Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Kittens! Dark grey & Cinder

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Cinderfell
StarClan
Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:13

dovekit, schreef:
Cinderfell schreef:
Petalpaw schreef:
Petalpaw schreef:
Kunnen jullie een naam kiezen? {Het word wel zo wie zo een kater}
Rhythmbreak
Hollyblack
Gentledance
Shywisper

Reageer please, dan kan ik beginnen met de aanmelding, I can't stand the waiting...  Embarassed 

choise to you,wij kiezen geen namen Wink
Al moet ik zeggen dat Rythmbreak een coole naam is x'D

Oja, dit is Dovekit! (kon het niet laten der aan te maken X'd)
Ik ben trouwens ook Dyingblack, voor wie dat nog niet door had :3

@Bunny,you gotta pb on Dying...
@de rest,we zullen zo snel mogelijk laten weten wanneer de deadline is en ik zal zometeen ook even Silverkit(korte aanmelding over haar karakter enzo) laten zien c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:14

Ik ga een voorsteltopic voor der maken straks ^^
Ow, en AA: ik zal switchen ^^ (en posten)
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:21

Rhythmbreak

General:
Name: Rhythmkit
Former names: none
Future names: Rhythmpaw - Rhythmbreak - {Rhythmstar?}
Rank: Kit
Former ranks: none
Future ranks: apprentice - warrior - {deputy?} - {leader?} - {medicinecat apprentice} - {medicine cat?} - elder
Clan: Windclan
Former clan: none
Future clan: unknown
Parents: Dyingblack & Cinderfell
Siblings: Dovekit, Silverkit, ?kit, ?kit

Inside:
Familie: Al vanaf het begin hield hij van zijn familie. Dit is bij kittens vanzelfsprekend, maar bij hem is het iets erger dan de meeste kittens. Hij zal alles doen, ook al zou het zijn leven kosten, voor zijn familie.
Rust en stilte: Iets wat Rhythm altijd zal aanspreken is rust en stilte. Zelf is hij redelijk stil, en kan niet goed omgaan met mensen die willen dat hij veel praat. Ook houd hij van rust, hij kan ook echt niet tegen druktes.
Muziek: Rhythm is een fan van {rustige} muziek vandaar zijn naam. Door muziek word hij rustig, en dat is iets waar hij ook van houd. Van drukke of harde muziek houd hij echter niet. Ook is hij niet goed in zingen ofzo. Hij vind het alleen leuk om een deuntje te maken of naar muziek van andere te luisteren.
Dislikes: vreemde/gemene katten - bedreigingen - drukte - falen - in het openbaar moeten spreken
Vreemde/gemene katten: Rhythm vertrouwd andere niet heel snel en is dus ook niet heel blij met het onbekende. Als hij een kat niet kent zal hij deze ook niet zomaar aanspreken. Omdat hij wat verlegen is zal hij niet van gemene katten houden. Deze zal hij zo veel mogelijk meiden.
Bedreigingen: Als er iets is waar Rhythm niet tegen kan zijn het bedreigingen. Zodra hij zelf bedreigt word slaat hij op slot, geen woord of beweging zal dan meer van hem afkomen. Als andere worden bedreigd zal hij niets doen, hier krijgt hij later dan erge spijt van.
Drukte: Als er veel katten op één plaats zijn en dicht op elkaar zitten word Rhythm ongemakkelijk. Daardoor voelt hij zich erg klein en kwetsbaar. Ook heeft hij het gevoel dat hij door alle andere word aangekeken ook al is dit niet zo.
Falen: Rhythm heeft faalangst. Het liefst zou hij alles zo perfect mogelijk doen. Dit is in zijn geval niet mogelijk, en volgens hem zal hij nooit goed genoeg zijn. Wanneer hij apprentice word zal hij veel meer met trainen bezig zijn dan andere apprentices. Dit alleen maar om in zijn ogen bij te kunnen benen.
Openbaar spreken: Omdat Rhythm niet al te graag praat en zich al ongemakkelijk voelt in drukte is openbaar spreken voor hem echt de hel. Ook krijgt hij door zijn faalangst meteen het gevoel dat hij het niet goed doet.
Karakter eigenschappen: verlegen - goede luisteraar - rustig - vriendelijk - snel nerveus - zorgzaam - faalangst
Verlegen: Rhythm is van nature erg verlegen. Hij zal ook niet snel op een vreemde kat afstappen of een gesprek beginnen als het niet noodzakelijk is.
Goede luisteraar: Als er iets is waar Rhythm goed in is, is het luisteren. Hij zal altijd het hele verhaal van de ander volgen en proberen te helpen als hij de kat vertrouwd.
Rustig: Rust is een van de dingen waar Rhythm van houd, dus zelf is hij het ook. Tegen drukte kan hij niet, dit komt ook omdat hij zelf niet druk is.
Vriendelijk: Als Rhythm je vertrouwd zal hij erg vriendelijk tegen je doen en als hij je echt heel veel vertrouwd ook proberen te helpen met je problemen. Tegen katten die hij niet goed kent of niet vertrouwd is hij heel verlegen en beleeft.
Snel nerveus: Dit komt omdat hij ook faalangst heeft, hierdoor krijgt hij het gevoel dat hij het niet goed doet en word hij dus nerveus. Als hij nerveus is gaat hij een beetje rillen en slaat totaal op slot.
Zorgzaam: Rhythm is erg zorgzaam voor de gene van wie hij houd en voor de gene die hij vertrouwd. Vaak zal hij deze ook proberen te helpen, ook al heeft hij dan nog het gevoel dat hij het weer fout doet.
Faalangst: Dit is een van de dingen die Rhthm's karakter voor het grootste deel vormen. Hier mee zal hij zijn hele leven rondlopen waardoor hij vaak het gevoel krijgt dat hij het niet goed of niet goed genoeg doet. Meestal doet hij het gewoon wel goed, maar toch krijgt hij dan het gevoel van niet. Meestal probeert hij dit ook te verbeteren wat niet altijd wil lukken.
Algemeen: Rhythm is een verlegen katje dat niet van spreken in het openbaar houd. Hij is snel nerveus, dit komt voor het grootste deel door zijn faalangst. Je kan hem alles vertellen want hij is een goede luisteraar. Ook is hij erg zorgzaam en vriendelijk tegen de gene die hij vertrouwd. Iets waar hij van houd is muziek, maar dan alleen maar rustige muziek. Ook kan hij niet erg goed tegen drukte of gemene katten. Voor vreemdelingen is hij erg verlegen en zal niet snel nieuwe katten aanspreken. Iets waar hij echt niet tegen kan zijn bedreigingen.

