| Kittens! Dark grey & Cinder | |
|
|
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder di 25 maa 2014 - 12:30 | |
| @Animal: anders moet je een mooi grote aanmelding maken, waarin je je karakter helemaal beschrijft ^^ Dan heb je sowieso meer kans om gekozen te worden x'D |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder di 25 maa 2014 - 13:25 | |
| AnimalkitName: Animalkit Future names: Animalpaw, Animaltree (Animalstar?) Rank: Kit Age: Unborn Gender: Female Clan: Windclan Parents: Cinderfell en Dyingblack Siblings: Dovekit, Silverkit, ?, ? PersonalityAnimalkit is een rustig poesje dat erg vriendelijk en open is al is ze al snel overbezorgd (zoals haar vader). Ze wil alles onderzoeken en veel vrienden maken. Ze is heel zelfverzekerd en luisterde naar je. Ze lijkt in veel opzichten erg op haar moeder. OutsideFur: Geheel zwart Eyes: Blauwgrijs Build: Klein maar heeft een slank lichaampje - Foto's:
MeName: Mattijn Age: 12 Accounts: Springleaf, Shadowstone, Duckkit, Animalkit RPG ervaring: 4 jaar Motivatie: Ik vind Animalkit een leuke poes en ze staat me wel aan. Ik heb nog geen kitten die door bestaande accounts zijn geboren en ik vind het gewoon leuk om dit account te bespelen. Haar sheet komt nog |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder di 25 maa 2014 - 15:45 | |
| @Mattijn, tipje: Maak het account pas aan nadat je bent gekozen, dan kom je niet met accounts die je niet nodig hebt te zitten. |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder di 25 maa 2014 - 15:49 | |
| Dat heb ik gedaan omdat ik toch een nieuw account wilde. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 14:06 | |
| *haalt stiekem het topic naar boven* Ik heb cinder en dying met hun kittens getekend ^^(de uiterlijken van de kittens zijn compleet toevallig, als jouw kitten hierop lijkt wil dat niets zeggen!) |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 14:08 | |
| - Dyingblack schreef:
- *haalt stiekem het topic naar boven*
Ik heb cinder en dying met hun kittens getekend ^^(de uiterlijken van de kittens zijn compleet toevallig, als jouw kitten hierop lijkt wil dat niets zeggen!) <'3 Schattig! |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 14:57 | |
| Bedankt ^^ -- Ik heb een lijstje gemaakt van de aanmeldingen. Zijn dit ze allemaal tot nu toe? - lijstje:
Raccoonkit(~mask) Angelkit(~heart) Dreamkit(~night) Hopekit(~song) Skykit(~feather) Infinitykit(~darkness) Rhythmkit(~break) Deterkit(~mind) Mousekit(~leap) Heronkit(~leap) Inkkit(~berry) Hoarsekit(~flare) Animalkit(~tree) Fastkit(~legs)
(je kunt je wel nog steeds aanmelden hé mensen, dat je het maar weet :'3)
Laatst aangepast door Dyingblack op wo 26 maa 2014 - 15:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 15:06 | |
| Fastkit Name: Fastkit Future names: Fastpaw, Fastlegs Rank: Kit Age: Unborn Gender: Male Clan: Windclan Parents: Cinderfell en Dyingblack Personality Fastkit is het soort kitten dat snel vooruit wil gaan, maar wel kan luisteren als hij wil en niet kan wachten om apprentice te worden. Hij is ook nog speels en speelt graag met zijn broertjes en/of zusjes Outside Fur: Grijs gestreept Eyes: grijs Build: Klein, maar redelijk gespierd Me Name: Mathias Age: 17 Accounts: Blocktail, Fastkit, Sleepypaw RPG ervaring:ong 5 maand ofzo :S Motivatie:ik wil wel eens een kitten zijn |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 15:22 | |
| Okie, ik heb je op het lijstje gezet ^^ |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 15:40 | |
| Ik had gezien dat zaterdag de deadline is. Maar is het dan oké als ik zaterdag ochtend bijvoorbeeld de laatste dingetjes aan mijn aanmelding toevoeg?
~ Angelkit |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 15:45 | |
| Wow O.O wat veel aanmeldingen. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 16:37 | |
| - Softvoice schreef:
- Ik had gezien dat zaterdag de deadline is. Maar is het dan oké als ik zaterdag ochtend bijvoorbeeld de laatste dingetjes aan mijn aanmelding toevoeg?
~ Angelkit Ofcourse~ Ik had vernomen dat Amy ook zaterdag ongeveer de hele dag weg is, dus s'avonds dat we kunnen beslissen ^^ Maar sat je niet ziet dat de aanmeldingen gesloten zijn op zaterdag en jij dan van: What the hell? Ik was nog niet klaar! oO @Ice: Jep, we zullen moeilijk kunnen kiezen x'D |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 16:39 | |
| *hint hint* Kies mij ;P
Maar veel succes met kiezen ^^ |
|
| |
Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 17:41 | |
| ♥Pettykit♥♥General♥Current Name: Pettykit Future Names: ||Pettypaw||Pettysoul?||(Pettystar?) Age: Unborn Gender: She-cat Parrents: Dyingblack×Cinderfell Current Rank: Kitten Future Ranks: ||Apprentice||Warrior||(Deputy?)||(Leader?)||Elder|| Past Clans: None Current Clan: Windclan Future Clans: Unknown Clanleader: Everstar ♥Outside♥Pettykit is a Grey tabby kitten, but she has a little darker fur collor as her mother. She has no special spots, or markings on her fur. Pettykit is a bit smaller than usaly, but not much. - Setje:
♥Inside♥Prettykit is always kind, at least, you have to make her very angry before she isn't. She's almost every day in a good mood, and likes to play all the time. Pettykit is in for a talk all the time. She's a caring person too. She tries to take care of her family and tries to protect them. She takes care of her friends too, but her family comes first. Although, she tries to sneak out all the time. And well, she gets caught sometimes. She is al little more curious than the other kittens in her litter. ♥The Person Behind♥Name: Elfje (Elvira) Age: 12 Rpg Experience: 1,5 year Motivation: I really like het koppetje en speel ook graag kittens. Extra: Ik word toch nooit gekozen :(Maar ik zou het leuk vinden als dat nu wel zo zou zijn. |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 19:09 | |
| Ik vind het allemaal zo spannend C: En ik heb zowat alle topic van Dyingblack & Cinderfell gelezen, die zijn erg leuk ^^) |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 19:31 | |
| Oké ik zie nu hoe een mega stuk ik al heb staan bij likes en dislikes, zijn inside stukje word zo drie keer zo groot als bij mijn normale inside stukjes... ach wel lekker uitgebreid Man het is moeilijk om goede plaatjes te vinden van zwarte tabby's... {Als ik niet gekozen word sorry dat jullie zo'n boekwerk hebben moeten lezen } |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder wo 26 maa 2014 - 19:32 | |
| Da's nie erg, ik lees graag x'D |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder do 27 maa 2014 - 12:55 | |
| *zucht* ik kan niet wachten... Ziek zijn helpt ook niet -.- |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder do 27 maa 2014 - 19:54 | |
| Damn damn damn! Een heel uur bezig geweest met het afmaken van die aanmelding, > verkeerde knopje < en alles kwijt... God ik heb nu echt geen zin meer op opnieuw te beginnen vandaag... |
|
| |
Bunny~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder do 27 maa 2014 - 19:58 | |
| Jep, heb ik ook vaak voor xD Zolang het zaterdag (dus overmorgen) maar af is, is het oké ^^ *is ook Dying* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder | |
| |
|
| |
|