|
|
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:15 | |
| Iemand een topicje met Starling? :DD |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:15 | |
| Btw, Cees, congratz! :3 *wijst naar ceremonie topic TC*
Lol, that logic xD Kestrelwing is Dapple's pleegvader, en nu ook zijn mentor xD |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:16 | |
| I know, I know, I know <3 n.n I'm so happy right now C: Dat was waarom ik vond dat ze wel eens een nieuw setje verdiende xD |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:18 | |
| @Milkkykit OMG IM JEALOUS NOW. een uur pauze wil ik ook. Wij hebben altijd eerst 2 uren, dan pauze van een kwartier, weer een uur, pauze van een kwartier, weer een uur, en dan zijn we uit |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:19 | |
| Een ur pauze kan soms echt zwaar vervelend zijn xD - Gefeliciteerd Cees ;DD Leuk setje, ze is zo poofie xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:20 | |
| Wij hebben 2 keer 10 minuutjes en dan 50 minuten middagpauze ^^ Maar we eten in twee shiften: Eerste 20 minuutjes en tweede ook 20 minuutjes ^^ Dus eigenlijk heeft iedereen maar ene halfuurtje pauze tijdens de middag :c
En stone: maar 4 uur elke dag? oO En dan nog klagen dt je pauzes te kort zijn Xd |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:23 | |
| - Stonepaw** schreef:
- @Milkkykit OMG IM JEALOUS NOW. een uur pauze :Dwil ik ook. Wij hebben altijd eerst 2 uren, dan pauze van een kwartier, weer een uur, pauze van een kwartier, weer een uur, en dan zijn we uit
Ik weet niet of je jaloers moet zijn, ik heb normaal gezien: 2 uur, kwartier pauze, 2 uur, middag, 2 uur, kwartier pauze en dan nog een uur En op woensdag 2 uur, kwartier pauze, 2 uur, uit xDxD @ Chriss, thanks n.n |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:24 | |
| Ik heb 3 uur, 10 min pauze, 3 uur, 20 min pauze 3 uur uit. xD
|
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:25 | |
| - Whitelion schreef:
- Wij hebben 2 keer 10 minuutjes en dan 50 minuten middagpauze ^^
Maar we eten in twee shiften: Eerste 20 minuutjes en tweede ook 20 minuutjes ^^ Dus eigenlijk heeft iedereen maar ene halfuurtje pauze tijdens de middag :c
En stone: maar 4 uur elke dag? oO En dan nog klagen dt je pauzes te kort zijn Xd ook al zijn het 4 uurtjes voor mij is het is het als nog te lang #ik zit nog op de basisschool |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:26 | |
| - Shiva schreef:
- Ik heb 3 uur, 10 min pauze, 3 uur, 20 min pauze 3 uur uit.
xD
O.O Dat lijkt me zwaar xD @ Yellow, mijn zus ook, maar die zit ook van 8:35 tot 15:45 op school :'D |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:32 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |