|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:24 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- OMG! Bunny! Die is gaaf!
Kom ik net achter dat zowel Dyingpaw áls Cinderpaw op de gathering zijn XD Over je voorsteltopic: Dyingpaw is een kater x'D Hehe nu niet meer XD jawel,ik pas het effe aan c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:26 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
Kom ik net achter dat zowel Dyingpaw áls Cinderpaw op de gathering zijn XD Over je voorsteltopic: Dyingpaw is een kater x'D Hehe nu niet meer XD jawel,ik pas het effe aan c: Anders is Cinder een kléin beetje lesbisch :3 Ik ga maar es posten~ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:27 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
Kom ik net achter dat zowel Dyingpaw áls Cinderpaw op de gathering zijn XD Over je voorsteltopic: Dyingpaw is een kater x'D Hehe nu niet meer XD jawel,ik pas het effe aan c: Anders is Cinder een kléin beetje lesbisch :3 Ik ga maar es posten~ Nee dat niet. Oe wat zou het grappig zijn als die twee elkaar tegen komen op de gathering c: |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:31 | |
| Omg ik moet nog katten regelen voor de levensceremonie van Dawn :') heb er nu nog maar 4 ofzo xD |
|
| |
Chi ღ 93 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:33 | |
| - Dawnflight schreef:
- Omg ik moet nog katten regelen voor de levensceremonie van Dawn :') heb er nu nog maar 4 ofzo xD
Ik heb alleen dooie zitten in andere clans, sorry xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:34 | |
| - Shadewolf schreef:
- Dawnflight schreef:
- Omg ik moet nog katten regelen voor de levensceremonie van Dawn :') heb er nu nog maar 4 ofzo xD
Ik heb alleen dooie zitten in andere clans, sorry xD Als je er écht nog zoekt, Flowertime is ook dood :'3 (ze is wel van Shadwclan, maar ze zou moederkracht ofzo kunnen geven Xd) @AA: Kijk es in de gathering >D |
|
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:35 | |
| - Dawnflight schreef:
K heb Leopardfur nog voor je. Oud RC dep. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:37 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Shadewolf schreef:
- Dawnflight schreef:
Ik heb alleen dooie zitten in andere clans, sorry xD Als je er écht nog zoekt, Flowertime is ook dood :'3 (ze is wel van Shadwclan, maar ze zou moederkracht ofzo kunnen geven Xd)
@AA: Kijk es in de gathering >D @Dawnflight,Rainpaw kan mee ^^ @Bunny,jup las het,ik zal reageren XD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:39 | |
| - Dawnflight schreef:
Ik heb alleen maar buiten de Clan xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:39 | |
| @Isa;; Ik wilde Foxfur ooit nog eens dood laten gaan en ze was mijn eerste accje, dus als je nog een RC StarClan iemand nodig hebt, kan je haar misschien gebruiken? (: |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:40 | |
| @ Isa, tja, ik heb Timefall wel, maar dat is wel TC xD |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:43 | |
| //Chi Haha toch bedankt xD
//Bunny Ik zal haar op het reserve lijstje zetten, maar er is een grote kans dat ik haar nodig heb ;p
//Waz Ow ja dat zou heel fijn zijn, Leopard staat nu ook in mijn lijst
//Amy Oke thanks, dan komt Rainpaw ook op mn reserve lijstje, zelfde als Flowertime ;3
//Soof Ik zal even kijken of ik hem nog nodig heb, maar ik zal hem alvast even op de reserve lijst zetten :3
//Snowcrystal Toch bedankt xD
//Squirrelkit (ik moet echt die namen leren :'D) Tja ik doe toch liever eerst Riverclan en als ik echt nog nodig heb pas andere clans, maar toch bedankt ;3
Zo kom ik er wel, er zijn meer Rc'ers dood dan ik dacht. Thanks guys :*
Laatst aangepast door Dawnflight op zo 9 maa 2014 - 16:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:45 | |
| Ik ben van plan haar toch dood te laten gaan,kan haar echt niet actief houden dus ja XD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:51 | |
| Isa, tis Gabs hier xD jeweetwel die ene van wie een account het leven van Dawn even zuur gaat maken door bijna dood te gaan xD |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:52 | |
| @ Isa, Cees over here xD En is goed ;D |
|
| |
THE FREAKIN' Bo-2- 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 16:53 | |
| New os voor Core <3
@Isa: Ik heb geen dode kat, kan je niet nog even wachten? Dan kan Core ook komen x3 |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 17:05 | |
| - Corekit schreef:
- New os voor Core <3
@Isa: Ik heb geen dode kat, kan je niet nog even wachten? Dan kan Core ook komen x3 SISTERRRR |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 17:06 | |
| Kadertje gemaakt voor Daykit, maar ik moet gaan :c |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 17:07 | |
| - Dyingpaw schreef:
Kadertje gemaakt voor Daykit, maar ik moet gaan :c Kun je nog terug komen? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 17:07 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
Kadertje gemaakt voor Daykit, maar ik moet gaan :c Kun je nog terug komen? ja straks :3 bye |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|