Hooi!
Ik heb Frozenpaw van de inactieve accountmarkt geadopteerd en heb al een heel verhaal in mijn hoofd. Daar zoek ik een paar rollen voor.
The story (short)Frozenpaw krijgt een mentor! Ze is dolgelukkig en wil meteen op pad, en haar mentor deelt haar enthousiasme. De twee gaan meteen trainen, waarbij ze er achter komen dat Frozenpaw erg snel leert. Vooral het vechten gaat haar goed af, maar het jagen mag wel wat beter. Haar mentor besluit op een dag om samen met haar sibling en zijn mentor te gaan jagen. Haar broertje ziet op een gegeven moment een haas en schier er achteraan, het Thunderpath op.. Haar eigen mentor wil hem redden. Helaas lukt dit niet. Haar mentor kwijnt weg van spijt en zelfhaat, en berooft ook zichzelf van het leven. Dat is de reden waarom Frozenpaw zo heet.
The story (long)Frozenkit was een vrolijke pluizebol. Ze speelde vaak clannetje, iets wat ze erg leuk vond. Ze had veel contact met de andere kittens en queens en was een erg geliefd poesje. Samen met haar broertje werd ze Apprentice. Ze kregen allebei een mentor en hadden de grootste lol in het leren van nieuwe dingen. Op een dag ging ze met haar broertje, zijn mentor en de hare jagen. Al snel zagen ze een haas, samen sprintte ze de haas achterna. Maar na een tijdje begon Frozenpaw uitgeput te raken, en ze had nog steeds geen haas! Ze gaf het op keek hoe haar broertje bleef doorzetten. Hij rende een erg vreemde grond op. Ineens bleef haar sibling als versteend staan. En toen kwam het licht.. Een enorm monster kwam op hem afgedenderd, maar hij was altijd al een watje. Het katertje was verstijfd van angst en kon geen kant op. Het was met hem gedaan.
Later kwam haar mentor er achter, die haar eerst troost bood. Maar hij werd ook steeds stiller. Uiteindelijk kon hij het niet meer aan en pleegde zelfmoord. Haar hart was bevroren. Een dikke muur begon zich om haar te vormen. Ze vertrouwde haar emoties aan niemand toe. Frozen zette een kil en eenzaam masker op. Iedereen zag de verandering, maar ze durfde er niet over te praten, en als er iemand naar het onderwerp probeerde te switchen werden ze afgesnawd.
Frozenpaw- Spoiler:
Dislikes: Starclan
Scared of: Dying
Outside
Van buiten lijkt Frozenpaw gevoelloos. Het lijkt alsof niks haar deert, alsof je over haar kan roddelen en ze het niet hoort. Maar de meesten praten niet met of over haar, dat durven ze niet. Ze worden altijd afgesnauwd en krijgen snel ruzie met haar. Frozen lijkt een compleet bevroren hart te hebben.
Inside
Van binnen is ze eigenlijk helemaal niet zo erg, ze is erg aardig en kan goed luisteren. Ze kan niet tegen ongelijke behandeling en heeft stiekem behoefte naar een vriend.. Frozenpaw was in het begin erg leergierig, maar ziet de zin van het leven niet meer nu ze zo veel vrienden heeft verloren. Het poesje vind de Starclan eigenlijk helemaal niet zo geweldig, ze konden tenminste één van haar vrienden redden. Maar ze hadden niks gedaan.
Kats i need♦Sibling (1X)
Moet even oud zijn (6 moons), mag op Frozen lijken, kater, sterft met 7 moons.
♦Mentor (2X)
Moeten ouder zijn dan 14 moons.
Mentor van Frozen sterft één maand later, de ander blijft leven (tenzij anders gewenst)
♦Moeder (1X)
Moet ouder zijn dan 14 moons, vader is onbekend, zal blijven leven (tenzij anders gewenst)
Voor de mentor en moeder heb ik het liefste een bestaand account, broertje het liefste nieuw. Het is de bedoeling dat je zelf een lijstje maakt. Hoeft voor de moeder en mentor niet heel uitgebreid.
Evtw zoek ik ook een apprentice die haar probeert te benaderen, later komt daar dan een vriendschap uit voort. Maar het moet een sterk beestje zijn (van binnen), dus daar moet je dan wel rekening mee houden!