|
|
M.A.R.I.E.K.E. 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 19:48 | |
| - Jaytail schreef:
- Omg,
Zou de naam Horsekit - Horsepaw - Horsepower een geldige naam zijn? :3 ik denk het wel xD |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 19:51 | |
| Jaytail schreef:Omg,Zou de naam Horsekit-Horsepaw-Horsepower een geldige naam zijn? :3
Eh,ik denk van wel hoor,XD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 19:54 | |
| - ~Silverkit schreef:
- Lightfur schreef:
- O:Wat is er gebeurd dan (als er iets is gebeurt waardoor je hebt gefaald)
Ik heb WotF (een oud forum van mij dat ik verwijderd heb) opnieuw aangemaakt terwijl dat niet mocht van mezelf omdat ik weet dat ik het toch weer ga verwijderen Dx Serieus? Ik was zot van dat forum -tot ik niet meer op internet mocht :c |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 19:55 | |
| @Jaytail die naam is gwn amazing |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 19:57 | |
| Terug van het dansen, en ik meen als ik zeg dat het vandaag vele stukken beter lukte dan vorige week ;p iemand complimenteerde me er zelfs mee xd
En ik heb morgen geen les maar wel school ;p maar helaas gaan we de laatste 3 uren gaan bowlen :/ *kidnapt lekker bo van 'der school en neemt der mee naar de bowling ;p * |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 19:58 | |
| @Bo Misschien topic Jaytail en Softcream? (: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 19:58 | |
| - Indi schreef:
- Terug van het dansen, en ik meen als ik zeg dat het vandaag vele stukken beter lukte dan vorige week ;p iemand complimenteerde me er zelfs mee xd
En ik heb morgen geen les maar wel school ;p maar helaas gaan we de laatste 3 uren gaan bowlen :/ *kidnapt lekker bo van 'der school en neemt der mee naar de bowling ;p * Ja, kom me halen!!! Please *puppy eyes* Ik heb twee spreekopdrachten, Engels + Nederlands xC |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:00 | |
| Indi schreef: maar helaas gaan we de laatste 3 uren gaan bowlen :/
Is dat niet leuk?Natuurlijk toch geen 3 uur,maar bowlen is toch leuk? |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:04 | |
| Bo;; neem je paard en de autosnelweg, en sprint alsof je leven ervan afhangt xd Alsmaar rechtdoor, en je zult wel ergens uitkomen xd
Alright topics te do
Lightfur;; not in my case ;s ik heb echt een hekel aan alles die gezellig is ;p ik verkies wel dansen en rugby boven het bowlen en monopoly hoor ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:08 | |
| @Gen; Ergens is nog steeds beter dan school, ik DOE HET >3
Ik moet maar eens beginnen aan de opdrachten *vliegt naar word* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:09 | |
| Ja dat nu wel das veel leuker dan bowlen en bingo,monopoly.Maar als je wint......valt het nog mee. Bowlen.................voor mij HELEMAAL NIET vaak. |
|
| |
M.A.R.I.E.K.E. 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:12 | |
| Meeh... Wat zal ik doen, WotF verder (proberen te) maken of het toch opzij leggen aangezien er al een hele hoop andere Warrior Cats forums zijn xd |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:15 | |
| Heb een hekel aan Engelse opdracht, heb totaal geen idee wat ik nog allemaal wil hebben in m'n droomkamer....
@Marieke Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt volgens mij, vind je het leuk om verder te werken aan WotF, waarom dan niet...? (; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:16 | |
| ik weet het niet. Dat moet jij kiezen. ik ken WotF ook niet,weet dus niet of het leuk is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:18 | |
| Fairywren schreef:Heb een hekel aan Engelse opdracht,heb totaal geen idee wat ik nog allemaal wil hebben in mn droomkamer...
wat heb je al in je droomkamer?
|
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:19 | |
| @Marijn; Thanks :3
@Vik; Sure, kan jij maken? :333 |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:22 | |
| //Marieke Wat is WoTF dan? xD
Goeienavond peepz :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:28 | |
| Ik weet het niet. Zou dat hetzelfde zijn als de Sims? (De Sims ken ik ook amper) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:30 | |
| Dag Isa :3 Waarover gaat mijn speerkopdracht... Dat heb ik net opezocht, het moest een jonge crimineel zijn en dit is echt erg ;.; ; - klik:
A short while later he collected a vegetable knife and when the friends, it was claimed, goaded and spat at him he lost his temper, stabbing one in the face. Walker then floored her friend with several punches.
He hit the girl again as she lay on the floor, pulled her hair and smashed her head against a fence, shouting “die, die.”
Walker’s 41-year-old mother Tanya collapsed when he was jailed after pleading guilty to wounding with intent, attempted wounding with intent and possessing a bladed article.
His mother said it was a trigger after years of physical and mental abuse at the hands of others.
|
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 20:31 | |
| - Dawnflight schreef:
- //Marieke
Wat is WoTF dan? xD
Goeienavond peepz :3 SOULSISTAAAAAAAAH <3 |
|
| |