Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Owyn
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 DPKsfdL
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:08

@Emma
Ohh.. Okee faal >.<

@Assie
Je mag nog geen alcohol ;p
Word ik 16, mag ik niks meer >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw'
Member
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:09

Ik voel me echt jong hier met m'n 12 jaartjes c':
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:11

Bo;; Haha.... weinig

En thnx to sykes, blijkbaar toch nog iemand met verstand in de buurt... *Zwijgt stilletjes*

Jara; well hoor, alleen geen sterke drank, maar wie zegt dat ik geen mojito's drink ?? morgen ga ik zelf een nieuwe fles gaan halen xD en piña colada, en cosmopolitan xD

Willow, haha troost u, m'n broer heeft wel de manieren van een 3-jariige, dus dies een hoop jonger hoor xD *kuch*
Willowpaw'
Member
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:12

@Assie;; Zeg maar gewoon Dieuw xD, en ja, klinkt herkenbaar xD Mijn broertje eet soms ook echt als een varken --" Maar hij is wel jonger dan ik...
Owyn
Member
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:14

@Assie
Ohh, in Nederland is het 18+ geworden ;o
Jij woont in België toch..?
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:16

Owyn schreef:
@Assie
Ohh, in Nederland is het 18+ geworden ;o
Jij woont in België toch..?
Ja *stalkt Gen* Hier is het 16+ voor alcohol ;3
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:19

Dieuw, is goed, kwam doordat ik melding kreeg dat je bericht geplaatst was toen ik verzond ;x
Jara;; klooie, ik verlang er iig niet achter als het hier ook zo zou worden. En jup. Ben belgje, jammer genoeg ;/
Iig, ik ben al blij met wat nou wel al toegestaan is xD helaas mag ik nog steeds niet met de pocketbike op straat rijden ;/

Bo;; watch it, ik zal je ook wel nog 'es stalken ;p
*Hoopt stiekem dat ik je in juni weer kan gaan stalken >: D *
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:20

@Gen: Maybe. Ik moet nog eens kijken of ik vrij ben in de zomer, maar ik denk van wel c:
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:22

Bo;; Ik gokte vooral op m'n ouders hoor ^^
Nou ja, ze zullen me wel moeten laten gaan, of ik zal staan dreigen met m'n peacekeeper en desert eagle tegen hun hoofd >: D

Gosh dan maar wachten voor die intro :/
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:23

Niemand een topicje met Day? ö
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:25

Hebben we het hier over drank? =w=
Ik neig al een paar dagen naar een biertje, maar ja x'D Mam laat me niet drinken en de laatste keer dat ik kòn drinken had mn vriendje een migraine, dus nam ik het risico niet x'D

Miss had ik toch met Carnaval mee moeten doen XD
Featherkit'
Member
4
Actief
Featherkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:26

Nah,nu zit ik in tweestrijd. Ik heb 2 leuke plaatjes gevonden maar kan niet kiezen(en helaas lijken de katten erop niet echt op elkaar.)
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:28

Honeypaw;; tell me, hoe vaak ik snak achter een goeie likeur ofzo als we met praktijk moeten buiten werken... Ook al mag ik van mezelf niet drinken ;p

Bunny;; ik zou best wel willen, maar heb alleen maar SC en WC katten. En rogue en BC ofcourse xD
Featherkit'
Member
4
Actief
Featherkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:29

Daykit\" schreef:
Niemand een topicje met Day? ö

Je kunt op die van Snowyleaf reageren,of switchen naar Whitelion en op topic van Cinder en Whitelion reageren.
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:29

Zovele gebazel van alcohol, das niet echt iets om over mee te praten als 13,5 jarige Xd
@Assie: I know the feeling Xd Dit is m'n eerste thunder accountje :3
@AA: Kheb al gereageerd bij Snowy >D (tenzij je nu alweer gereageerd hebt...)
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:30

Let us vote again? C:

---

Mag ik eventjes dit moment gebruiken om jullie duidelijk te maken dat ik jullie allemaal epic vind? <3
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:32

Strawberry schreef:
Let us vote again? C:

---

Mag ik eventjes dit moment gebruiken om jullie duidelijk te maken dat ik jullie allemaal epic vind? <3
Tuurlijk mag je dat >D
Dan zeggen wij hetzelfde terug: "Je bent awesome Babs!" En dat meen ik echt :3
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:33

We vinden jou ook epic, heuwr Babs<3
Featherkit'
Member
4
Actief
Featherkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:33

Daykit\" schreef:
Strawberry schreef:
Let us vote again? C:

---

Tuurlijk mag je dat >D
Dan zeggen wij hetzelfde terug: "Je bent awesome Babs!" En dat meen ik echt :3

+1,Babs je bent gewoon awesome!
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:37

+2 Babs. *probeert iets uit der duim te zuigen want weet geen inspirerende woorden ;s *
Nou, je bent gewoon zo auwsom

Euh ik moet iets nuttigs vinden om me mee bezig te houden ;s
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: