|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Turning… Turning?! di 11 maa 2014 - 23:24 | |
| Hij grinnikte, en zette haar voorzichtig weer rechtop, 'Oke, oke, jij bent de sterkste.' Ze klonk geïrriteerd, maar Tall maakte zich er geen zorgen om, ze hadden een connectie, die was niet zomaar van de ene op de andere zin weg. "Mooi, dan hebben we da.." Hij stopte en keek verbaasd naar het poesje die wegstuifte, de zinnen die ze had gezegd galmden nog na in zijn oren. 'Ik ben wel veel sneller!', Hij keek weer op, en hoorde haar uitlokking, 'Pak me dan, als je kan!' Meteen sprong hij op, en rende lachend achter haar aan, "Oooh! Careful what you wish for! Ik pak je Cherry!" Hij rende zo snel als hij kon, aangezien hij nooit zou toegeven dat ze sneller was, maar hij moest het de ander nageven, snel was ze inderdaad, heel snel.
- #Awesome:
|
| | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| | | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Turning… Turning?! wo 12 maa 2014 - 22:12 | |
| Hij begon terrein te winnen en een overwinningskreet was al af te lezen in zijn ogen. Eerst moest hij haar echter nog in zien te halen, wat niet erg makkelijk ging worden, aangezien het poesje echt hard kon rennen, en nu ook weer, opnieuw versnelde! Een klein beetje gefrustreerd, maar nog steeds vrolijk zette Tallkit zijn pootjes nóg harder aan het werk, en hij was al klaar om een antwoord te geven op de uitlokkende zin van Cherry, 'Ik ga lekker... Au!' Hij remde af, kwam slippend tot stilstand naast het poesje, en keek bezorgd naar haar. Auw was nooit goed, altijd slecht. Altijd. Meteen begon Tall een klein beetje te panieken, en liep hij even een rondje om het poesje heen om zichzelf weer te kalmeren, daarna wierp hij een blik op de poot van het poesje. Dat spul kende hij! Bloed, bloed zat op de poot van Cherrykit, maar het leek niet veel. Opgelucht haalde Tallkit adem, en likte het poesje even lief over haar hoofdje, 'Auw...' Klonk het nog een keer, en als reactie kreeg ze een kopje. "Het ziet er tot nu toe denk ik niet vreselijk uit, kom op, ik draag je naar de Medicine den," Hij keek haar stoer aan, maar wist nog niet helemaal hoe hij dat precies wilde doen. Langzaam wrong hij zijn brede schoudertjes onder het tengere lijfje van zijn speelkameraatje, en hees haar omhoog, zodat ze over hem heen lag. "Zo goed?" Vroeg hij, met een bezorgde ondertoon in zijn stem, terwijl hij voorzichtig, stapje voor stapje, zijn weg naar de den toe zocht. Hopelijk was het inderdaad niet erg.
- #Awesome:
|
| | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| |
| | | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| |
| | | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Turning… Turning?! za 22 maa 2014 - 15:09 | |
| Hij boog door zijn knietjes zodat het poesje makkelijker af kon stappen, en luisterde met een schuin hoofdje naar haar verhaal. 'Toen ik en mijn broertjes hier kwamen heeft ze ons beter gemaakt. Ze was heel lief voor ons, geloof ik.' Hij knikte, en een glimlach verscheen op zijn gezicht. "Toen was je zeker nóg kleiner dan nu," Klierde hij haar, op een lieve manier. Hij schrok echter op van een stem, en sprong achter Cherry, waarna hij met zijn borst trots vooruit, en met een beschaamde blik in zijn ogen, snel weer achter haar vandaan stapte. Het was Littlestream maar, 'Ik ben net gevallen...', Snel schoof hij naar voren en ging dicht naast het poesje staan, 'En mijn pootje doet pijn..' Ze stak het pootje naar voren, en Tall kon zien dat ze het best eng vond. Hij wist niet zeker of hij de grijze poes tegenover hem moest vertrouwen, zo snel van vertrouwen was hij namelijk niet. "Wat gaat u er precies aan doen?" Vroeg hij, deels nieuwsgierig, deels beschermend, hij zou het poesje naast hem niet aan haar lot overlaten.
- #Awesome:
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| Onderwerp: Re: Turning… Turning?! za 22 maa 2014 - 15:54 | |
| De poes keek hem even aan, maar hij wendde zijn indringende ogen niet af, vertrouwen moest verdiend worden. Uiteindelijk gebood de poes hen om te volgen, en dus deed hij dat, rustig, op zijn hoede en zo nu en dan kijkend of het goed ging met Cherry. "Zorgen dat het niet gaat ontsteken en het bloeden stoppen." Hij knikte, maar vertrouwde de spullen die ze pakte niet helemaal, een beetje beschermend richtte hij zich op, en snoof wantrouwend aan het gekke blad voor hem. Zijn gezicht vertrok, en meteen priemde zijn oogjes in die van de medicine cat, "Wat is dat?" Stellig ging het katertje zitten, en wachtte op antwoord, niet happy met hoe dit allemaal liep. De volgende mededeling deed hem echter opspringen met zijn haren rechtovereind, en er verschenen vlammetjes in zijn ogen. "Het kan wel zijn dat je poot er zal afvallen binnen de twee dagen, maar geen zorgen, dan naai ik hem er wel weer aan." Een diepe grom weerklonk, en zonder zijn blik van haar af te houden ging hij recht voor Cherry staan. "We zoeken wel iemand anders," Gromde hij, eerder een beetje bang, en ontzet dan echt boos, "Kom Cherry,"
- #Awesome:
|
| | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| | | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| Onderwerp: Re: Turning… Turning?! za 22 maa 2014 - 19:09 | |
| Het poesje achter zijn rug knikte, en het katertje maakte al aanstalten om te vertrekken. Dit alles hoefden ze niet te pikken, en al helemaal niet van die poes voor hen. "Ik maakte maar een grapje, de kans dat je poot er zal afvallen is nog kleiner dan de kans dat Smokebreath ooit vriendelijk word." Hij fronste en keek toch nog even om naar de poes, zijn nieuwsgierigheid gewekt. "Maar mijn zusje vindt hem juist heel aardig," Hij ging zitten, en wilde wel graag weten waarom de poes het eigenlijk zei, dat haar voormalige mentor zo slecht was, hij had hem zelf nog nooit ontmoet. "Moet ik jullie nu nog helpen?" Vragend keek hij naar Cherrykit, die nog steeds achter hem stond, "Kies jij maar, anders gaan we gewoon naar Smokebreath,"
- #Awesome:
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| Onderwerp: Re: Turning… Turning?! za 22 maa 2014 - 19:45 | |
| Net toen de twee weg wilden lopen bood Littlestream haar excuses aan. "Ik maakte maar een grapje, de kans dat je poot er zal afvallen is nog kleiner dan de kans dat Smokebreath ooit vriendelijk word." Zei ze. Cherry haalde haar schoudertjes op en draaide zich weer om. Littlestream was wel lief, ze had het nog gezegd. En gelukkig hield ze haar pootje ook nog gewoon. "Maar mijn zusje vindt hem juist heel aardig," Zei Tall, die naast haar zat, duidend op die Smokebreath. Wie was dat nou? Talls zusje vond hem aardig, en Littlestream gemeen.. Wat een rare kat. "Moet ik jullie nu nog helpen?" Vroeg Littlestream. Tall keek haar vragend aan. "Kies jij maar, anders gaan we gewoon naar Smokebreath," Zei hij. Weer die rare Smokebreath, wie was dat toch? Ze wilde net haar mond open trekken toen Littlestream haar onderbrak. "En wie ben jij om mij zomaar tegen te spreken?" Zei ze. Cherry schrok een beetje, maar bleef stil. "Ik maakte maar een grapje, en als jij daar nog niet eens mee om kan hoe ga je dan in starclan's naam later tegen de commentaar van je mentor kunnen?" Mauwde Littlestream. Met een klein kuchje probeerde Cherry de aandacht te krijgen. 'Ik weet niet eens wie die Smokebreath is...' Miauwde ze zachtjes. 'Littlestream? Wil je alsjeblieft zorgen dat m'n poot er niet afvalt?', Voegde ze er met een licht smekende ondertoon aan toe. Ook al had de kitten het idee dat ze nu twee dingen door elkaar haalde, ze hoopte dat Littlestream haar wel begreep.
{Cherry snapt er niks meer van xD}
- ::
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Turning… Turning?! zo 23 maa 2014 - 13:13 | |
| Hij keek nukkig naar de poes voor hem, maar zijn blik veranderde al snel in pure ontzetting toen ze hem wilde vermanen. "En wie ben jij om mij zomaar tegen te spreken?" Hij richtte zich op, en keek met zijn vlammende oogjes naar de oh-zo-lieve Littlestream. "Ik ben Tallkit, de zoon van Shrewstar en Wolftail, jij weet dat als geen ander dus wat vraag je nou?" Geërgerd bleef hij zitten, en weigerde toe te geven aan de poes. "Ik maakte maar een grapje, en als jij daar nog niet eens mee om kan hoe ga je dan in starclan's naam later tegen de commentaar van je mentor kunnen?" Hij snoof hard, en wierp een korte blik op Cherry die achter hem zat. "Slecht gevoel voor humor," Mompelde hij geïrriteerd, terwijl hij besloot om het kuchje van Cherry niet te negeren. 'Ik weet niet eens wie die Smokebreath is...' Hij snoof weer even kort, maar keek toen met lievere ogen naar het poesje, net voor hij antwoord wilde geven nam ze het compleet verkeerde besluit. 'Littlestream? Wil je alsjeblieft zorgen dat m'n poot er niet afvalt?' Nu rolde het katertje wel met zijn ogen, en wierp hij een veelbetekenende, boze blik naar de grijze poes. "Je poot gaat er niet afvallen, en ik weet niet of het een goede keuze zou zijn om haar je te laten helpen," Met een schuin oog bleef hij op de poes lette terwijl hij weer naast het kleinere poesje ging staan, "Maar zoals ik al zei, het is jouw keuze,"
- En Tall is het zat xD
- #Awesome:
|
| |
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Turning… Turning?! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |