{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough - Pagina 5
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Edit: Darkkit houd van zijn moeder, en van zijn vader, en troost Nightbreeze in moeilijke tijden.
Laatst aangepast door Tigerlily op zo 23 maa 2014 - 19:23; in totaal 1 keer bewerkt
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough zo 23 maa 2014 - 17:38
Ik vergeet dit topicje steeds xD Euh... Als bregje online is kunnen we overleggen ;D je kunt je vanaf nu niet meer aanmelden voor kitten mensen! Zijn er nog mensen idenhun aanmelding afnwillen maken?
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough zo 23 maa 2014 - 17:42
Chainsmoker
Name:: Chainkit Former name(s):: // Future name(s):: Chainpaw // Chainsmoker // Chainstar {?} Gender:: She-cat Age:: Unborn Place of birth: Windclan camp > Nursery
Alliances
Clan::Windclan Rank:: Kitten Clanleader:: Everstar - Uhm, who made you leader? Deputy:: Lionroar - Yeah, you know, my dad is so much cooler than you.
Former clan(s):: None Future clan(s):: Starclan {?} // Darkforest {??}
Family
Mother:: Nightbreeze - Ugh, black is so last year. Father:: Whitelion - You know, white is the new black. Brother(s):: ? Sister(s):: ?
Personality
Likes:: Daddy // White // Being the best // Being daddy's little princess Dislikes:: Mother // Black // Losing // Mud ___
Chainkit is een echte diva. Ze kan er niet tegen als er iemand haar negeert of haar vuil probeert te maken. Ze vindt het dan ook zalig om andere katten te pesten. Ze is een beetje een trendzetter en is één van de meer populaire kittens in de nursery. Ze heeft bijna constant een groepje katten rond haar die haar constant bijvallen als ze iets zegt. Queens vinden haar daarom ook niet leuk. Ze haat haar moeder daarom ook, want zij is ook een queen. Haar vader vind ze veel leuker, want in de beurt van haar vader is ze een engeltje. Maar diep vanbinnen verschuilt een duivels karakter. Ze volgt de regels nooit op, denkt dat ze de beste is in alles en maakt ook veel misbruik van haar 'hot' looks om jonge katers te manipuleren en aan haar kant te trekken. Later zal ze dan, net als haar vader, katten aanvallen op psychische vlak. Als er iemand is die denkt dat hij/zij beter is dan Chain, krijgt deze een eenmalige kwelling in de Chain kwelgroep. Want, er kan maar één kat zijn die de beste is, niet?
Appearance
Fur color(s):: White Eye color:: Word geboren met helderblauwe ogen, maar krijgt uiteindelijk groene ogen. Fur length:: Geboren als een kleine poofball en zal een dikkere pels krijgen naarmate ze ouder wordt. Pawpads and nose:: Pink
Description: Chainkit is een kleine, prachtige, sneeuwwitte kitten. Ze heeft een dikke pels en helderblauwe ogen die een zachte, groene vlam in zich draagt. Theme:Selfie ___
About me
Name:: Bo-2- Age:: 15 years Motivatie:: Ik vind het een leuk concept en ik vond dat Chain heel goed bij dit koppel zou passen ;3 Idee:: Ik kan in feite geen acc's meer bij nemen, daarom heb ik dus besloten, als ze wordt gekozen, dat ze als jonge Warrior de dood zal vinden. Hopelijk is dit niet erg?
Laatst aangepast door Nevermind op zo 23 maa 2014 - 18:07; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough zo 23 maa 2014 - 20:44
Yay!! Ik heb 'm meteen aangemaakt <'3 Thx ;D
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough zo 23 maa 2014 - 21:07
Gefeliciteerd alledrie ^^ Ik denk dat we zeker nog een wek wachten hoor, tot ze geboren worden :3 intussen moet zeker dat topic dat ze nu hebben afgerond worden en het topic waarin ze hem verteld datnzenzwanger is :3
En sorry voor spelfouten, zit op ipad~
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: {KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough
{KITTENS! + Ander spul Gezocht!} When one female, isn't enough