|
|
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:08 | |
| - Dustkit schreef:
- The Mentalist & Criminal Minds over here~! C:
En Revenge xD Omggg *jumps happy* Ik dacht dat weinig het keken, in mijn klas durft niemand xDD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:09 | |
| Yaaaay!!! Chriss, You are officially accepted to be my Soulmate, Linn, you are too!! Those series are just awesomeness!
Mijn klas gaat ipv Mentalist Wie is de mol kijken… Tsssk, amateurs xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:09 | |
| @Babs ik ga mezelf echt verbeteren (:
@Chriss *boxxx* maar het is niet goed geweest voor mijn schoolprestaties xD |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:10 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
- I saw NCIS :DD
*Love NCIS-watcherss* Andd Criminal mindss ? CSI ? :DD
-
Gabs~ Boxx ik maak ook nooit huiswerk :DD Yes!! Another NCIS Watcher!! -ik ben nu bezig om met m'n zus alles vanaf seizoen 1 te kijken + kopen- (duur grapje) We zijn bij seizoen 7, sooo spannend!
Geen CSI, soms Criminal Minds though! What about The Mentalist, Flikken, HimyM and all that shit? Yess yess :DD The following , Celblok H ? MimyM is zooo amazing :DD Enn soms big bang theorie :DD *Found a soulmate i thinkk* The following, yes (niet zoveel though) Celleblok H.. Uhm, not yet xD I love HimyM<'3 Gotta love Barney!! Big Bang, Is gras groen? Yes!!! *soulmate indeed!*
Oke… De allerbelangrijkste vraag (na of je NCIS kijkt) Kijk… Je… Top Gear????!!!! (Richard Hammond fan, RIGHT HERE!!) T- Top gear..? OFCOURSEE~ Mijn favoriete autoprogamma love that shitt ~ :DDD OMG TOP GEAR! ZOVEEL GOEDE MEMORIES & SO GOED PROGRAMMA~ :3 Ik denk dat ik Lakie nooit echt volwassen ga laten, hij zal altijd wel zo... Achterdochtig blijven en een beetje een trage van begrip, zelfs na zijn ongeval :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:12 | |
| - Lakepaw schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
-
Gabs~ Boxx ik maak ook nooit huiswerk :DD Yes!! Another NCIS Watcher!! -ik ben nu bezig om met m'n zus alles vanaf seizoen 1 te kijken + kopen- (duur grapje) We zijn bij seizoen 7, sooo spannend!
Geen CSI, soms Criminal Minds though! What about The Mentalist, Flikken, HimyM and all that shit? Yess yess :DD The following , Celblok H ? MimyM is zooo amazing :DD Enn soms big bang theorie :DD *Found a soulmate i thinkk* The following, yes (niet zoveel though) Celleblok H.. Uhm, not yet xD I love HimyM<'3 Gotta love Barney!! Big Bang, Is gras groen? Yes!!! *soulmate indeed!*
Oke… De allerbelangrijkste vraag (na of je NCIS kijkt) Kijk… Je… Top Gear????!!!! (Richard Hammond fan, RIGHT HERE!!) T- Top gear..? OFCOURSEE~ Mijn favoriete autoprogamma love that shitt ~ :DDD OMG TOP GEAR! ZOVEEL GOEDE MEMORIES & SO GOED PROGRAMMA~ :3
Ik denk dat ik Lakie nooit echt volwassen ga laten, hij zal altijd wel zo... Achterdochtig blijven en een beetje een trage van begrip, zelfs na zijn ongeval :'3 Ik wist wel dat je awesome was!!! -oke.. Gevaarlijke vraag- Welke bands? Ik kwam er net achter dat Tall de enige Shadowclanner online is.. *hugs him* I'm here for ya buddy! |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:13 | |
| Chriss & Emma: They are so awesome :'D Ik kan niet wachten tot donderdag omg :C Moet die aflevering zien aaaah! - Niemand kent Revenge zeker hier? :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:16 | |
| - Dustkit schreef:
- Chriss & Emma: They are so awesome :'D Ik kan niet wachten tot donderdag omg :C Moet die aflevering zien aaaah!
- Niemand kent Revenge zeker hier? :'D Ik ken revende niet.. Maar ik zal het een keer kijken ;D Gotta love Jane, ik was echt zo in de war toen 'ie gepakt werd! Ik was echt zo van "NOOOO! Whaddaya doing??!!" Moet een grappig gezicht geweest zijn xD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:17 | |
| Ik ga,maar ik kom op mob c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:18 | |
| - To long xD:
- Tallkit schreef:
- Lakepaw schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
-
Oke… De allerbelangrijkste vraag (na of je NCIS kijkt) Kijk… Je… Top Gear????!!!! (Richard Hammond fan, RIGHT HERE!!) T- Top gear..? OFCOURSEE~ Mijn favoriete autoprogamma love that shitt ~ :DDD OMG TOP GEAR! ZOVEEL GOEDE MEMORIES & SO GOED PROGRAMMA~ :3
Ik denk dat ik Lakie nooit echt volwassen ga laten, hij zal altijd wel zo... Achterdochtig blijven en een beetje een trage van begrip, zelfs na zijn ongeval :'3 Ik wist wel dat je awesome was!!! -oke.. Gevaarlijke vraag- Welke bands?
Ik kwam er net achter dat Tall de enige Shadowclanner online is.. *hugs him* I'm here for ya buddy!
Bands? Ik ben niet aan bands, maar muziekstijls. xD Bastille & Oomph! & Avicii Nightcore style x3 Yeah, en nog wat bands, maar dat zijn de enige die bij me opkomen x3 |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:19 | |
| - Tallkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Chriss & Emma: They are so awesome :'D Ik kan niet wachten tot donderdag omg :C Moet die aflevering zien aaaah!
- Niemand kent Revenge zeker hier? :'D Ik ken revende niet.. Maar ik zal het een keer kijken ;D Gotta love Jane, ik was echt zo in de war toen 'ie gepakt werd! Ik was echt zo van "NOOOO! Whaddaya doing??!!" Moet een grappig gezicht geweest zijn xD Yes you should :'D Naja het is echt een serie die je leuk vind of gewoon niet xD Maar je moet niet denken dat je alles in het begin meteen gaat snappen, het is soms echt verwarrend zeg maar. Gewoon doorkijken en er dan niet te veel over nadenken :'D En jaaa omg :c Ik kan echt niet wachten op die volgende aflevering <'3 Hoop dat het geen herhaling is dan want dan ga ik helemaal flippen xD |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:20 | |
| JULLIE . ZIJN . AMAZING . ♥ , |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:21 | |
| - Lakepaw schreef:
- To long xD:
- Tallkit schreef:
- Lakepaw schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
-
Ik denk dat ik Lakie nooit echt volwassen ga laten, hij zal altijd wel zo... Achterdochtig blijven en een beetje een trage van begrip, zelfs na zijn ongeval :'3 Ik wist wel dat je awesome was!!! -oke.. Gevaarlijke vraag- Welke bands?
Ik kwam er net achter dat Tall de enige Shadowclanner online is.. *hugs him* I'm here for ya buddy! Bands? Ik ben niet aan bands, maar muziekstijls. xD Bastille & Oomph! & Avicii Nightcore style x3 Yeah, en nog wat bands, maar dat zijn de enige die bij me opkomen x3 Long indeed xD Oke.. Hier komt 'ie, ik ben echt een enorm enorm enorm enorm groot Wham! Fan!!!! I love them!!! Ik ga zo ook, NCIS kijken dus xD Linn, zo enorm he! Als ze een herhaling uitzenden word ik echt gek! Ik denk trouwens wel dat ik series die onsnapbaar zijn beter snap dan snapbare series (als je snapt wat ik bedoel xD) Chriss, I know xD You are too Girl! |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:22 | |
| Emma: denk dat ik dat wel snap ja :') Ik heb iets tegen herhalingen, vooral als ik ze al veel te vaak gezien heb :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:24 | |
| @Chi: Daw, you are 2 <3
@Em: *kijkt op youtube* Ik ken hun muziek, niet echt mijn stijl, geef me maar iets emotioneel of iets met een beat of iets dat gewoon goed klinkt zoals Glee die zijn awesome -ontdetkte ik eergisteren- x3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:28 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:29 | |
| Linn, wij snappen elkaar gewoon ;D Chriss, Chi? Chriss? Wait what? Herhaling van gisteravond! Chi of Chriss?
Bo, Snap ik wel, de muziek is een beetje oud, ik heb 't van m'n vader xD Glee is awesome indeed,
Anyways peepz, ik ben klaar met posten, so I'm off, misschien tot vanavond nog! ^^ |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:30 | |
| Hier stond helemaal niets hoor *fluit onschuldig* x$
Laatst aangepast door Roseheart op ma 10 maa 2014 - 20:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:31 | |
| - Lakepaw schreef:
- To long xD:
- Tallkit schreef:
- Lakepaw schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
-
Ik kwam er net achter dat Tall de enige Shadowclanner online is.. *hugs him* I'm here for ya buddy! Bands? Ik ben niet aan bands, maar muziekstijls. xD Bastille & Oomph! & Avicii Nightcore style x3 Yeah, en nog wat bands, maar dat zijn de enige die bij me opkomen x3 Oeh, The mentalist is cool <3 Alleen moet m'n vader altijd iets zien als het op tv is 3: Mijn moeder kijkt er ook graag naar, dan kijken we soms samen :3 |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:33 | |
| Dit valt onder Sluikreclame Liese en dat is bij de regels verboden. Je mag alleen reclame maken op het daarvoor bestemde board. In het vervolg dus niet meer doen.
Met vriendelijke groet
Strawberry. |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:36 | |
| Owh x$ Sawry Babs.. *deleted* Trouwens, Tinder's setje is super leuk! :'3 <33
Ik zou misschien wel 'ns terug moeten gaan posten, maar kan niet -__- Damn... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |