+whitelion



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 +whitelion

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Summertime
Member
+whitelion DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Summertime
BerichtOnderwerp: +whitelion   +whitelion Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 20:34

Summertime keek rustig om zich heen. Het witte sneeuwtapijd maakte een krakend geluid onder haar gevlekte poten. In haar gedachten doopte ze the great rock, om in the snowy rock. De gevlekte shadowclan poes vond het leuk bij de fourtrees, er waren nooit echt veel andere katten, behalve bij the gathering, maar meestal ging ze toch niet mee, dus had ze daar niet veel last van. Summertine liep om de rotsen heen, en instaleerde zich in een schaduwrijk plekje waar geen spoor van de sneeuw te bekennen was en sloot haar ogen.

Toen ze wakker werd, drong de geur van een onbekende kat haar neus binnen. "Windclan", mompelde ze zachtjes. Ze keek speurend de omgeving rond, tot haar oog op een witte kater viel, het was duidelijk dat deze haar al lang gezien had. "Euh, Hallo..", zei Summertime ongemakkelijk.

+Whitelion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
+whitelion BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:35

Whitelion



Hij had zijn blik laten vallen op een poes die op een schaduwrijk plekje lag te dutten. Uiteindelijk werd ze wakker, maar in die tijd had Whitelion haar al goed kunnen bestuderen. Het was een knappe poes, daar kon hij nog wat lol mee beleven. Eigenlijk kon het hem helemaal niet schelen dat ze van Shadowclan was. Daar hadden ze op dit moment toch ruzie mee, dus wat maakte het uit? Alleen maar een ander rottig Shadowclannertje uitgeschakeld als hij haar dumpte, zowel mentaal als fysiek. "Euh.. Hallo.", zei de poes op een ongemakkelijk toontje. Charmant liep de witte kater naar haar toe. "Hallo, en met wie heb ik de eer?", vroeg hij elegant. "Oh, wat onbeleefd van me!", riep hij even daarna uit, ietwat snobistisch. "Ik heb mezelf nog niet eens voorgesteld!" Zogenaamd verbaasd over het feit dat hij zo onbeleefd kon zijn, stelde hij zichzelf voor: "Ik ben Whitelion, een dappere en eervolle krijger van de Windclan!" En nu maar hopen dat ze op snobs viel.

~Das zo een grappig woord, "snob" Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Summertime
Member
+whitelion DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Summertime
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 21:53

"Hallo, en met wie heb ik de eer?", vroeg de witte kater. "Oh, wat onbeleefd van me!", riep de kater voordat Summertime haar mond ook maar had kunnen openen. "Ik heb mezelf nog niet eens voorgesteld!", die verbaasde klank in zijn stem klonk gespeeld, alsof hij een toneelstuk opvoerde. "Ik ben Whitelion, een dappere en eervolle krijger van de Windclan!", vervolegde de witte kater uitijndelijk. Er waren een aantal ondertonen in zijn stem waar de gevlekte poes niet veel uit kon opmaken. "Ik ben Summerime", antwoorde ze uitijndelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
+whitelion BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 20:40

Whitelion



"Ik ben Summertime.", antwoordde de gevlekte poes uiteindelijk. Whitelion knikte. "Summertime, hea? Mooie naam.", zei hij, de snobistische toon moest nu het onderspit delven door de ietwat eigenwijze klank die zijn stem altijd al bezat. "En jij bent, als ik me niet vergis, een dappere poes van Shadowclan, is het niet?", vervolgde hij, nogsteeds met die vreemde klank die zei dat er méér kwam. maar anders dan ze zou verwachten, daar was hij zeker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summertime
Member
+whitelion DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Summertime
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 21:43

"Summertime, hea? Mooie naam.", De gevlekte poes voelde zichzelf rood worden, moest ze nu zeggen dat hij een mooie naam had? Waarschijnlijk niet, want ze vond Whitelion eerlijk gezegd niet zo'n fantastishe naam. "En jij bent, als ik me niet vergis, een dappere poes van Shadowclan, is het niet?", Summertime wist niet hoe ze moest antwoorden, ze wist althans wat haar zus zou zeggen, namelijk; 'proficiat, je kan ruiken', met een sarcastische ondertoon natuurlijk, maar Summertime zocht geen ruzie. "Inderdaad", haar stem schoot een beetje uit, ze was altijd zenuwachtig wanneer ze met andere katten sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
+whitelion BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 14:21

Whitelion



De stem van de poes schoot een beetje uit toen ze antwoordde. "Inderdaad." Whitelion knikte even. "Dusseuh.. Wat doet zo'n knappe poes als jij hier?", vroeg hij charmerend. De wind waaide door hun vacht en bracht sneeuwvlokjes mee, die op de vacht van de kater landden. Natuurlijk zag je het verschil niet echt, omdat zijn vacht van nature wit was. Eén groen en één blauw oog keken Summertime onderzoekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summertime
Member
+whitelion DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Summertime
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 19:05

"Dusseuh.. Wat doet zo'n knappe poes als jij hier?", zei de kater, de wind waaide door hun vachten en liet er sneeuwvlokjes in achter. De gevlekte shadowclanpoes voelde zichzelf rood worden. Er waren niet veel romantische katers in Shadowclan, en de gene die er waren, hadden natuurlijk geen oog voor een verlegen poes als zij. "Niets", antwoorde ze uitijndelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
+whitelion BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 13:56

"Niets.", antwoordde de lapjespoes na een tijdje. Ongelovig keek de witte kater haar aan. "Hoezo, niets? Je komt hier toch niet niets' doen, of wel?", vroeg hij met toegenepen ogen. Dat was gewoon onzin.

~Sorry, kort :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Summertime
Member
+whitelion DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Summertime
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 14:23

"Hoezo, niets? Je komt hier toch niet niets' doen, of wel?", vroeg de witte kater ongelovig. Summertime keek naar haar poten. Ze was eigenlijk hier om alleen te zijn, hier kwamen meestal niet erg veel katten als het geen volle maan was. "eigenlijk wel..", antwoorde ze zacht.

-flutpost DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
+whitelion BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 14:29

"Eigenlijk wel..", zei de poes zacht. Whitelion snoof even. "Dan heeft Starclan je hierheen gestuurd, omdat ze wisten dat ik hier ook zou zijn." Een klein glimlachje vouwde zich om zijn lippen. Een glimlachje, waar eigenlijk weinig emotie van af te lezen was.

~Same Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Summertime
Member
+whitelion DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Summertime
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 17:01

Summertime keek naar haar voorpoten. "Dan heeft Starclan je hierheen gestuurd, omdat ze wisten dat ik hier ook zou zijn.", De gevlekte poes keek op, en zag dat er een glimlach om zijn lippen speelde. Nu was het voor haar wel duidelijk dat hij op meer uit was dan een normaal gesprek. Ze wist niet goed hoe ze moest antwoorden. "Denk je?", zei ze uitijndelijk, waarna ze haar poten weer naar de grond richte.

-laat, sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: +whitelion   +whitelion Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
+whitelion
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: