houding naar die mensen aannemen, want ze deden eigenlijk iets heel goeds Smile
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 14:34

Nimblekit schreef:
Cinderfell schreef:
Nimblekit schreef:
Cinderfell schreef:

Jup, moet je ook zeker gewoon doen. Maar ik zou geen boze houding naar die mensen aannemen, want ze deden eigenlijk iets heel goeds Smile

Ik ga heus niet roepend en tierend voor hun deur staan XD Zowiezo ga ik een beleefde en vriendelijke houding aan nemen(en ik neem zowiezo het boekje van hem mee,en als ze echt bewijs willen dan laat ik wel de foto's op mijn mob zien.) Zowiezo gaat mijn vriend kijken of hij die kan vangen(en dan chek ik of hij niet gecastreerd is of gechipt,anders moeten ze die maar over zetten c:) en als er dan ergens een adres opstaat zoals in een kokertje dan ga ik wel eens even bij ze langs.
Fallowdeer
Member
Sara
83
Actief

CAT'S PROFILE
Fallowdeer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 15:15

Cinderfell schreef:
Nimblekit schreef:
Cinderfell schreef:
Nimblekit schreef:
Cinderfell schreef:

Ik ga heus niet roepend en tierend voor hun deur staan XD Zowiezo ga ik een beleefde en vriendelijke houding aan nemen(en ik neem zowiezo het boekje van hem mee,en als ze echt bewijs willen dan laat ik wel de foto's op mijn mob zien.) Zowiezo gaat mijn vriend kijken of hij die kan vangen(en dan chek ik of hij niet gecastreerd is of gechipt,anders moeten ze die maar over zetten c:) en als er dan ergens een adres opstaat zoals in een kokertje dan ga ik wel eens even bij ze langs.

zou ik ook doen^^
ik ga maar eens tekenen :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 11 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: