{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Whitelion
Dark forest
{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 20:30

Je kunt je ook al aanmelden voor andere poezen die verleid worden en het groepje dat meegaat om dé poes te halen hé ^^
even omdat niemand daar tot nu toe interesse in toonde

@Saar: https://www.warriorcatsnl.com/t15681-another-day-another-victim-eveningkit#370322
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 22:08

Naam kat: Smallwing
Rol: De poes/vriendinnetje
Leeftijd: 14 moons
Clan/rogue/Bloodclan: Clan [[WindClan]]
Karakter: Smallwing is een kleine en vriendelijke poes, maar een beetje naiëf.
Uiterlijk: Een tabby warrior met ambergele ogen.
Motivatie: Het lijkt me leuk om een keer iets anders te proberen.
Jouw naam: Hannelore
Account waarop ik je kan bereiken: Smallwing, Thistlepaw, Mountainpaw
Extra: x
Dyingblack
StarClan
{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 13:01

Als je een gewoon "vriendinnetje" wil zijn kunnen we al beginnen, anders moet je wachten ot morgen om te kijken wie gekozen is als dé poes ^^
Smallwing
Member
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 13:42

Ik wacht wel tot morgen, en anders ben ik gewoon vriendinnetje.^_^ Is dat oke?
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 13:14

Voor dé poes heb ik gekozen:
*tromgeroffel*:

Voor de anderen: jullie kunnen jullie met je poes nog altijd aanmelden als een gewoon "vriendinnetje" als je wil ^^.
Je kunt je vanaf nu aanmelden voor de kittens! Bregje mag meebeslissen voor de kittens, ik zou er misschien een stuk of 3 doen.
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 13:46

SkyDance
General:
Name:
Skykit

Former names:
None

Future names:
Skypaw - SkyDance - (SkyStar ?)

Rank:
Kit

Former ranks:
None

Future ranks:
Apprentice - warrior - (medicine cat apprentice?) -
(medicine cat?) - (deputy?) - (leader?)

Clan:
WindClan

Parents:
Whitelion & Nightbreeze

Siblings:
Unknown

Crush:
None

Inside:
Kind:
Sky zal andere altijd vriendelijk behandelen. Hij zal er later achter komen dat dat ook een handige manier is om she-cats mee te versieren. Ook is het voor hem wel handig om tom-cats niet te snel boos om hem te laten worden. Dit komt doordat hij altijd beleeft is en behulpzaam tegenover kleinere katten.

Curious:
Sky is snel nieuwsgierig naar wat dan ook. Hij is bereid om nieuwe dingen te proberen en leren. Dit zal hem helpen met leren zodra hij een apprentice is. Waardoor hij het iets beter doet dan de meeste apprentices. Ook zal hij hier door meer interesse in andere katten hebben. Echter zal dit niet zo zeer met de kat te maken hebben maar meer met wat deze kat te vertellen heeft.

Proud:
Hij zal altijd trots zijn op wie hij is. Of het nou zijn spier witte vacht of helder blauwe ogen zijn. Niemand kan hem zeggen dat hij lelijk is. En als iemand dat zou zeggen zou hij dat echter negeren. Ook is hij er trots op dat Whitelion zijn vader is. Hier zal hij dan ook regelmatig over praten, en laten zien aan andere dat hij er trots op is.

~~~~~~ + when apprentice ~~~~~~
Brave:
Sky is redelijk dapper, hij zal niet snel voor iets of iemand terugdeinzen. Hij houd van nieuwe uitdagingen en een beetje onopgemerkt kunnen opscheppen. Hierdoor zal hij zichzelf misschien ook wel een keer overschatten en aan iets doms beginnen. Maar deze eigenschap zal hij ook gebruiken om she-cat te imponeren.

Easy talk:
Altijd had Sky geen moeite met het praten met andere. Alleen sinds hij apprentice is geworden kan hij met iedereen over wat dan ook praten. Hij krijgt het zelfs voor elkaar om over dingen te praten waar hij niets van af weet. Echter valt hij soms hierdoor wel door de mand. Maar altijd weet hij weer een excuus te verzinnen dat geloof waardig genoeg is.
~~~~~~ + when warrior ~~~~~~
Charming & Flirty:
Zodra Sky eenmaal een warrior is ontdekt hij dat het erg leuk is om met she-cats te flirten. Hij weet vaak te beste opmerking op de beste tijd te zeggen en zal hiermee she-cats snel voor hem winnen. Al snel merkt hij dat hij deze eigenschap van zijn vader heeft en het ook leuk vind dat het zo is. Zijn vader is ook zijn voorbeeld en wil hem dus graag overtreffen.

Outside:
Fur color: helemaal wit
Fur lenght: kort
Eye color: helder blauw
Special: nothing
Setje:
Skils:

About me:
Name: Anouk {Kaio}
RPG ervaring: 1 jaar serieus en 1 jaar onserieus.
Motivatie: Ik heb Sky al best een tijdje in mijn hoofd en had ook al wel erg de neiging om hem te gaan maken. Alleen toen zag ik deze verhaallijn staan en bedacht me dat Sky erg goed Whitelion's zoon zou kunnen zijn. Aangezien hun karakter redelijk het zelfde is {vooral het flirten met andere katten}. En daarom heb ik me dus hier aangemeld!

Laatst aangepast door Avalanche Demon op di 18 maa 2014 - 20:05; in totaal 14 keer bewerkt
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 15:16

Parrotshade
Name: Parrotkit
Future Names: Parrotpaw < Parrotshade < Parrotstar?
Past Names: None

Clan: WindClan
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice < Warrior < Deputy? < Leader? < Medicine Cat Apprentice? < Medicine Cat? < Elder
Past Ranks: ~

Leader: Everstar
Deputy: Lionroar
Medicine Cat: Brindlepool
Medicine Cat Apprentice: Sparrowpaw

Fur Color: Grey & white and stripes
Fur Lenght: Short
Eyes: Blue
Nose: Dark Grey
Pawpads: pink
Scars: None
Description: Parrot heeft zowel wat weg van haar moeder als haar vader,echter is ze iewat grijzer met hier en daar strepen.

Setje:

Character
Kitten: [koppig][Vrolijk][Speels][Nieuwsgierig][Slim]
Parrotkit is een koppige kitten waardoor ze word aangezien als haar vader. Ze is ook erg vrolijk en probeert dan altijd iedereen aan het lachen te krijgen. Ze doet niks liever dan spelen en plezier maken. Ook clannetje spelen vind ze erg leuk. De meeste kittens zijn bang als ze haar haar zin niet geven dat hen iets overkomt dus mag zij altijd leader spelen,maar zelf wild ze ook eens warrior of apprentice spelen. Ze is ook erg nieuwsgierig en gaat graag op onderzoek,liefst met een beetje avontuur. Ze is ook erg slim,ze weet waarom de meeste kittens bang voor haar zijn.

Apprentice: [Populair][Zelfverzekerd][Opvliegerig][Wilt de beste zijn][Leergierig][Slim]
Parrotkit groeit verder op en mag net zoals andere kittens haar apprentice naam ontvangen. Parrotkit die Parrotpaw noemt is populair bij de clan,niet op zo'n leuke manier. Populair omdat ze gewardeerd word. Ze krijgt veel respect. Ze is ook zelfverzekerd en opent haar mond als het nodig is. Ze is ook erg opvliegerig geworden,als het te veel word durft ze bij het minste al haar nagels over je heen te halen. Ze wilt de beste in álles zijn,dat heeft ze van haar vader geërfd. Ze slooft zich dan ook uit en let dan ook goed op. Ze is leergierig en leert daarom snel,ze is er zelfs zeker van dat ze beter word dan haar vader. Omdat ze alles snel leert vind ze de trainingen makkelijk en zal ze dan ook vaak aan haar mentor vragen voor iets uitdagender. Ze blijft nog steeds slim,alles wat ze interessant vind wilt ze perse onthouden. Ze vind het dan ook leuk om af en toe eens bij de Medicine Cat langs te gaan.

Warrior: [Populair][Slim][Sociaal][Doorzetter][Zelfverzekerd][Opvliegerig][Loyaal]
Parrotpaw die de naam Parrotshade mag ontvangen is nog veel populairder geworden,de vrienden die ze in haar kitten & apprentice tijd had heeft ze nog steeds. Ze is ook veel wijzer geworden en haar slechte kant zit een beetje verborgen. Ze is ook heel sociaal waardoor ze dus veel vrienden heeft. Ze is een doorzetter en zal dus niet snel opgeven,daardoor kan ze wel een lange tijd achter prooi aan zitten of vechten. Ze is nog steeds heel zelfverzekerd en trekt zich niks aan van pestende katten. Haar opvliegerigheid heeft ze behouden maar heeft samen met haar mentor er toen aan gewerkt waardoor ze die groten deels onder controle heeft. Echter is ze héél loyaal aan de Clan,als een andere kat buiten de WindClan ook maar één haartje over de grens zet zal ze die fel verdedigen. De rest ga ik uitwerken in de rpg,ze zal in haar warrior tijd zowel haar goede kant áls slechte kant gebruiken.

Skils

Fighting: ****
Swimming: **
Climbing: ***
Hunting: ****
Sight : *****
Hearing: ****
Agility: ****
Speed: ****
Smartness: *****
Social: ****

About Me

Name:Amy
RPG Experience:Ong. 2 jaar
Motivation:Het lijkt me geweldig om een kitten van Nightbreeze en Whitelion te spelen,ik heb dankzij Parrotkit ongeloofelijk veel inspiratie en ben van plan haar stilaan,als ze opgroeit meer naar de slechte kant laten groeien,dus meer naar haar vaders kant.

Words: 558 || Extra: Succes iedereen! || Tag: ???
Iggy
Member
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 19:02

Oke, dan ben ik vriendin. wie maakt topic?

By the way ik ben Smallwing
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 19:07

Wil jij eerst even aanmaken? Ik moet nog wat reageren Xd
@de rest: Bedankt al voor de aanmeldingen ^^
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 19:11

Bunny,je moet nog reageren op het topic van Cinder x Whitelion
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 19:13

moeten 'gewone' poezen in wc zitten? of mogen ze ook van een andere clan zijn?
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 19:16

@hanna: mogen van elke clan zijn, ook rogue of Bloodclan ^^
@AA: I know, I know ^^'
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 19:34

Naam kat: Summertime
Rol: 'gewone' poes
Leeftijd: 19 moons
Clan/rogue/Bloodclan: shadowclan
Karakter: Summertime is een rustige verlegen poes die erg in zichzelf gekeerd is en het moeilijk vind om haar emoties te uiten. Ze is liever alleen dan bij andere katten. Het gebeurd regelmatig dat ze zwak overkomt, wat ze zelf niet leuk vind. Verder is ze erg slim en heefd een buitengewoon goed geheugen.
Uiterlijk:een gevlekte lapjeskat met gele ogen
Motivatie: ze moet actiever, en ik hou van verhaallijnen :'3
Jouw naam: Hanna
Account waarop ik je kan bereiken: Owlpaw/flight
Extra: nope^^
Smallwing
Member
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 20:01

Whitelion
Dark forest
{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 20:10

@Hanna: is goed ^^
wil jij dan topicje maken? Kan ik reageren op dat met Evening en met Small ^^
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 20:22

okay^^
Sprucekit
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 20:34

Naam kat:Sprucekit
Rol:Kitten die hij verwond
Leeftijd:5 Moons
Clan/rogue/Bloodclan: Tc
Karakter: Sprucekit is een avontuurlijke speelse kit. Maar als hij aangevallen word zou hij terugvechten, hoe kansloos hij ooit zal zijn. Hij is wel naïef en snel van vertrouwen.
Uiterlijk:Bruin met een wit buikje
Motivatie:Ik heb deze kit net aangemaakt en zoek nog famillie/ een verhaallijn ect.
Jouw naam:Eline
Account waarop ik je kan bereiken: Zowel Moonbow als Sprucekit
Extra:/

Edit: Ik wil ook wel Moonbow als versierde poes spelen Wink

Naam kat:Moonbow
Rol:Versierde poes
Leeftijd:1 Year
Clan/rogue/Bloodclan:Tc
Karakter:Moonbow is een poes die het liefst haar eigen gang gaat. Ze is heel opstandig en snel pissed.
Uiterlijk:Zwart, gele ogen.
Motivatie:Lijkt me gwn leuk Razz
Jouw naam:Eline
Account waarop ik je kan bereiken:Moonbow en Sprucekit.
Extra:

Laatst aangepast door Sprucekit op zo 23 feb 2014 - 20:38; in totaal 1 keer bewerkt
Summertime
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
103
Actief

CAT'S PROFILE
Summertime
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 20:35

Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimema 24 feb 2014 - 15:55

Naam kat: Newpaw
Rol: apprentice die hij verwond
Leeftijd: 8 moons
Clan/rogue/Bloodclan: WC
Karakter: een vrolijke, leergierige apprentice die goedgevovig is
Uiterlijk: Newpaw is een lichtgrijze she-cat met een roodachtig patroon door haar vacht heen, ze is langharig en heeft amberachtige ogen
Motivatie: ik moet even een account break hebben en dit is een goede gelegenheid
Jouw naam: Denise
Account waarop ik je kan bereiken: Stormypaw, dan zie ik het meteen
Extra: liever niet al te erg verwonden
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 13:47

late reactie, sorry Xd
Ik zet jullie allemaal op het lijstje.
Ik zou nu liever ook geen nieuwe aanmeldingen voor gewonde poezen willen, tenzij je het na het hele kitten gedoe wil (dus als de kittens apprentices zijn).
Voor Spruce en new: Wie maakt het topic en wanneer wil je het?
voor Moon: Okie, wie maakt en wanneer?
Oja, voor de gewone poezen zou ik toch liefst 2 topicjes minstens willen: 1 waarin hij haar verleid, 1 waarin hij haar verwond en 'verlaat'. Als je er meer wil is dat natuurlijk ook altijd okee Xd
Ik ga dan maar eens reageren~~
oja, Nightbreeze: We kunnen het eerste topic wel al doen, maar als ze zwanger is wil ik toch liefst al Small gedaan hebben ^^
Wil jij dan dat topic maken?
~~~
Je kunt je trouwens aanmelden voor kitten hé mensen!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough   {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 2 Icon_minitime

{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: