|
|
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:32 | |
| //Soulsistah SOULSISTAHHHHHHHHHH <33333 //Bo-2 Omg dat is echt erg //Zoé Denk t niet, volgens mij is het ook een RPG net zoals deze, maar ik vroeg me af wat het onderwerp was :3 |
|
| |
M.A.R.I.E.K.E. 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:33 | |
| - Dawnflight schreef:
- //Marieke
Wat is WoTF dan? xD
Goeienavond peepz :3 Een forum dat ik ooit heb gemaakt... Ik was er echt aan gehecht geraakt, maar heb het toen ik een keertje boos was verwijderd... Ik wil het wel opnieuw maken, maar ben bang dat (nog meer) mensen het gaan haten omdat ik het al tig keer opnieuw heb gemaakt en daarna weer verwijderd heb en het een Warrior Cats forum is (en daar zijn er nu veel te veel van en die krijgen niet echt veel nieuwe leden (op deze na))... |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:34 | |
| - ~Silverkit schreef:
- Dawnflight schreef:
- //Marieke
Wat is WoTF dan? xD
Goeienavond peepz :3 Een forum dat ik ooit heb gemaakt... Ik was er echt aan gehecht geraakt, maar heb het toen ik een keertje boos was verwijderd... Ik wil het wel opnieuw maken, maar ben bang dat (nog meer) mensen het gaan haten omdat ik het al tig keer opnieuw heb gemaakt en daarna weer verwijderd heb en het een Warrior Cats forum is (en daar zijn er nu veel te veel van en die krijgen niet echt veel nieuwe leden (op deze na))... Ow volgens mij heb ik die gezien, is dat met die getekende katten als plaatje? ;o |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:36 | |
| Iemannd zin in een topicje met:
Quickpaw. Spottedleap.
Voor andere accountjes kijk je maar op mijn droptopic. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:37 | |
| - Dawnflight schreef:
- ~Silverkit schreef:
- Dawnflight schreef:
- //Marieke
Wat is WoTF dan? xD
Goeienavond peepz :3 Een forum dat ik ooit heb gemaakt... Ik was er echt aan gehecht geraakt, maar heb het toen ik een keertje boos was verwijderd... Ik wil het wel opnieuw maken, maar ben bang dat (nog meer) mensen het gaan haten omdat ik het al tig keer opnieuw heb gemaakt en daarna weer verwijderd heb en het een Warrior Cats forum is (en daar zijn er nu veel te veel van en die krijgen niet echt veel nieuwe leden (op deze na))... Ow volgens mij heb ik die gezien, is dat met die getekende katten als plaatje? ;o jup, het was zegmaar een forum waarbij je je creativiteit de vrije loop mocht laten gaan en het de bedoeling was dat je je setje zelf getekend had of met een line-art, base of cat-creator gemaakt had. |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:39 | |
| Frost's post op dat topic met Minnowleaf is just <3 |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:40 | |
| ik ga nu even off line kan zijn dat ik niet meer kom:{
doei alvast |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:43 | |
| D'awhh, I'm really starting to like Minnow en Frosty<3 |
|
| |
TAKAPYON 8D 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:46 | |
| //rolls topic in// UGGGHHHHH IK MOET VAN MIJN OUDERS SOCIAAL ZIJN. //whispers//how do you communicate with someone? //is a shut-in ok not completely but...// //FLIPS STUFF//RL IS SUCH A BAD GAME! The graphics zijn slecht, er is geeneens audio en het ergste is ER IS GEEN SAVEPOINT ;;v;; Ok jks //is weird today// |
|
| |
Bregje 10
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:48 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:16 | |
| En toen besefte ik, ik haat imageshack. >> |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:17 | |
| - Littlestream schreef:
- En toen besefte ik, ik haat imageshack. >>
Ik ook ~ Ik gebruik nu Servimg voor Avatars en Onderschriften zonder gif, Photobucket voor dingen met gif xD |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:18 | |
| Het topic van Mint en Dark is geplaatst >D Eerste moordtopic van Mint >DDDD |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:19 | |
| ISA
LEAFPAW GAAT DAWNFLIGHT LATER ECHT HATEN XDDD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:20 | |
| - Mintfang schreef:
- Het topic van Mint en Dark is geplaatst >D Eerste moordtopic van Mint >DDDD
Poor Never... :c Ach hij krijgt zijn verdiende loon voor wat hij met Sparrow deed xD |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:30 | |
| Ik ga lachen als Dawn(star) en Leaf later topic krijgen en Leaf word super boos XDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:42 | |
| WAT IS ER MIS MET DAWN EH Owww bedoel je omdat Mouse niet leader wordt ;o
//Bo-2 Hahaha jah Aury heeft wel medelijden met Never terwijl Mint hem haar, komt goed x3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:43 | |
| - Mintfang schreef:
- WAT IS ER MIS MET DAWN EH
Owww bedoel je omdat Mouse niet leader wordt ;o
//Bo-2 Hahaha jah Aury heeft wel medelijden met Never terwijl Mint hem haar, komt goed x3 OMDAT ZE DE PLAATS VAN HAAR VADER EN MOEDER IN NEEMT EH Ben je zo stom om te vergeten dat ze de dochter van Storm en Mouseh is? :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 21:46 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Mintfang schreef:
- WAT IS ER MIS MET DAWN EH
Owww bedoel je omdat Mouse niet leader wordt ;o
//Bo-2 Hahaha jah Aury heeft wel medelijden met Never terwijl Mint hem haar, komt goed x3 OMDAT ZE DE PLAATS VAN HAAR VADER EN MOEDER IN NEEMT EH
Ben je zo stom om te vergeten dat ze de dochter van Storm en Mouseh is? :c Meh I don't know the kits van Mouse en Storm xD Hahaha maar dat wordt lachen wat dat gaat Dawn echt niet leuk vinden haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|