|
|
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:42 | |
| Een nieuwe os gemaakt voor Daykit ^^ Ik maak er echt teveel x'D Wat vinden jullie? Ik heb eindelijk ontdekt hoe 'animeren'* werkt in photoshop ^^ *Ik wist geen beter woord Xd |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:43 | |
| - Islandkit schreef:
Een nieuwe os gemaakt voor Daykit ^^ Ik maak er echt teveel x'D Wat vinden jullie? Ik heb eindelijk ontdekt hoe 'animeren'* werkt in photoshop ^^ *Ik wist geen beter woord Xd OMG Bunny! Die is zo cool!! Btw topic is aangemaakt Gosh,Cinder heeft echt een beetje een make over nodig!
Laatst aangepast door Cinderfell op ma 10 maa 2014 - 19:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:44 | |
| - Cinderfell schreef:
- Islandkit schreef:
Een nieuwe os gemaakt voor Daykit ^^ Ik maak er echt teveel x'D Wat vinden jullie? Ik heb eindelijk ontdekt hoe 'animeren'* werkt in photoshop ^^ *Ik wist geen beter woord Xd OMG Bunny! Die is zo cool!! Btw topic is aangemaakt Gosh,Cinder heeft echt een beetje een make over nodig! Mag ik mag ik mag ik maken? :3 *stuur wel plaatje door aub Xd* |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:45 | |
| - Daykit\" schreef:
- Cinderfell schreef:
- Islandkit schreef:
Een nieuwe os gemaakt voor Daykit ^^ Ik maak er echt teveel x'D Wat vinden jullie? Ik heb eindelijk ontdekt hoe 'animeren'* werkt in photoshop ^^ *Ik wist geen beter woord Xd OMG Bunny! Die is zo cool!! Btw topic is aangemaakt Gosh,Cinder heeft echt een beetje een make over nodig! Mag ik mag ik mag ik maken? :3 *stuur wel plaatje door aub Xd* Ja hoor(ik ga effe op plaatjes jacht c:) |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:47 | |
| Ok, wil je naar Dying sturen? dan ga ik van account veranderen en posten :3 |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:51 | |
| - Islandkit schreef:
Een nieuwe os gemaakt voor Daykit ^^ Ik maak er echt teveel x'D Wat vinden jullie? Ik heb eindelijk ontdekt hoe 'animeren'* werkt in photoshop ^^ *Ik wist geen beter woord Xd Kan je er ok een voor mij maken? Ik vind ze echt mooi. |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Leuk Bunny ^^
---
Starling kan maar beter oppassen of ze heeft een boze Dogdance op der nek. >C xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| @Babs well tis echt de eerste keer in een jaar dat ik hw maak xD maar dit is een kleine stap in mijn verbetering van mijn schoolleven |
|
| |
6 Actief
| |
| Hihi, ik word duizelig als ik snel langs deze pagina scroll |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:52 | |
| - Springleaf schreef:
- Islandkit schreef:
Een nieuwe os gemaakt voor Daykit ^^ Ik maak er echt teveel x'D Wat vinden jullie? Ik heb eindelijk ontdekt hoe 'animeren'* werkt in photoshop ^^ *Ik wist geen beter woord Xd Kan je er ok een voor mij maken? Ik vind ze echt mooi. Dat duurt wel nogal een tijdje ^^ Als je ene plaatje wil doorsturen wil ik wel proberen? |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:53 | |
| Bunny,plaatjes zijn door gestuurd <3 |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:54 | |
| Klaar met mijn collage :3 Nu nog een mindmap afwerken en daarna een keer door fysica bladeren en ik ben klaar voor vandaag ^^ Maar dat zal ik na 9.30 wel nog doen... Dat betekend dat ik nu vrij ben ;3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:54 | |
| Gabs, You go Girl! *kijkt naar stapel huiswerk* :')
Zoveel topics, en toch kan ik nergens posten met Tall… :'D Oh well, dan ga ik zo maar eens NCIS kijken <'3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:56 | |
| I saw NCIS :DD *Love NCIS-watcherss* Andd Criminal mindss ? CSI ? :DD
-
Gabs~ Boxx ik maak ook nooit huiswerk :DD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 19:59 | |
| - Vanillapaw schreef:
- I saw NCIS :DD
*Love NCIS-watcherss* Andd Criminal mindss ? CSI ? :DD
-
Gabs~ Boxx ik maak ook nooit huiswerk :DD Yes!! Another NCIS Watcher!! -ik ben nu bezig om met m'n zus alles vanaf seizoen 1 te kijken + kopen- (duur grapje) We zijn bij seizoen 7, sooo spannend! Geen CSI, soms Criminal Minds though! What about The Mentalist, Flikken, HimyM and all that shit? |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:02 | |
| - Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
-
Gabs~ Boxx ik maak ook nooit huiswerk :DD Yes!! Another NCIS Watcher!! -ik ben nu bezig om met m'n zus alles vanaf seizoen 1 te kijken + kopen- (duur grapje) We zijn bij seizoen 7, sooo spannend!
Geen CSI, soms Criminal Minds though! What about The Mentalist, Flikken, HimyM and all that shit? Yess yess :DD The following , Celblok H ? MimyM is zooo amazing :DD Enn soms big bang theorie :DD *Found a soulmate i thinkk* |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:02 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Leuk Bunny ^^
---
Starling kan maar beter oppassen of ze heeft een boze Dogdance op der nek. >C xD If she hits him, mommy must save him, okay? :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:05 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
-
Gabs~ Boxx ik maak ook nooit huiswerk :DD Yes!! Another NCIS Watcher!! -ik ben nu bezig om met m'n zus alles vanaf seizoen 1 te kijken + kopen- (duur grapje) We zijn bij seizoen 7, sooo spannend!
Geen CSI, soms Criminal Minds though! What about The Mentalist, Flikken, HimyM and all that shit? Yess yess :DD The following , Celblok H ? MimyM is zooo amazing :DD Enn soms big bang theorie :DD *Found a soulmate i thinkk* The following, yes (niet zoveel though) Celleblok H.. Uhm, not yet xD I love HimyM<'3 Gotta love Barney!! Big Bang, Is gras groen? Yes!!! *soulmate indeed!* Oke… De allerbelangrijkste vraag (na of je NCIS kijkt) Kijk… Je… Top Gear????!!!! (Richard Hammond fan, RIGHT HERE!!) |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:06 | |
| - Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Vanillapaw schreef:
-
Geen CSI, soms Criminal Minds though! What about The Mentalist, Flikken, HimyM and all that shit? Yess yess :DD The following , Celblok H ? MimyM is zooo amazing :DD Enn soms big bang theorie :DD *Found a soulmate i thinkk* The following, yes (niet zoveel though) Celleblok H.. Uhm, not yet xD I love HimyM<'3 Gotta love Barney!! Big Bang, Is gras groen? Yes!!! *soulmate indeed!*
Oke… De allerbelangrijkste vraag (na of je NCIS kijkt) Kijk… Je… Top Gear????!!!! (Richard Hammond fan, RIGHT HERE!!) T- Top gear..? OFCOURSEE~ Mijn favoriete autoprogamma love that shitt ~ :DDD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 maa 2014 - 20:06 | |
| The Mentalist & Criminal Minds over here~! C: En Revenge xD |
|
| |