Outside:
Fur pattern: Net als zijn moeder heeft Rhythm een tabby achtig patroon. Je kunt het door zijn zwarte vacht moeilijk zien, omdat de strepen maar net iets donkerder zwart zijn.
Fur color: Hij heeft een zwarte vacht net als zijn vader, deze zal alleen wel helemaal zwart blijven. En dus niet verlichten als hij ouder word.
Eye color: Rhythm heeft net als zijn vader helder blauwe ogen. Ze zullen een beetje troebel ogen, maar hij zal echter geen problemen hebben met zien.
Build: Rhythm is niet bijzonder stevig of sterk gebouwd. Door zijn wat slankere lichaam en het feit dat hij hoog op zijn poten staat is hij redelijk snel en behendig. Hij zal nooit erg gespierd zijn en heeft een redelijk typische bouw voor een windclan kat.
Paw pats: black
Nose pats black
Scars etc. none
Setje:

Voorbeeld post:
Om even duidelijker te maken hoe ik post en hoe Rhythm nou in de RPG is heb ik even drie korte postjes gemaakt over Rhythm op verschillende leeftijden.
Kit: Vier zwarte pootjes lieten kleine afdrukjes achter in de sneeuw. Rhythmkit's ogen staarde bijna emotieloos vooruit. Leafbare was maar saai, je kon niets doen. Niet dan met andere kittens spelen zo geschikt voor hem was, maar toch. Een klein wolkje verliet zijn bekje bij elke ademhaling. Hij had het ondertussen hier buiten ook wel weer gehad. Het begon overigens ook nog eens koud te worden. Dan maar terug de nursery in. Even keek hij in de richting van de nursery, hij haatte het hoe druk het was. Alsnog wat het beter dan bevriezen, in een drafje liep hij weer terug de nursery binnen.
Apprentice: Voeger dan normaal was Rhythmpaw onderweg naar de plaats waar hij met zijn mentor had afgesproken. Deze keer zou hij er eerder zijn dan zijn mentor. De vorige keer was hij later, voor de zoveelste keer had hij gefaald. Dat zou deze keer zeker niet nog eens gebeuren. Al snel was hij bij de afgesproken plaats. Maar hij was er niet als eerst, er zaten twee andere apprentices. Meteen verscheen er een blok in zijn keek en verstopte hij zich achter een boom. Hopend dat de andere hem niet hadden gezien. Gelukkig waren er ondertussen al weer wat blaadjes aan de bomen verschenen waar hij zich achter kon verstoppen. Hij kon nu niets doen, nergens heen. Een klein zuchtje uit zijn bek verraadde hem. De twee apprentices kwamen op hem aflopen. Meteen sloeg hij op slot, hij kon geen poot meer bewegen. Wat moest hij nu?
Warrior: Langzaam opende zijn blauwe ogen zich. Een wereld vol felle kleuren verscheen voor zijn neus. De felle zon scheen zijn den binnen, tijd om op te staan betekende dat. Iets wat stijfjes stond hij op en stak voorzichtig zijn kop uit zijn den. Gelukkig, nergens andere katten te zien. Nu kon hij op jacht gaan zonder dat iemand hem zou zien. Al niet veel later schoot hij als een schaduw door het bos. Een vet konijn voor hem uit stovend. Elke paar meter zette hij weer wat bij. Hij moest dat konijn koste wat kost vangen, falen was geen optie meer, niet meer. Alles moest hij doen om niet te falen. Deze keer had hij de grootste pech die hij ook maar kon hebben. Het konijn had de hele tijd al in de richting van een konijnen heuvel gelopen. Hier was het beestje ook in gekropen voordat hij het te pakken had. Dit had hij moeten weten, nu had hij niets. Wéér gefaald dus. Met een ruk draaide hij zich om en liep abrupt de ander kant op. Verder met jagen en iets vangen, dat moest hij nu doen.

About me:
Name: Anouk {Kaio}
RPG ervaring: 1 jaar serieus en 1 jaar onserieus.
Motivatie: Oké als ik heel eerlijk moet zijn heb ik gewoon zin om een kit te spelen van echt actieve ouders. Ook is Dying en Cinder het leukste coppeltje dat ik tot nu toe hier heb gezien. En mijn bij mijn vorige aanmelding ben ik niet gekozen dus wil ik gewoon nog eens proberen. Maar back to the point, een verlegen personage miste ook nog aan mijn accounts. Zelf ben ik niet echt verlegen dus is het weer een leuke uitdaging om een verlegen personage te spelen.

Laatst aangepast door Petalpaw op vr 28 maa 2014 - 20:17; in totaal 13 keer bewerkt
Dovepath
Member
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:29

Springleaf
Member
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:51

Dovekit is een leuk poesje zeg. Very Happy 

Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 2zs9xch
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:01

Wow, die ogen van Dove's ava zijn mooi~
Er zijn nu al 7 aanmeldingen als ik het goed heb getelt...
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:06

Bedankt ^^
---
De deadline is trouwens zaterdag mensen! Zorg dat je aanmelding tegen dan af is~
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:11

Ik ga er ook nog een maken.
Aldrei
Member
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:12

General
Current Name: Deterkit
Future Names: Deterpaw, Determind, Deterstar?
Meaning Name: Deter = Afschrikwekkende, Mind = Gedachten
Parents: Dyingblack x Cinderfell
Siblings: Dovekit, Silverkit, ?
Orientation: Heterosexual

Bonds
Everstar: Waarom laat je jezelf overheersen door andere Clans? Weet je niet dat wij veel sterker kunnen zijn?

Lionroar: Ook jij zorgt ervoor dat Windclan zich niet gedraagt als de winnaars die ze zijn.

Brindlepool: Je weet dingen die ik niet snap, ik vertrouw je niet. [En welke kat laat je nou bessen eten?]

Cinderfell: Mam, ik hou wel van je, en je bent er voor me. Maar waarom doe je zo... zwak...

Dyingblack: Pa, je zou me moeten trainen, een strijder van me maken. Waarom doe je niks?

Outside
Fur: Black-White
Length fur: Short haired
Whiskers: White
Eyes: Gray/Green
Pads: Black spotted
Nose: Grey
Build: Gemiddelde lengte en de Windclan bouw, al zijn zijn schouders wat breder.
Setje:

Personality
Determind lijkt hierbij niet op zijn ouders, van wie hij zijn karakter heeft blijft dus een raadsel. Zelf zou hij altijd zeggen dat hij niet op iemand wou lijken, dat hij te goed is voor zo’n karakter. Als je hem voor het eerst ontmoet zou je hem waarschijnlijk mogen, dan doen de meeste. Dat komt doordat hij zeer charmant is en je wijs kan maken dat je iets waard ben, beter bent dan de rest. Hij kan zeer goed manipuleren, dit gaat verder dan zwak geestige katten. Vaak zal hij omringt zijn door andere, en ze bijsturen tot zijn gedachten. De meeste mogen hem hierdoor niet, al is het moeilijk om die gedachte aanhouden als je met hem praat. Al deze aandacht, positief of negatief zorgt ervoor dat hij zichzelf belangrijk vind. En niet zomaar goed, de béste, een gift uit Starclan zelf. Een trotse, charmante kater hebben we nu. Maar hij heeft nog iets. Een ‘nee’ accepteert hij niet, dat vind hij geen rede om te stoppen maar een tegenvaller die je moet platwalsen. En samen met zijn ‘vrienden’ zal hij dit ook doen. Ook gaat hij door tot het lukt, hoeveel last er ook voor moet komen. Hierbij zou hij ook offers brengen. Hij zou voor een goed doel zelfs zijn ziel geven, nee, de zielen van zijn familie en vrienden.

Als Deterkit is er al een begin van zijn volwassen persoonlijkheid. Zelfs als kitten is hij charmant, grappig en gelieft. Maar als een andere kitten hem niet aanstaat zou hij hem proberen te scheiden van de rest en zo te kwellen. Met al die vriendjes om hem heen lijkt hij heel sociaal en vriendelijk. Hij is de engel die niemand, of weinig verdenken. En als de eenzame kitten hem verraad zullen ze denken dat die jaloers is. Deterkit is een kitten, en later kater die liever als vriend hebt dan als vijand. Al word je dan gebruikt, je zou het nauwelijks merken.

Likes: De baas zijn, aandacht, de beste zijn, andere kleineren
Dislike: Regels, andere die de leiding hebben, genegeerd worden, alleen zijn

Voorbeeldpost
Spoiler:

About me
Naam: Jamie
Motivatie: Mij lijkt Determind geweldig om te spelen en mee te posten. Ik heb al een idee voor hoe zijn leven zal gaan lopen. En ondanks dat hij niet op zijn ouders lijkt is dit wel leuk in mijn ogen, zo'n kitten die er niet helemaal bij hoort. Ook heb ik het de relatie van Dying en Cinder wat gestalkt en ik zou het leuk vinden om een kitten te spelen (alleen dat al) en al helemaal van een leuk en actief koppeltje

Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 B71m6d

Laatst aangepast door Lone-one op do 27 maa 2014 - 21:08; in totaal 2 keer bewerkt
Fawnstep
Member
Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:38

Name; Mousekit
Future names; Mousepaw - Mouseleap - Mousestar(?)
Former names; -
Gender; Female
Age; Unborn
Meaning; Mouse: muis - leap: sprong

Mom; Cinderfell
Dad; Dyingblack
Siblings; Dovekit - Silverkit - ? - ?
Other; ?

Partner; -
Crush; -
Kittens; -

Rank; Kitten
Future ranks; Apprentice - Warrior - Elder
Leader; Everstar
Deputy; Lionroar
Med. Cat; Brindlepool
Med. Cat Apprentice; Sparrowpaw

Outside; Mousekit zal als een van de laatste geboren worden. Ze is erg klein, fragiel en magertjes. Ze zal de zwakste uit het nestje zijn en haar ouders twijfelen of ze het wel gaat redden. Mousekit zal dus ook vernoemd worden naar deze bouw na haar geboorte. Haar vacht heeft een zwarte kleur en later blijken haar oogjes helderblauw te zijn. Mousekit heeft de bouw van een echte WindClan kat, zeker in haar kittenperiode en in haar apprentice tijd zal ze erg klein blijven, dit trekt later wel weer wat bij, maar ze zal nooit enorm groot worden. De eerste paar dagen van haar leven drinkt Mousekit ook niet, wat ervoor zorgt dat ze een paar belangrijke voedingsstoffen mist en in alles wat later zal zijn dan de rest.

Inside; Mousekit zal erg nieuwsgierig zijn naar de wereld daarbuiten, al weet ze niet hoe hard deze kan zijn. Ze is erg naïef en geloofd de verhaaltjes van de elders nooit zo, hoe kunnen er nu slechte katten bestaan? Ze zal erg sneaky zijn en proberen weg te glippen uit het kamp om alles zelf te ontdekken. Mousekit zal halverwege haar kittentijd erg ziek worden en op sterven liggen, maar het komt dan net op het randje weer goed met haar. Ze is hierna stiller en trekt zich meer terug omdat ze zich realiseert dat de wereld niet zo mooi en perfect is als ze eerst dacht. Mousekit zal moeilijk vrienden maken hierna en is erg volgzaam, al heeft ze nog wel altijd haar eigen ideeën, ze durft ze niet te uiten. Alleen bij de katten die ze echt vertrouwd zal ze écht zichzelf zijn, maar hiervoor moet je eerst een lange periode afleggen om haar vertrouwen te winnen. Ze zal ook wat onzeker zijn over haar familie, vooral over haar moeder. Mousekit zal een beetje in haar eigen wereldje leven en dat heeft niet altijd even goede gevolgen..

Name; Daan
Most known accounts; Fawnstep, Frostlake, Sparrowpaw
Time on WC; 2 years and some weeks
Time in rpg; More then 3 years
Motivation; Ik was al van plan om een katje zoals Mousekit aan te maken, en dit lijkt me dus ook wel een goede gelegenheid om dat te doen. Dyingblack en Cinderfell zijn best wel leuke karakters en er zijn de laatste tijd niet veel nestjes om dat idee waar te maken, gezien ik altijd liever kittens uit nesten speel dan gewoon los. Mousekit zal een moeilijk geval zijn en daarom ook voor nog wat meer spanning zorgen.
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:39

never mind-

Laatst aangepast door Ratbite op vr 28 maa 2014 - 18:24; in totaal 1 keer bewerkt
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:45

»General«
Name: Inkkit
Future Names: Inkpaw - Inkberry
Meaning Name: Ink - De inktzwarte strepen op zijn vacht | Berry - Zijn voorliefde voor besjes
Parents: Cinderfell & Dyingblack
Siblings: Silverkit & Dovekit
Kits: No
Crush: No
Mate: No

»Inside&Outside«
Outside: Inkkit is een stevig gebouwd katertje en lijkt qua bouw heel veel op zijn vader. Als kitten heeft hij een bruinige vacht met inktzwarte strepen in combinatie met witte vlekken. Later zal zijn vacht meer grijzig worden. Hij heeft de blauwe ogen van zijn vader. Inkkit heeft een normale schofthoogte, maar zijn pootjes zijn wat aan de dikkere kant. Hij heeft het niet zo met rennen en in gevechten moet hij het meer van close range dan short range aanvallen hebben. Hij is redelijk sterk, maar kan vaak wat onhandig overkomen omdat hij zijn eigen kracht niet kent.
Inside: Inkkit heeft een vrij neutraal karakter. Hij heeft een zwak voor zijn familie en zou alles voor ze doen, maar tegen vreemde zal hij neutraal reageren. Hij heeft de neiging om dingen snel op te pikken en andere na te gaan doen, wat hem vaak in de problemen brengt als 'ie met verkeerde katten omgaat. Inkkit is en zal altijd onhandig blijven en is daarom heel erg gedreven om beter en beter te worden, dit doet 'ie vooral door zelf te gaan trainen en extra zijn best te doen bij zijn mentor en later voor zijn clan.

»Clan«
Bloodline: 100% Windclan
Clan: Windclan
Former Clan: Why should I leave Windclan?
Future Clan: Bloodclan?, No Clan?, Kittypet?, Starclan?, Dark Forest?

Leader: Everstar
Deputy: Lionroar
Medicine Cat: Brindlepool
Medicine Cat Apprentice: Sparrowpaw

Rank: Kitten
Former Ranks: x
Future Ranks: Apprentice, Warrior, Medicine Cat Apprentice?, Medicine Cat?, Deputy?, Leader?, Elder.

»Myself«
Name: Quinty
Experience: 5 or 6 years
Motivation: Ik heb onbewust dit koppeltje nogal gestalkt en het lijkt me leuk om es een Windclan kitten te hebben, aangezien ik die niet meer heb =w=

Laatst aangepast door Icyrose op wo 26 maa 2014 - 15:14; in totaal 3 keer bewerkt
Dovepath
Member
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:45

Ik zie al heel vele leuke aanmeldingen ^^
Dat gaat echt verschrikkelijk moeilijk worden om te kunnen kiezen x'D
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:47

9 aanmeldingen 3 kittens... O help waarom heb ik nou wéér het gevoel da ik nie gekozen word...
Mothkit
Member
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:48

>General<

Name: Hoarsekit » Hoarsepaw » Hoarseflare
Clan: WindClan

>Inside<

Key words: Shy, lonely, poor, listening.
Shy;
Hoarsekit is erg schuw in het bijzijn van andere katten. Ook vreemde katten zullen hem niet vaak zien. Hij durft ook zijn stem niet vaak te gebruiken omdat die hees en rauw is. Waarnaar hij vernoemt is. De gevlekte kit voelt zich nergens veilig en durft amper iets. Katten beschouwen hem al slappeling, waardoor hij nog inzichzelf getrokkener word.

Lonely;
Doordat hij zich amper laat zien voelt Hoarsekit zich erg eenzaam. Het lijkt of hij de enige op de wereld is en als hij contact maakt, is het niet al te dapper. Dan is hij verlegen en zegt hij amper een woord. De eenzaamheid lokt angstaanvallen uit. Die komen zelden, maar als ze er zijn schaamt hij zich vreselijk.

Poor;
Eenzaamheid en schuwheid vallen samen in zieligheid. Hoarsekit is slechts een miserabel hoopje vacht, dat niet vaak contact maakt met de buitenwereld. Hij word gepest eens hij buiten de grens van de Nusery komt. Vaak zal hij in tranen uitbarsten en hij neemt niet snel iemand in vertrouwen.

Listening;
Het enige lichtpuntje in zijn leven is dat hij goed kan luisteren. Dat doet hij ook vaak. Zo pakt hij veel dingen om rondom hem zonder er veel voor te moeten zeggen. Hij zal veel leren van de verhalen. Later zal hij zelf een geweldige verhalen verteller worden.

>Outside<

Hoarsekit is schattig gevlekt, waardoor hij wel uit de toon valt. Hij heeft vaal blauwe oogjes die ondanks zijn verschrikkelijke leven altijd twinkelen. Hij is puur een mengeling van hemzelf, zijn moeder en zijn vader. Net zoals zijn neusje zijn zijn pootkussentjes roze. Hij heeft een kort staartje, dat pas later meer gaat groeien. Verder is hij lang en slungelig en maakt hij vaak struikel pasjes.

Laatst aangepast door Mothkit op ma 24 maa 2014 - 21:22; in totaal 3 keer bewerkt
Dovepath
Member
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:49

Avalanche Demon schreef:
9 aanmeldingen 3 kittens... O help waarom heb ik nou wéér het gevoel da ik nie gekozen word...
Niet negatief worden :3 Als het een leuke aanmelding is word je misschien wél gekozen ^^(maar ik ga niets beloven..)
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 7:26

Is er eigenlijk een deadline? Of niet?
Whitelion
Dark forest
Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 7:41

Zaterdag moeten alle aanmeldingen af zijn en zullen we gaan overleggen :3
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 7:43

Okay :3
Animalfly
Member
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Animalfly
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 9:27

Dit is Animalkit.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kittens! Dark grey & Cinder   Kittens! Dark grey & Cinder - Pagina 3 Icon_minitime

Kittens! Dark grey & Cinder
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: