|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 20:52 | |
| - Dovekit, schreef:
- Strawberry schreef:
- Hoppla~ Alle RC namen veranderd die veranderd moesten worden. Dus mensen, als je je account niet meer in kan, kijk eventjes na of je naam geen (ander) bijzonder tekentje heeft gehad!
Hé babs, al sje tijd te vele hebt, zou je dan Dovekit's naam met een hoofdletter willen zetten? x'D Ben dat een klein beetje vergeten toen ik me aanmeldde x'D Maar als je het niet wil doen is dat ook goed, het is eigenlijk maar een detail :3 Veranderd^-^ Marieke@ Hoe vaak we ook onze meningen geven erover geef en zeggen dat je het gewoon moet proberen, je blijft het opnieuw vragen. Wat moeten we nog tegen je zeggen?^-^" |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 20:52 | |
| - Tallkit schreef:
- Indi schreef:
- *Gluurt even om het hoekje*
Hmrr where is she...
Dat moment dat je de hele dag druk bent geweest en je nu pas begint met studeren voor overmorgen en je extreem rustig bent... dan is plant nog goed voor 1 iets ;p Here I am!!! -kidding xD-
Soof, I knew it!!!
Oke, I'm off guys ^^ Yeah but I mean someone else ;p Thus ksssst jij xd God en ik die dacht dat het gemakkelijk ging zijn om die herhalingstoets over plantenziekten te maken ;s schijnt dat er niet eens in staat wat residuen betekenen en ik weet wel wat het is alleen kan ik het niet uitleggen ;s |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 20:54 | |
| - Strawberry schreef:
- Marieke@ Hoe vaak we ook onze meningen geven erover geef en zeggen dat je het gewoon moet proberen, je blijft het opnieuw vragen. Wat moeten we nog tegen je zeggen?^-^"
Je ne sais pas... Ik heb gewoon niet genoeg vertrouwen in mezelf... |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 20:55 | |
| Marieeeeke, gewoon proberen, ik ga het ook weer proberen xP
|
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| |
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 20:57 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Marieeeeke, gewoon proberen, ik ga het ook weer proberen xP
Ja, maar jij bent mij niet en ik ben een autistische freak die om de kleinste rare digitale dingetjes huilt (sorry voor het baiten, als dit baiten is iig... Het moet er gewoon uit en ik mag van mezelf het LJH niet meer onderspammen met nutteloze dingen die toch genegeerd worden) |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 20:58 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 20:59 | |
| @Marieke I'm not actually sure about that hm |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:03 | |
| Nightspark's partner tekst weer een update gegeven x'd Zoveel inspiratie, zo weinig motivatie :') Ik moet posten, ik moet leren, en ik heb nergens zin in x'D |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:12 | |
| - Nightspark schreef:
- Nightspark's partner tekst weer een update gegeven x'd
Zoveel inspiratie, zo weinig motivatie :') Ik moet posten, ik moet leren, en ik heb nergens zin in x'D +1 Morgen examen wiskunde... Wish me luck Dx |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:20 | |
| - Roseheart schreef:
- Nightspark schreef:
- Nightspark's partner tekst weer een update gegeven x'd
Zoveel inspiratie, zo weinig motivatie :') Ik moet posten, ik moet leren, en ik heb nergens zin in x'D +1 Morgen examen wiskunde... Wish me luck Dx succes^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:21 | |
| Gl Lisseh (:
Ik heb morgen mn Nederlands Mondeling ;w; I'm scared as Mousedung x'D |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:27 | |
| Goed, 4 hoofdstukken Geschiedenis samengevat, nu doet mn hand pijn xD Tja, ik wou het niet in het weekend doen, bij nader inzien... :'D |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:28 | |
| - Nightspark schreef:
- Gl Lisseh (:
Ik heb morgen mn Nederlands Mondeling ;w; I'm scared as Mousedung x'D I hate that, en ik die toneel moet gaan doen :'] -- Wij hebben pas Woensdag ons eerste examen (Wis) en op 1 april (Ned) Ik hoop dat het een grap is xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:30 | |
| Oh ja, voor de nieuwsgierige. Deze manip heb ik vanmiddag nog gemaakt; - Sweet:
^^' |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:31 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 21:50 | |
| Hmpf. Ik wil echt graag posten, maar zo'n beetje ieder topic dat wordt geopend is specifiek op een persoon gericht. En de topics waar ik dan wel in zit, stoppen mensen gewoon met posten :/ Maar die mensen reageren dan wel met andere accounts in andere topics. En als mensen hier vragen wie er met ze wil posten, en ik reageer (soms ook via pb) dan krijg ik gewoon geen antwoord terug. |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 22:38 | |
| God im so happy with the results <3 uitleg; Ik moet voor school een doos maken met dingen die bij mij horen. Dus ik had een geniaal idee. ik kocht 2 Schleich kattenbeeldjes en die heb ik naar Jaytail en Lítill veranderd. And im so damn proud of it. Morgen upload ik foto's <3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 22:48 | |
| Dat moment dat je op facebook je oude klasgenoten van de basisschool gaat opzoeken .w. Geen goed plan x'D What happend to you guys? D:
Anyhow, ik ga pitten. Of well, een poging tot doen x'D Ciao~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 23:37 | |
| Derp, morgen Engels, Duits en Nederlands mondeling. Ik ga dood.. Babs, Maaike, take good care of Warrior Cats! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|