Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ploverkit,
Member
Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Moon, sir!
Gender:
Rank:
Ploverkit,
BerichtOnderwerp: Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E]   Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 22:12




Ploverkit was uit verveling en de kou de laatste tijd veel mosballetjes aan het maken. Ze had inmiddels al iets van 10 van die dingen, wat moest ze ermee? Ze duwde een paar mosballen richting de uitgang en begon ze weg te slaan met haar poot. Ze keek hoever ze kwamen. Één kwam bij de Leaders den! "Score!" piepte ze vrolijk. "20 punten voor mij!" piepte ze alsof ze met iemand anders speelde en sprong vrolijk een rondje. Ploverkit haalde de mosballetjes weer terug, het waren er 6. Ze zette de punten schaal goed neer. Warriors den was 5, Medicine cat den 10 en Leaders den 20. Dit keer sloeg ze weer een mosbal weg, maar die ging op een kitten af! "Iep! Kijk uit!" riep ze richting de kitten.

[& Smokekit]





Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E]   Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 22:41

Pawstep, pawstep, pawstep, pawstep. Smokekit speelde weer eens een soort van met zich zelf. De warriors hadden het kamp een beetje opgeruimd en hij kon hier en daar normaal lopen, al zakte hij nog steeds tot aan zijn knieën in het sneeuw. Hij probeerde met zijn poten in de pootstappen van die van een warrior terecht te komen, enkel moest hij daarvoor steeds springen, en waren de pootstappen van de warriors véél groter.
Toen knalde er iets tegen zijn kop aan. Hij beet een kwade grauw weg, nee dat kon hij beter niet doen. Hij draaide zijn kop wel snel om, en zijn ogen konden nog wel eens vel zijn. "Waarom deed je dat?" Piepte hij verontwaardigd tegen Ploverkit. Hij keek om zich heen, en het viel hem op dat het er vol lag met mosballetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ploverkit,
Member
Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Moon, sir!
Gender:
Rank:
Ploverkit,
BerichtOnderwerp: Re: Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E]   Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 22:54




Ai, de mosbal kwam tegen de kop van de kitten. Te laat, goed gedaan Ploverkit! De kitten draaide zijn kop snel richting haar. "Waarom deed je dat?" piepte de kater verontwaardigd tegen haar. "Soooorrryyyyy!" piepte ze terug. "Ik deed een spelletje, en ik wou goede punten scoren..." vervolgde ze tegen de kater. "Ik heb nu 20 punten, en ik heb nog maar 1 bal!" piepte ze terug, lage score, maar dat boeide de kater waarschijnlijk niet. "Wil je soms meedoen met mijn spelletje?" vroeg ze vervolgens en toverde 3 nieuwe ballen tevoorschijn. "Je moet het mosballetje slaan naar de Warriors den, wat 5 punten is, de Medicine cat den, wat 10 punten is, of de leader's den, en dat is 20 punten!" piepte ze vrolijk richting de kater.





Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E]   Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 9:46

"Soooorrryyyyy!" Piepte de kitten terug. Sorry? Zei ze dat nou echt? Smokekit vernauwde even zijn ogen, maar haalde toen zijn schouders op en zette een grijns op. "Maaaakt, niks uit!" Piepte hij. Hij begon er aan te wennen dat kittens hem eigenlijk wel mochten, Skunkkit misschien niet, en Pumpkinkit misschien niet, maar de rest tot nu toe wel. "Ik deed een spelletje, en ik wou goede punten scoren..." Legde de kitten uit. Smokekit keek haar geïnteresseerd aan terwijl hij door het sneeuw door naar haar toe ploegde. "Ik heb nu 20 punten, en ik heb nog maar 1 bal!" Vervolgde ze. Smokekit trok aan zijn oor. "Oeh, da's balen!"Miauwde hij, waarna Plovekit hem uitnodigde. "Wil je soms meedoen met mijn spelletje?"Miauwde ze oprecht terwijl hij een sprongetje maakt naar een grote pootstap van een queen die in de richting van de nursery toe ging. "Je moet het mosballetje slaan naar de Warriors den, wat 5 punten is, de Medicine cat den, wat 10 punten is, of de leader's den, en dat is 20 punten!" Legde ze uit. Hij sprong nog een keer in een pootstap van een queen, maar hij had inet verwacht dat daar een gat was waar hij in sprong, door zakte waardoor enkel zijn oortjes boven het sneeuw uitstaken. "Oeff..!" Pufte hij waardoor sneeuw opstoof. "Klinkt leuk!" Piepte hij vanuit het gat. Hij probeerde zich zelf er uit te krijgen. "Wil je misschien een pootje helpen?" Piepte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E]   Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mossballs here, Mossballs there, Mossballs everywhere! [S M O K E]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: