|
|
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:08 | |
| @Emma Ohh.. Okee faal >.<
@Assie Je mag nog geen alcohol ;p Word ik 16, mag ik niks meer >.< |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:09 | |
| Ik voel me echt jong hier met m'n 12 jaartjes c': |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:11 | |
| Bo;; Haha.... weinig
En thnx to sykes, blijkbaar toch nog iemand met verstand in de buurt... *Zwijgt stilletjes*
Jara; well hoor, alleen geen sterke drank, maar wie zegt dat ik geen mojito's drink ?? morgen ga ik zelf een nieuwe fles gaan halen xD en piña colada, en cosmopolitan xD
Willow, haha troost u, m'n broer heeft wel de manieren van een 3-jariige, dus dies een hoop jonger hoor xD *kuch* |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:12 | |
| @Assie;; Zeg maar gewoon Dieuw xD, en ja, klinkt herkenbaar xD Mijn broertje eet soms ook echt als een varken --" Maar hij is wel jonger dan ik... |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:14 | |
| @Assie Ohh, in Nederland is het 18+ geworden ;o
Jij woont in België toch..? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:16 | |
| - Owyn schreef:
- @Assie
Ohh, in Nederland is het 18+ geworden ;o
Jij woont in België toch..? Ja *stalkt Gen* Hier is het 16+ voor alcohol ;3 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:19 | |
| Dieuw, is goed, kwam doordat ik melding kreeg dat je bericht geplaatst was toen ik verzond ;x Jara;; klooie, ik verlang er iig niet achter als het hier ook zo zou worden. En jup. Ben belgje, jammer genoeg ;/ Iig, ik ben al blij met wat nou wel al toegestaan is xD helaas mag ik nog steeds niet met de pocketbike op straat rijden ;/
Bo;; watch it, ik zal je ook wel nog 'es stalken ;p *Hoopt stiekem dat ik je in juni weer kan gaan stalken >: D * |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:20 | |
| @Gen: Maybe. Ik moet nog eens kijken of ik vrij ben in de zomer, maar ik denk van wel c: |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:22 | |
| Bo;; Ik gokte vooral op m'n ouders hoor ^^ Nou ja, ze zullen me wel moeten laten gaan, of ik zal staan dreigen met m'n peacekeeper en desert eagle tegen hun hoofd >: D
Gosh dan maar wachten voor die intro :/ |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:23 | |
| Niemand een topicje met Day? ö |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:25 | |
| Hebben we het hier over drank? =w= Ik neig al een paar dagen naar een biertje, maar ja x'D Mam laat me niet drinken en de laatste keer dat ik kòn drinken had mn vriendje een migraine, dus nam ik het risico niet x'D
Miss had ik toch met Carnaval mee moeten doen XD |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:26 | |
| Nah,nu zit ik in tweestrijd. Ik heb 2 leuke plaatjes gevonden maar kan niet kiezen(en helaas lijken de katten erop niet echt op elkaar.) |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:28 | |
| Honeypaw;; tell me, hoe vaak ik snak achter een goeie likeur ofzo als we met praktijk moeten buiten werken... Ook al mag ik van mezelf niet drinken ;p
Bunny;; ik zou best wel willen, maar heb alleen maar SC en WC katten. En rogue en BC ofcourse xD |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:29 | |
| - Daykit\" schreef:
- Niemand een topicje met Day? ö
Je kunt op die van Snowyleaf reageren,of switchen naar Whitelion en op topic van Cinder en Whitelion reageren. |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:29 | |
| Zovele gebazel van alcohol, das niet echt iets om over mee te praten als 13,5 jarige Xd @Assie: I know the feeling Xd Dit is m'n eerste thunder accountje :3 @AA: Kheb al gereageerd bij Snowy >D (tenzij je nu alweer gereageerd hebt...) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:30 | |
| Let us vote again? C:
---
Mag ik eventjes dit moment gebruiken om jullie duidelijk te maken dat ik jullie allemaal epic vind? <3 |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:32 | |
| - Strawberry schreef:
- Let us vote again? C:
---
Mag ik eventjes dit moment gebruiken om jullie duidelijk te maken dat ik jullie allemaal epic vind? <3 Tuurlijk mag je dat >D Dan zeggen wij hetzelfde terug: "Je bent awesome Babs!" En dat meen ik echt :3 |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:33 | |
| We vinden jou ook epic, heuwr Babs<3 |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:33 | |
| - Daykit\" schreef:
- Strawberry schreef:
- Let us vote again? C:
---
Mag ik eventjes dit moment gebruiken om jullie duidelijk te maken dat ik jullie allemaal epic vind? <3 Tuurlijk mag je dat >D Dan zeggen wij hetzelfde terug: "Je bent awesome Babs!" En dat meen ik echt :3 +1,Babs je bent gewoon awesome! |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 20:37 | |
| +2 Babs. *probeert iets uit der duim te zuigen want weet geen inspirerende woorden ;s * Nou, je bent gewoon zo auwsom
Euh ik moet iets nuttigs vinden om me mee bezig te houden ;s |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|