Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Kittens! Dark grey & Cinder

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Dyingblack
StarClan
Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 16:50

@Jamie: Ik denk het wel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 16:50

Als nieuw begin van mijn terugkomst, zal ook ik een aanmelding plaatsen cuz kittens are cute aye <3
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 16:54

Oké ik heb een aantal ideeën voor naam + karakter, zouden jullie misschien even kort {met een paar steekwoorden ofzo} hun karakter kunnen beschrijven. Dan kan ik wat beter kiezen welke zouden kunnen en welke niet.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:00

Dying: verlegen, vriendelijk, slecht in sociale contacten, overbezorgd
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:04

Cinder: Een rustige poes die je begrijpt en luisterd,meestal vrolijk en stapelverliefd op Dying c:
Snowywinter
Member
Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:06

Lol het karaktertje dat ik in mijn hoofd heb past er precies bij C:
http://rebrabar.deviantart.com/art/Kitten-no-001-216386454
Kan dit uiterlijk trouwens?
Whitelion
Dark forest
Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:23

@snowy: hmmm... Ik weet niet heel zeker, maar ik denk dat ie niet kan ^^"
maar miss dat cinder iemand in der familie heeft die der op lijkt :3
Fallowdeer
Member
Sara
83
Actief

CAT'S PROFILE
Fallowdeer
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:26

@Bunny, ik denk dat 'ie wel kan, hij heefd ongeveer het zelfde vachtpatroon als Cinder, en dezelfde kleur als Fallow^^ (Cinders zus)
Flamepool
Member
Esmee
366
Actief

CAT'S PROFILE
Flamepool
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:30

Kan t nou of kan t niet? x'P
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:41

Flamepool schreef:
Kan t nou of kan t niet? x'P
Ik denk dat die idd wel kan,als je kijkt naar Cinder en Fallow hebben ze dezelfde patroon Wink
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:55

Kunnen jullie een naam kiezen? {Het word wel zo wie zo een kater}
Rhythmbreak
Hollyblack
Gentledance
Shywisper
Thistlepaw.
Member
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:56

Mijn aanmelding is af!!! Is er een deadline? (Sorry dit vraag ik elke keer...)
Icepaw
Member
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 18:03

Skykit
WindClan || Poes|| Kit

Algemene informatie

Naam: Skykit
Past Names: -
Future Names: Skypaw - Skyfeather
Rang: Kit
Clan: WindClan
Clanleader: Everstar
Parents: Cinderfell x Dyingblack
Sibeling: Dovekit, Silverkit
Geslacht: Poes
Leeftijd: Unborn

Innerlijk
Persoonlijkheid: Skykit is een aardige, wat schuwe poes. Ze wil andere graag helpen, hierbij kan ze andere katten best goed inschatten en zal dus nooit helpen bij kwade bedoelingen (ze is niet naief om zo maar te zeggen). Als je vrienden met haar bent zal ze je nooit zomaar laten vallen en staat ze voor je klaar als en iets is. Ook kun je bij haar je hartje luchten als het nodig is. Ze heeft bijna altijd een vrolijk humeur en je kunt haar niet snel geiriteerd krijgen. Als kit is ze best close met haar sibelings (als het kan en niet zeker of het verandert).
Vind leuk: Samen met vrienden zijn, katten helpen.
Heeft een hekel aan: Gemene katten, te veel aandacht krijgen van veel katten tegelijk.
Angsten: Heel erg voor schut staan.

Uiterlijk

Kit: ze is een slanke kitten met grijze ogen. Ze heeft ongeveer het vacht van haar moeder, maar dan wel wat donkerder.

Apprentice: ze blijft een slanke kat met grijze ogen. Het vacht wordt wel wat lichter.

Warrior: haar vacht is lichter geworden maar het blijft donkerder dan dat van haar moeder.

Voorbeeld post

Deze is in de kitten tijd dat ze haar ogen opent.
Skykit keek nieuwsgierig om zich heen. Ze had pas sinds kort haar ogen open en ze wou graag de wereld bekijken. Skykit liep onhandig in de nursery rond en nam de omgeving in haar op. Ze liep niet te ver weg want ze wou haar moeder niet ongerust maken. Skykit keek naar buiten waar allemaal katten rondliepen, met prooi of andere katten aan hun zij. Ze zag ook een paar katten samentongen en samen eten. Maar er was ook iets engst, dat witte spul dat op de grond lag. Het werd elke dag wel wat minder, maar ze durfte niet naar buiten te gaan en het aan te raken. Ze had somige katten wel horen praten over deze 'sneeuw' maar ze bleef het toch maar eng vinden. Ze liep weer terug naar haar moeder en legde zich bij haar neer naast de sibelings die aan het slapen waren. Ze vond het wel spannend, die buitenwereld, maar ze zou wachten tot ze groot en sterk was. Nu moest ze de buitenwereld maar ontdekken in haar spannende warrior dromen.

About me

Naam: Hanna
Ervaring: Niet heel lang... Maar ik ben best veel actief!
Motivatie: Het lijkt me leuk om te doen en ik vind het verhaal wat er achter zit ook heel leuk ^^'

Laatst aangepast door *Icepaw op vr 28 maa 2014 - 20:53; in totaal 3 keer bewerkt
Constellationmoon
Member
hehehehehe my name is Laurierblad
155
Actief

CAT'S PROFILE
Constellationmoon
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 18:31

Friendschip is gold and we have to believe in each other. Everyone is important to me

Algemenen infomatie
Name: Infinitykit
Future name: Infintitykit ~ Infinitypaw ~ Infinitydarkness ~ Infinitystar (?)
Moons: Unborn
Clan: Windclan
Parents: Cinderfell (moeder) en Dyingblack (vader)
Voice: https://www.youtube.com/watch?v=wZOQVbNjUVM of https://www.youtube.com/watch?v=hKCGBv65w_M (zal later een teken filmpje van haar leven komen [maar dat maakt niet uit])
Thema: https://www.youtube.com/watch?v=hTfWWDtz6tc (kan ook voor het filmpje gebruikt worden [maar de rest is een verassing xD])

Outside:
Pelt: zwarte vacht
Eyes: Groene ogen
Build: Infinitykit is een slanke poes met lange dunnen poten maar zelf blijft ze klein poes en heeft een middel lange staart. Infinitykit heeft ook lange nagels en heeft ook middellange tanden.
Foto's:

Inside:
Karakter steek: Ondeugend/Slim/Rustig/Luisterd naar anderen/Naïef/Afwachtend/Positief/Doorzetter/Hoopvol/Preeks/Onhandig/Nieuwschierig
karakter:
Ondeugend/Luisteren:
Infinity zal heel vaak nieuwschierig zijn en vaak ook niet luisteren later zal ze vaker gaan luisteren en wat meer respect tonen, ze is een drukke kitten en zal vaak weg lopen om de wereld te verkennen. Ook zal ze weg lopen of niet mee willen als ze het vragen, ze zal heel vaak niet luisteren maar later wel. Dit zal ze alleen tonen tegen haar ouders, vaak luisterd ze alleen als het echt nodig is maar later zal ze meer gaan luisteren dan negeren.
Slim:
Infinity denkt vaak na voor dat ze iets doet en zal haar veel vragen aan zich zelf stellen, ze zal wel praten maar weinig ze vraagt zich zelf dingen af en lost problemen zo op. Infinity zal voor alles uit kijken en zal vanalles al kunnen denken, vaak staat ze dan echt even meer dan 5 minuten stil om na te denken over dingen.
Rustig/Afwachtend:
Vaak zijn kittens druk in het begin maar Infintity lijkt helemaal niet zo, ze is rustig en wacht vaak af wat er gebeurd. Infintity denkt vaak aan dingen en zal kalmpjes reageren tegen anderen en zal klaar staan wanneer het nodig is, vaak is ze moe dan opgewekt en zal ze niet zo snel reageren.
Naïef:
Infinity zal vaak katten vertrouwen dan wantrouwen ze vertrouwd iedereen op welk moment ook, ze zal vaak dingen op dat moment zich af vragen en dus ook een klein beetje wantrouwen tonen maar vaak heeft ze vertrouwen in anderen en zal ze vaak klaar staan voor wie dan ook.
Positief/Preeks:
Infintity is super positief over alles en loopt vaak graag buiten zelfs als het regend, ze zal vaak om alles denken "Appeltje Eitje" vaak is dat niet zo en zal ze het moeilijk krijgen maar op elk moment zal ze positief zijn en er makkelijk over denken. Vaak als alles uit de hand loopt geeft ze een lange preek aan iedereen en zal je versteld staan van wat Infinity zegt ze staat klaar voor elk moment en zal alles makkelijker maken voor de andere katten.
Doorzetter:
Infinity is bij mij betreft echt een door zetter en zal haar best in alles doen zelfs als het haar leven kan kosten, ze zal niet zo snel opgeven maar zal vaak oververmoeit raken en zich erg moe voelen.
Hoopvol:
Infinity hoopt vaak op vanalles en zal altijd in andere blijven geloven zelfs als ze, ze niet ziet. Infinity is vaak aan het hopen en duimt voor anderen op haar manier, ze zal vaak wakker blijven om bij de sterren te gaan bidden tot de starclan.
Onhandig:
Infinity is erg onhandig en zal alleen onhandig zijn als iemand kijkt, vaak vald ze dan om of botst ze ergens tegen aan. Op dat moment schaamt ze zich heel erg en zal snel weg rennen en naar haar moeder of vader toe gaan later draait ze zich gewoon om.
Nieuwschierigheid:
Infinity zal heel erg nieuwschierig zijn en broertjes of zusjes mee uit nemen om de wereld te gaan ondekken, ze zal proberen naar alles te ondekken zelfs de diepste geheimen. Infinity zal hier mee op de moeilijkste uitdagingen komen en ook weleens verdwalen, ze zal de uitdagingen uit gaan en zal zo van alles achter komen en veel mensen bespioneren en afluisteren.

About me:
naam: Laura (Laurierblad)
leeftijd: 14 (bijna 15 xD)
rpg tijd: 2 jaar ongeveer
motenvatie: het leek me geweldig om weer een keer te starten als een kitten en niet dat deze keer de ouders inactief raken hoop ik dan ^.^' het leek me ook geweldig om Infinity aan te maken en te bespelen *kijkt naar lijstje*
bekenste acc: Constellationpaw

Laatst aangepast door Constellationpaw op ma 24 maa 2014 - 22:26; in totaal 5 keer bewerkt
Duckpaw
Member
Mattijn
46
Actief

CAT'S PROFILE
Duckpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 18:59

Is mijn aanmelding voor Animalkit goed gekeurd of niet? Dat zou ik graag willen weten anders ga ik met hem verder spelen.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:02

@Duck: Je zult moeten wachten tot we gaan kiezen om dat te weten, sorry c':
Duckpaw
Member
Mattijn
46
Actief

CAT'S PROFILE
Duckpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:03

Oké
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:04

Petalpaw schreef:
Rhythmbreak
Hollyblack
Gentledance
Shywisper

Reageer please, dan kan ik beginnen met de aanmelding, I can't stand the waiting...  Embarassed 
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:08

Petalpaw schreef:
Petalpaw schreef:
Rhythmbreak
Hollyblack
Gentledance
Shywisper

Reageer please, dan kan ik beginnen met de aanmelding, I can't stand the waiting...  Embarassed 

choise to you,wij kiezen geen namen Wink
Dovepath
Member
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:11

Cinderfell schreef:
Petalpaw schreef:
Petalpaw schreef:
Rhythmbreak
Hollyblack
Gentledance
Shywisper

choise to you,wij kiezen geen namen Wink
Al moet ik zeggen dat Rythmbreak een coole naam is x'D

Oja, dit is Dovekit! (kon het niet laten der aan te maken X'd)
Ik ben trouwens ook Dyingblack, voor wie dat nog niet door had :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 2 Icon_minitime

Kittens! Dark grey & Cinder
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: